Autor |
Správa |
miki
|
|
Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Někdo se na sraze zmínil že snížil Bulďu pomocí přepákování,je možné zjistit rozměry přepákování(rozteč čepů)?
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
OZZY
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Jún 2009, 21:45 |
|
spomíname
Registrovaný: 30 Mar 2009, 17:09 Príspevky: 255 Bydlisko: Ovčáry Mělnik
|
Noo nevym že by to někdo měl ale ja o tom s někym mluvyl(ACH TEN CHLAST )taky to chci hodit blíš k asfaltu ale 76ÉÉČEK u LOUISE v katalogu na straně 761 se mi dát nechce
_________________ MEMENTO MORI
|
|
|
|
|
miki
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Jún 2009, 22:07 |
|
Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
No právě,vyrobit by to byla brnkačka-jen mít rozměry. Neříkal to náhodou Plyšák?
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
plyšoun
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2009, 10:37 |
|
Registrovaný: 20 Okt 2008, 22:02 Príspevky: 26 Bydlisko: Beroun, Praha a okolí
|
miki píše: No právě,vyrobit by to byla brnkačka-jen mít rozměry. Neříkal to náhodou Plyšák?
nenene ani o tom neslyšel
_________________ Hlad přepiješ, žízeň nepřejíš:)
|
|
|
|
|
Simir
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2009, 18:52 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Orginál rozteče jsou 125 mm na středy děr díry 12mm síla materiálu 6mm,šíře 30mm.Prodlužoval jsem o 10mm - 135mm od středu na střed.
|
|
|
|
|
miki
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2009, 20:38 |
|
Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Díky za info,po víkendu budu vědět zda to použiji....tedy pokud Makina a Buldík přežijí Tatry
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
Naposledy upravil miki dňa 16 Jún 2009, 21:24, celkovo upravené 1
|
|
|
|
|
PitbullLibor74
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Jún 2009, 21:03 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 19:02 Príspevky: 200 Bydlisko: Olomouc
|
Jen tak k tématu....
Tyhle od Ride-In z oceli snižujou zadek o 40mm
A tyhle z eloxovaného hliníku ho zase zvedají o 30mm
Škoda že k tomu nejsou přesný rozměry i když jsem to už někde viděl na internetu rozkótovaný.....
_________________ Pitbulllibor74 - Doggenreiter
|
|
|
|
|
Simir
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Jún 2009, 21:09 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Ještě jsem si vzpoměl že pokud půjde Miki do toho snižování musí počítat s tím že musí skrátit stojánek(policajta)a je to docela zajímavý.Dělal jsem to na třikrát,protože jsem se bál abych to nepřepísk.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
|
moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Protože jsem nikde nenašel samostatné vlákno na přepákování Bulíka, tak jsem udělal tohle. Informace o přepákovaní tu sice jsou, ale jsou roztroušený kde tu, tak kdyby se to někomu hodilo, tak ať jsou info na jednom místě ...
Nějaké odkazy na "kosti" přepákování, které do fóra dali už nevím kdo :
http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0507890269
http://www.bikefarmmv.de/EN/ v záložce Tail Rises
Jednoduchý postup:
Je potřeba shodit levý výfuk, protože matky jsou vpravo. Ty se povolí a šrouby se vytáhnou směrem vlevo. Výfuk by proto zavazel. Žádná záludnost v tom není a je to jednoduchý ( zvládl jsem to i já sám ... ). Jediná věc, která je podle mě nutná a bez níž to jde dost blbě je zvedák, kterým se musí kostka, která drží tlumič, podržet, protože při vyndávání šroubů padá tlumič dolů a šrouby se pak v děrách šprajcují a nejdou pořádně vytáhnout. Za pomocí zvedáku, který to podrží, jdou šrouby vytáhnout samy. Zvedákem si potom tu kostku přizvyhnete na požadovanou rozteč děr pro nové - menší "kosti". Nasadíte, sešroubujete a je to.
