Autor |
Správa |
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2009, 09:43 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
no vetsina vyrobcu homemade. kopiruje akrapy nebo joshidury.takze tam bych problem nevidel.nehlede na to ze dva roky jezdim v pohode s creptusama a nemam problem.s podpalovanom ani cim jinym.takze vidim spis problem pripadnej v cestovani za hranice.a homologaci
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2009, 10:05 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
NaaR píše: no vetsina vyrobcu homemade. kopiruje akrapy nebo joshidury.takze tam bych problem nevidel.nehlede na to ze dva roky jezdim v pohode s creptusama a nemam problem.s podpalovanom ani cim jinym.takze vidim spis problem pripadnej v cestovani za hranice.a homologaci
Tak v tom s tebou naprosto souhlasím.U nás v "Československu"máme štěstí,že nám policajti ty hlučné výfuky(zatím) tolerujou.Možná je to i tím,že na to nemají potřebnou techniku.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2009, 10:52 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Ukažte tady někdo řez Creptusem,SLK,či jiným šitem jak říkate a třeba Yoshimurou,Akrapem či jinou světoznámou značkou a pak se mužem bavit o kvalitě a nekvalitě,či konstrukci. 
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2009, 19:22 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
Kupte si Akrapoviče za 34.000 a máte klid  . R.P, TENAX,CREPTUS atd. to vyváží do zahraničí a to ve velkém, proto se na to čeká, kdyby to byly tak velký mrd.., tak to asi nebude nikdo chtít. Nedělaj to první rok  .
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Okt 2009, 12:52 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Keď už spomínate podpaľovanie ventilov. Ako je to badať inak, než vymontovaním ventilov z motora?
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Okt 2009, 13:44 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
helmi dokad se nevyserou tak v podstate nijak 
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2009, 10:42 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
helmi píše: Keď už spomínate podpaľovanie ventilov. Ako je to badať inak, než vymontovaním ventilov z motora?
Zase ze zkušeností ,
podpálený ventil (samozřejmě výfukový) se pozná nejlépe velmi nepravidelným chodem na volnoběh
a zvýšenými otáčkami které se nedají ničím seřídit. Na analyzátoru spalin hrubě zvýšeným obsahem HC (nespálené uhlovodíky).
No a pro zručné mechaniky prostě změřením komprese ve válcích.
Na to se ještě občas dá sehnat celkem levný měřák v "Mototechně".
Pokud jsou tlaky ve válcích výrazně rozdílné, jsou to ventily, pokud jsou nízké ale stejné tak to je vychozený motor.
R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2009, 10:50 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zase aby z toho nebylo nějaké drama,
tak podpálení výfukového ventilu u toho našeho nízkoobratlového motoru (pokud tedy není "odborně" vytuněn)
je málo pravděpodobné a hrozí po nějaké dlouhé a rychlé jízdě po dálnici, nebo spíš po dlouhém výjedu na nějaký alpský průsmyk.
R.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2009, 20:06 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
z hlediska otáček ventily na našich strojích tolik netrpí, ale co se týče např pístů a pístních kroužků, tak ty už běhají rychleji (máme velký zdvih) než na jiné mašině co má např 11tis otáček.
Jen pro zajímavost, já mám doma Bulldogy 2 !!! (19tis a 26 tis) a měřil jsem jim tlaky ve válci a oba je mají úplně stejné a dokonce dle manuálu jsou oba lehce nad nejvyšší mezí, takže je tam rezerva.
To že jsem nad horní mezí mě prvně překvapilo že by to bylo špatně, ale je to tak na obou mašinách.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Okt 2009, 10:54 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Jirka78 píše: z hlediska otáček ventily na našich strojích tolik netrpí, ale co se týče např pístů a pístních kroužků, tak ty už běhají rychleji (máme velký zdvih) než na jiné mašině co má např 11tis otáček. Jen pro zajímavost, já mám doma Bulldogy 2 !!! (19tis a 26 tis) a měřil jsem jim tlaky ve válci a oba je mají úplně stejné a dokonce dle manuálu jsou oba lehce nad nejvyšší mezí, takže je tam rezerva. To že jsem nad horní mezí mě prvně překvapilo že by to bylo špatně, ale je to tak na obou mašinách.
Oni píší kolik by tam mělo být minimálně, pokud je ten motor dobře zajetej a máš slušný olej tak většinou to je i o hodně lepší.
Co jsem měl motory v autech, tak nikdy jsem neměl míň než byla dolní hranice podle manuálu.
R.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Okt 2009, 14:13 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
v manuálu je toto:
minimum 9 bar
standard 10 bar
maximum 11 bar
já naměřil 11.3 (nebo 11.4 už si to nepamatuji) ve všech, takže nad uvedenou hodnotou (pokud ten můj měřák nekecá) důležitý je, že to bylo všude stejně
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Okt 2009, 14:26 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Jirka78 píše: v manuálu je toto: minimum 9 bar standard 10 bar maximum 11 bar já naměřil 11.3 (nebo 11.4 už si to nepamatuji) ve všech, takže nad uvedenou hodnotou (pokud ten můj měřák nekecá) důležitý je, že to bylo všude stejně
No nevím jakej měřák máš, já mám starou Metru, co se prodávala v Mototechnách a ještě americkej se stupnicí v PSI a počítej, že mají přesnost tak +-10%.
Čím větší komprese, tím líp, aspoň máš větší výkon a můžeš spalovat efektivně Natural 95
Pro zvýšení kompresního poměru aspoň na 1:9,5 by bylo potřeba snížit hlavu o 1,5mm a nejlépe by se musely upravit i vačky,
což dělá jedna firma v Německu, ale je s tím moc práce a získáš jen 60kW
R.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Okt 2009, 14:52 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
no nevimale 60 kw misto 42 je zajjimavej skok navic je to enchutne drahy
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Okt 2009, 15:58 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
To je sice hezkej skok,ale myslím,že to navýšení tlaku a zvýšení výkonu bude mít taky za následek vyšší opotřebení ostatních součástí v motoru a tím i menší životnost.
To si mužou dovolit závoďáci,kteří stejně pořád ty motory rozdělávají a generálkujou skoro po každym závodě.
Jak už jsem tady někde psal,pokud budu chtít výkon,tak si koupím jinou motorku s vyšším výkonem v základu 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Okt 2009, 10:47 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: To je sice hezkej skok,ale myslím,že to navýšení tlaku a zvýšení výkonu bude mít taky za následek vyšší opotřebení ostatních součástí v motoru a tím i menší životnost. To si mužou dovolit závoďáci,kteří stejně pořád ty motory rozdělávají a generálkujou skoro po každym závodě. Jak už jsem tady někde psal,pokud budu chtít výkon,tak si koupím jinou motorku s vyšším výkonem v základu 
Máš pravdu, to je úplně nejlepší řešení koupit něco jinýho, ale pokud jsem si já osobně na Bulldoga zvyknul jak je pohodlnej, tak nevím co by ho mohlo nahradit.
Dovedu si představit novýho Vmaxe, ale nekradu
Jinak ten buldočí motor je taková kovadlina, že zvýšení výkonu na 60kW ho nemůže vůbec rozhodit!
Kardan je univerzální z XJ900 a starýho Vmaxe ,
tak tam je taky velká rezerva - v technice problém není
R.
|
|
|
|
|
|