Autor |
Správa |
Sergej
|
|

Registrovaný: 09 Okt 2008, 15:07 Príspevky: 27
|
Ahoj pardolevé, je jasny, že se vynda bat. a nalije se plna nadž benzinu, ale používáte něco na kov ? lak na barvu prostě jak to železo zakonzervovat a pokud máte nějaké zkušenosti s nějakyma přípravkama tak sup sem stím.
díky
P.S. To vedro je hrozný asi jeste vytahnu bulldocka.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Nov 2008, 22:10 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak asi záleží,kde to máš ustájené. Krom toho co jsi psal s benzínem,tak nedělám nic,protože mám v garáži min.12stupnu a sucho,tak proč bych to spešl konzervoval. Nic nezimuju a jezdim kdy se dá,když je sucho a teplo.
|
|
|
|
|
Sergej
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Nov 2008, 22:16 |
|

Registrovaný: 09 Okt 2008, 15:07 Príspevky: 27
|
Mirek1 píše: Tak asi záleží,kde to máš ustájené. Krom toho co jsi psal s benzínem,tak nedělám nic,protože mám v garáži min.12stupnu a sucho,tak proč bych to spešl konzervoval. Nic nezimuju a jezdim kdy se dá,když je sucho a teplo.
Ja to mam v boude pred barakem a tam teploty klesnou ale nikdy nebyla zevnitr namrzla no ale proste tam se bod mrazu dostavi. tak slo mi jen o to ja to ted akorad porad vypucuju a vyndam bat a bude. A vytahnu to az na jare na servis.
Coz je druha otazka kam jezdite ? Víte někde o nějakych borcich kteří odvedou dobrou praci ? ted nemyslim vyměna oleju ale spise serizeni karburatoru a synchronizace valcu atd. kdyby ste měli typy v pardubickym a kralovehradeckym a i v olomouckym kraji tak sem stim.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Nov 2008, 07:41 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
v pardubickym kraji budes mit nejlepsci dat to do hermanaku ke kloboucnikoj.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Nov 2008, 09:26 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Jake zazimovani,vzdyt budeme jezdit az do Vanoc.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Nov 2008, 13:56 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
chlapci, je 22 stupňov, krásne slnko a modrá obloha
a vy tu takéto škaredé veci preberáte 
|
|
|
|
|
BranoB
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Nov 2008, 20:49 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 14:22 Príspevky: 243 Bydlisko: Brno
|
najlepsie sa jazdi na snehu  mam otestovane
zatial to odniesli len oskrete plasty 
_________________ Aprilia SMV 750 Dorsoduro
|
|
|
|
|
stonemen
|
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Chtěl bych se optat jak dáváte bulldu k zimnímu spánku. Mám nevytápěnou garáž. Chystám se ho zbavit nečistot a posprejovat silikonovým olejem, promazat ještě olejem důležité části stroje, jako bovdeny,elektrický spoje,přepínače apod. Na baterii napojím nabíječku s udržovacím režimem,naplním nádrž benzínem po okraj. Startujete někdo moto v zimě a necháváte ho ohřát na provozní teplotu??? Doufám,že ty rady ještě nebudu potřebovat, páč se hodlám ještě letos svézt 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2009, 22:39 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Stonemane:
Mě se tady líbil někde psaný přístup tuším Mirka 1. Pokud se pamatuju, tak psal něco v tom smyslu, že nezimuje a jezdí co to dá  . ale myslím, že měl garáž vytápěnou  ...
baterku bych osobně ale na nabíječku nedával. podle mě když už, tak stačí odpojit a před jízdou nabít ...
a moje možná hloupá otázka:
všude se píše o dotankování nádrže do plna, jako o samozřejmosti, ale nikde jsem se nedočetl proč? to by mě čistě teoreticky fakt zajímalo. nedotankovaná nádrž třeba koroduje nebo něco jiného?
|
|
|
|
|
Zdenek.Bartak
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2009, 22:48 |
|
Registrovaný: 20 Okt 2009, 16:53 Príspevky: 23 Bydlisko: okr Blansko
|
Myslím si a je to kvůli vodě v benzínu. Proto ta nádrž do plna. Málo benzínu a odvětraná voda v nádrži se srazí na ní a pak proběhne koroze a následně může ucpat palivovej filtr. Myslím ta rez.
To je jen můj názor. Třeba se mylím.
|
|
|
|
|
Jindra
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2009, 22:56 |
|