Tady nějaké foto:
Tak snad se to bude někomu hodit ...
|
|
|
|
|
sery
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Jún 2010, 13:21 |
|
Registrovaný: 08 Sep 2009, 07:47 Príspevky: 90
|
Jo,jo není to těžký,jde vyměnit i na bočním stojanu s použitím měkolika prkýnem na podložení motoru(naklonit motorku a podložit).Dělal jsem to takhle dvakrát a v pohodě.
|
|
|
|
|
stonemen
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Jún 2010, 15:50 |
|
Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
No pěkně zdokumentováno A jaký máš pocit ze zvýšení? Jak se ti jezdí?
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2010, 11:39 |
|
moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Pocit ze zvýšení mám takovej, že mám větší problém na Bulíka vylézt. Nohu musím přehazovat hodně vysoko. V nějakých uplých hadrech to může být celkem problém. Když jsem se posadil, tak s oběma nohama na zemi stojím na špičkách, ale né nějak extrémně. Když by se Bulík zatížil nějakým baťůžkem, tak bych stál normálně.
Co se týká jízdních vlastností, tak to bohužel nevím ... Bohužel jsem ještě neměl čas to projet. Snad dneska ... Ráno jsem přijel ze sklípku, tak až k večeru, až budu 100% "čistej" .
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2010, 21:17 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2365 Bydlisko: Haná
|
No nechci,abys to bral jako rýpání,ale nedá mi se nezeptat,proč jsi to zvyšoval,když teď se ti na to blbě leze a nedošáhneš pohodlně a jistě na zem? Toto mě moc logicky nepřipadá.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2010, 21:44 |
|
moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
OK. V poho...
Blbě se mi na to lezlo i tak. Nejsem žádnej gymnasta , abych udělal provaz nebo vykopával nohu jako Van Damm. Určitě to ale není tak dramatické.
Bezpečně na zem dosáhnu. Kdyby ne, tak to jasně vrátím zpátky. Dělal jsem to proto, protože díky novému sedlu se mi můj posez bohužel značně snížil, což jsem samozřejmě nechtěl. Na zem jsem dosáhl na celá chodidla a navíc s pokrčenými koleny. Hodně pokrčená kolena jsem měl i při jízdě, tak jsem si připadal hodně skrčeně a nepohodlně.
Bulíka jsem byl projet a teď při zvýšení mám zase dobrej pocit, že mám pod sebou velkou motorku a ne jako na skútru. Je to prostě jen dobrý pocit. Při zvýšení se přenesla váha více na přední kolo. Sedím trochu v jiném úhlu, trochu do předu. Ostrý úhel v kolenou při posezu zmizel. Při zastavení, když nepřirozeně natáhnu nohy, čímž si trochu drtím rozkrok, tak dosáhnu na zem také celými chodidly. Jinak na jedné noze není nejmenší problém a na obou normálně sice nestojím na celých chodidlech, ale určitě to není na špičkách, jako baletka, což bych samozřejmě bral, jako nebezpečné. Paty mám cca 2 cm nad silnicí.
To, že je Bulík trochu nakloněný do předu dokládá i to, že mi světlo začalo svítit tak 2 m před motorku. Musím ho zase natáhnout trochu do předu.
Další nezvyk je ten, že Bulík se na bočním stojanu naklání o něco víc, což ve mě vzbuzuje obavu, jako by měl každou chvíli už spadnout. Je to ale o zvyku a taky hlavně o dobrém pocitu a jistotě. Nejsem moc velkej. 183 cm. Ale takto mi to prostě vyhovuje více.
Na Transpublik můžeš klidně zkusit ...
|
|
|
|
|
Mirek1
|
|
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jún 2010, 21:51 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2365 Bydlisko: Haná
|
Raději ne,bo já mám problém dostat na zem i na originále určitě ne na celou šlapku. Já to nechám čahounům,at si to vyzkouší,mě stačí bohatě to co mám
|
|
|
|
|
|