Autor |
Správa |
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Feb 2010, 23:13 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: ... Filtr mám "proletářskej KN", v obchodech je spousta jinejch bavlněnejch , který se jen lehce upraví efekt stejnej a jsou jen za 300Kč ... R.
Breaku můžeš to trošku rozvést? KN filtr stojí cca. 1500,- takže ten tvůj "proletářskej" za 300,- mě celkem zajímá. jaký jsi kupoval, pokud si pamatuješ a v čem spočívala ta úprava? jsou nějaké rozdíly ve funkčnosti mezi KN a tím tvým?
Díky
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Feb 2010, 11:01 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No protože nemám rád, když mě někdo oblbuje a okrádá, hledám vždycky netradiční řešení.
Do auta jsem koupil originál KN panelovej do airboxu, abych s tím měl co nejmenší práci,
ale posléze jsem zjistil, že prakticky funkčně srovnatelná je většina univerzálních kónickejch.
Je to trochu víc práce a shánění, ale o to větší radost je z výsledku !
Musíš si oměřit díru do airboxu a hloubku a pak se podívat po obyčejných prodejnách autopotřeb (hlavně né tuningový obchody) a s měřítkem vybírat !
Pokud to nebudeš chtít cpát do airboxu, tak je to o sehnání co největšího filtru a vymyslet "potrubí" na připojení ke karburátorům.
Na motorku jsem sehnal vhodný v prodejně dílů na Škodovky, do novýho auta, pro které KN filtr nenabízí jsem koupil taky kónickej-musím dobastlit,
tentokrát na Tuning výstavě v Lysé n. Labem - oba pochází z Polska/Číny ostatně jako originál KN
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Feb 2010, 16:45 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Díky za info.
Zkusím na to mrknout ... 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2010, 12:00 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ouklend píše: Díky za info. Zkusím na to mrknout ... 
Tak jsem šel včera kolem jednoho prodejce autopříslušenství a ejhle :
vše po 420CZK
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2010, 12:31 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
To vypadá dobře... Díky ... 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Mar 2010, 10:32 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
[quote="cafe-racer"][/quote]
Nazdar, před chvílí jsem se díval na tvoje stránky kvůli novým výfukům
a mám podezření, že máš špatně proložený výkonnostní grafy před a po tuningu motoru.
Odhaduji, že je máš šouplý o 500otáček. Jinak přírustek je to dost slušný,nestěžoval bych si,
mě to vyšlo podobně a poznal jsem to už po prvních metrech, že to líp jede.
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Mar 2010, 15:44 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
A kolik to žere,po těch všech úpravách? Stejně,nebo víc a kolik.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Mar 2010, 12:48 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mě osobně to před bralo 6,5l a teď tak 6,2l/100km.
Paradoxně pokud tomu trochu zatopím při vyjížďce s kamarády dárci,
tak si to vezme 5,5l /100km, tato spotřeba zůstala stejná
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Mar 2010, 17:00 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak to asi lítáš jak kameň. Tolik mi to nikdy nevzalo ani ve dvou,při jízdě do 130km/h
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Mar 2010, 19:31 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Mě to po odladění na KN filtr teď začalo žrát přes 7litrů!!!
Tak teď nevim jestli zas vyrazit za servismanem??? 
_________________ 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Mar 2010, 19:53 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
No já bych za ním teda vyrazil...  Pokud si tam dal jen filtr, tak je to moc. Je to moc i kdyby jsi to přetryskoval......
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Mar 2010, 20:24 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
7je hodne i kdyby tam eml ladaky a kn. pokud teda nejedu mesto brzda plyn..
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Mar 2010, 20:58 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Tak jsem se konečně dostal k odzkoušení motoru po úpravě a prověření nového sedla.Zatím jen 120 km,takže jsem se nezabýval spotřebou ale dojmy z jízdy. Sedlo zatím ok,na první jízdu v sezóně to vypadá že bude podstatně pohodlnější než origo. Úplně nadšenej jsem byl z motoru,kde je poznat výraznější zátah bez propadů a podstatně delší chod plynu se v krizovkách jistě hodí.Celkový dojem velmi dobrý.Motor dostal po uříznutí hrdla sání zajímavý zvuk-skoro jako bych měl laďák
Takže za necelé 4000,-Kč seřízeny ventily,podtlaky karbců,přestruženy trysky na větší rozměr,vyměněný olej v motoru(vlastní) a předních vidlí( v četně oleje),výměna brzdovky a vyvážení předního kola. Motorku si zdarma odvezli(28 km) a byl nabídnut i odvoz zpět který jsem nevyužil jelikož mně svrběly ruce. Jako bonus mi motorku garážovali ve vytápěné místnosti s nabíjením aku(3 měsíce 600,- Kč)
Tímto děkuji firmě PPT moto Olomouc 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 10:32 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
NaaR píše: 7je hodne i kdyby tam eml ladaky a kn. pokud teda nejedu mesto brzda plyn..
No,já teda jako jezdil celej tejden po Praze....no ale nejsem si jistej jestli jsem votřejší než vloni,ale brzda plyn to jako jóóóó.... 
_________________ 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 12:13 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: Tak to asi lítáš jak kameň. Tolik mi to nikdy nevzalo ani ve dvou,při jízdě do 130km/h
No EKOrally nejezdím  , hlavně si užívám pevné starty od světel !
Od příštího roku asi začnu jezdit dragstery  .
Já jsem se spotřebou spokojený, kámošovi na FAZERu 600 to při našich společných vyjížďkách bere přes 8 a to nemluvím o druhém na MT01 který jezdí od pumpy k pumpě s minimálně 9ti litry na sto
R.
|
|
|
|
|
|