Registrovaný: 16 Okt 2009, 18:43 Príspevky: 131 Bydlisko: Poruba
|
jj přesně tak,když je nádrž plná,tak stěny jsou pořád namočeny v benálu a nerezaví to.
|
|
|
|
|
lubin
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Okt 2009, 09:54 |
|

Registrovaný: 04 Okt 2008, 09:32 Príspevky: 187 Bydlisko: králíky okr. Ústí nad Orlicí
|
Sergej to bě standa nedělal štelování karburátorů a ventilů???, vždyť na to mašinky má
|
|
|
|
|
MIRAS
|
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
stonemen píše: Chtěl bych se optat jak dáváte bulldu k zimnímu spánku. Mám nevytápěnou garáž. Chystám se ho zbavit nečistot a posprejovat silikonovým olejem, promazat ještě olejem důležité části stroje, jako bovdeny,elektrický spoje,přepínače apod. Na baterii napojím nabíječku s udržovacím režimem,naplním nádrž benzínem po okraj. Startujete někdo moto v zimě a necháváte ho ohřát na provozní teplotu??? Doufám,že ty rady ještě nebudu potřebovat, páč se hodlám ještě letos svézt 
Dotankuji do plna a přidávám stabilizátor do benzinu (už jsem to tady někde psal). Jestliže nemáš vytápěnou garage je lepší baterii vyndat a dát na udržovací nabíječku někam, kde nemrzne. Motku přes zimu protočím tak 1x za 2 měsíce, ale mám vytápěnou garage a je to spíš jenom proto, abych ji slyšel. Mytí a konzervace je samozřejmností, ale letos ještě neproběhla.
|
|
|
|
|
Sergej
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Okt 2009, 14:53 |
|

Registrovaný: 09 Okt 2008, 15:07 Príspevky: 27
|
lubin píše: Sergej to bě standa nedělal štelování karburátorů a ventilů???, vždyť na to mašinky má
podívej se na datum kdy jsem to psal
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Okt 2009, 21:24 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
to Stonemen:
V zásadě platí toto.Vytápěná garáž-umýt,kovové díly nekonzervovat(před každým startováním bys musel odkonzervovat),zakrýt prodyšnou plachtou,aspoň jednou za měsíc nastartovat a prohřát.Studená garáž-umýt,celkově nakonzervovat,zakrýt voděodolnou plachtou a zespoda podkasat,aby se vlhkost nesrážela zevnitř.Nestartovat,protože a,-připekl bys konzervaci,b,-při chladnutí by se ti vysrážela vzdušná vlhkost ve výfucích a zůstala tam(vyzkoušeno).Baterii vyndat a nabít a uložit v suchu,ideálně okolo 5-10 stupňů.Každé 2 měsíce lehce vybít přes žárovku a znova nabít.Pokud nemáš nabíječku na gelovky,musíš hlídat napětí,které nesmí překročit 14,4 V.Jinak se začne spékat gel v baterii a pokud ji nezničíš,tak přinejmenším podstatně snížíš její kapacitu a životnost.
Já takhle zimuju motorky v promrzlé "kůlnogaráži" už spoustu let a neměl jsem problém.
Na konzervaci kovových dílů používám německý spray,který je přímo určen pro zazimování motocyklu.Stál asi 200kč,ale už si nevzpomenu,kde jsem ho objednával,ani jak se jmenuje,ale tady je něco podobného:
http://www.na-ctyrkolky.cz/?149,motorex ... -shine-645
Jinak stejně dobře poslouží i WD-40.Konkor ani silikonový olej nedoporučuji,hodně se na ně lepí prach a pak se to špatně odstraňuje.Ten můj konzervant na jaře lehce setřu čistým hadrem a je vymalováno.
No,už končím,nějak moc jsem se rozkecal.Stejně si už na víc momentálně nevzpomenu. 
|
|
|
|
|
|