Autor |
Správa |
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Mar 2009, 22:46 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Miki,dělal mě to Bob z Klopiny,možná ho i znáš. Tady máš čislo na něj:
732 419 309.
Řekni,že ti dal číslo Mira z Odrlic,bude už vědět. A domluvte si to spolem.

|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2009, 14:51 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
o jakej technickej prirucke hovorite? kde ju zozeniem?
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2009, 17:23 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Update: minulý víkend jsem si seřídil ventily, osobně - abych si dokázal že ještě nepatřím do starýho železa. Nic na tom není, 2hodinky práce a je hotovo. Ani na 50.000 kilometrech nebylo potřeba seřizovat! Když už jsem to teda měl rozdělané, nastavil jsem je přesně na střed tolerančního pásma, ale nebyly mimo. Kouzelná motorka.
Jelikož kvůli tomu musí nádrž a airbox pryč, doporučuju to spojit se seřízením podtlaků.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2009, 18:28 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
clovece to me docela prekvapuje ze byly v pohode zadni vejfukovej ma docela tendenci se zavirat..
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2009, 19:36 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
Já je nechal dělat před 14 dny. Dával jsem DYNOJET a ventily byly v pohodě, akorát podtlaky byly malinko rozhozený. Podle doporučení nastaveno na střed.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: Ventily | Napísal: 14 Aug 2009, 14:11 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
NaaR píše: clovece to me docela prekvapuje ze byly v pohode zadni vejfukovej ma docela tendenci se zavirat..
Tak jsem se taky při instalaci nových karburátorů musel s..t s nastevením ventilů a jedinej v toleranci byl zadní výfukový
a nejhorší byl přední výfukový cca 0,25.
Však to taky po ohřátí oleje pěkně cvakalo !
R.
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Aug 2009, 19:45 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
Ventily mám seřízený, ale jemné cvakání slyším po ohřátí také. Na kolik přesně seřizujete ?
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Aug 2009, 05:12 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
trochu cvkani je normalni.kdyz ti to sestelujou na horni mez tak to cvaka hodne ...
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Aug 2009, 10:42 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
No mám to na střed a někdo říkal , že to dělá na spodní hodnoty a necvaká to vůbec, ale jestli neni lepší malé cvakání než podpálené ventily.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Aug 2009, 11:08 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Sání jsem dělal tak, že 0,1 neprošla 0,05 volně (0,07 -0,1)dopor.
Výfuk 0,1 prošla 0,15 neprošla (0,12-0,15)dopor.
R.
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Sep 2009, 19:22 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
ZDRAVIM. A K TOMU NASTAVENIU. V TEJ PRIRUCKE JE NAPISANE ZE BY SA MAL HRIADEL PO NASTAVENI HORNEJ UVRATE OTOCIT O 290° CO SA TYM MYSLI? + VYMONTOVANIE KRITKY CASOVACA ZAPALOVANIA -A TO NA CO? DUFAM ZE SOM TO SPRAVNE POCHOPIL.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Máj 2010, 11:42 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
ta krytka časování "1" je odmontovaná proto, aby si viděl na značku TI nebo I, která je vyražená na kole na klice. Rozhodující u obou je ryska I, písmeno T označuje zadní válec.
Takže točíš motorem v protisměru hodinových ručiček, až v kontrolním okně časování natočíš na značku TI (v tomto bodě by si měl mít zadní válec uplně nahoře se zavřeným sacím a výfukovým ventilem - pokud máš zrovna otevřený ventily, tak otočíš ještě o jednu otáčku) překontroluješ/seřídíš vůle.
pak otočíš o 290 a měl by si mít v okénku značku I a seřídíš pak přední válec.
Tu horní polohu pístu si můžeš překontrolovat tak, že místo svíčky tam dáš dlouhý šroubovák (čistý) a jak pomale otáčíš motorem tak ti postupně leze nahoru až je nejvýš. Jak budeš mít písty nejvýš, musíš mít ty značky T/TI v okně.
|
|
|
|
|
|