Autor |
Správa |
Simir
|
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Včera při návratu z vyjížďky mi přestala motorka najednou v kopci táhnout jako když jde na jeden válec.Na volnoběh jde normálně.Vyměnil jsem svíčky,odkalil karbce,skontroloval vzduch.filtr a žádná změna.Nepotkalo vás někoho něco podobného?
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Jún 2009, 05:47 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Ahoj, potkalo, ale nemusí to znamenat stejnou závadu. Motorka na volnoběh běží pěkně. Bez zátahu jde motor pěkně do otáček, ale za jízdy to s jedním válcem nemá sílu. Měl jsem tenkrát ucpanej hlavní vzdušník karburátoru druhého válce. Takže rozborka karburátoru. Jde poznat který válec neběží, ale když už máš všechno dole, asi bude lepší vyčistit karburátory oba.
Mě to potkalo ve stoupání na Brenner...buď rád, že jsi za humny  .
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Jún 2009, 16:35 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Dík. Zejtra se na to kouknu.Čemu říkáš hlavní vzdušník?Nejsem mechanik.  Dám vědět jak to dopadlo.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Jún 2009, 18:52 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Ja jsem mel neco podobneho - ucpana hlavni tryska zadniho valce.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Jún 2009, 05:05 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Vyndej karbec, oddělej spodní víko a vyfoukej všechno co najdeš
Ale jak říkám, nemusíš mít stejný problém.
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Jún 2009, 16:31 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Takže jsem se právě vrátil z garáže. měli jste pravdu pánové.Triska zadního válce znečištěná.Dík za pomoc Čus.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Jún 2009, 21:17 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Simir píše: Takže jsem se právě vrátil z garáže. měli jste pravdu pánové.Triska zadního válce znečištěná.Dík za pomoc Čus.

|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Jún 2009, 21:35 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
A čože? Palivový filter neplnil svoju funkciu? Alebo bol dávno menený? Veď ak je v poriadku, špina by sa nemala dostať do karbecu. Keď to máš rozobraté vymeň radšej aj palivový filter.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Jún 2009, 07:31 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
To samozřejmě udělám.Ale jak je vidět stát se to může a že by ho někdo měnil preventivně jsem ještě neslyšel i když za ůvahu by to stálo.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Jún 2009, 10:22 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Mohl to být kousek udrolené gumy ze vnitřku palivové hadičkyza filtrem,v mém případě o velikosti cca 1mm. Kdybych neměl zrovna brýle,tak jsem si ho ani nevšiml. Každopádně to byl důvod,proč to jelo na 1 válec, hned po kompletaci karbeců jsem hafušu projel a od té doby jede na 100%! 
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Jún 2009, 00:01 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Simir píše: To samozřejmě udělám.Ale jak je vidět stát se to může a že by ho někdo měnil preventivně jsem ještě neslyšel i když za ůvahu by to stálo.
To nie že preventívne! Výmena palivového filtru je súčasťou pravidelnej údržby. Dokonca niektoré vozidlá majú predpísaný interval výmeny pal. filtra. V našom prípade je to podľa origo - viacjazyčného manuálu každých 20.000 km. Takže aj v mojom prípade, najvyšší čas.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Jún 2009, 08:20 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Taky mám za to, že to byl kousek pryže.
Výměna palivového filtru vysloveně předepsaná neni. V českém návodu je stejně jako v anglickém opravárenském manuálu pouze kontrola po 20 tis.
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Jún 2009, 19:09 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Maj to vychytanýJá mám právě najeto 22000 km.Takže není co dodat.
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Júl 2009, 00:21 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
mne sa to stalo vcera, moto na volnobehu isla ale pri zaradenom r. stupni max do 3 tis. dost som zmokol. moto som nehal vysusit a isiel som sa previest cc. pa 3 hod. a nic. tak som to riadne na volnobehu povytacal(niaky ten plamienok z vyfuku...) a moto sa rozbehla. asi to riadne popretahovalo...
|
|
|
|
|
JoskaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Júl 2009, 13:53 |
|
Registrovaný: 24 Okt 2008, 14:16 Príspevky: 13 Bydlisko: Rychnov nad Kněžnou
|
Tak jsem hoši ve Vašem klubu.
Stejné příznaky , stejná závada.
Řešil jsem to tento týden a zde jsou moje poznatky po rozsáhlém pátrání.
Karburátor zadního válce - 3 ks "pryže", karb. předního válce 1 ks "pryže".Takže vyčištění atd. vše O.K.
A teď to nejdůležitější : ty kousky nejsou pryž!! Zjistil jsem , že jediný přístup nečistot do plovákovky je jejich odvzdušněním které je volně hadičkou bez filtru vyvedeno do prostoru kde se nachází palivové čerpadlo a mimo jiné i ruzný hmyz, kerý zde volně žije a zároveň to je jejich pohřebiště. Bohužel ty živé kousky jsou schopné do té hadičky vlézt
a dostat se tak volně do plovákovek. Benzín je zbaví křídel a zbytek těla
"upraví" do konzistence gumy / detailně prozkoumáno/. Tato závada dřív
nebo později čeká každého.
Náprava problému spočívá v použití plastového palivového filtru nasunutého na konec odvzdušňovací hadičky v prostoru pal. čerpadla.
V pohodě se vejde a hmyz má utrum. Před touto úpravou je nutno
hadičku profouknout stlačeným vzduchem , v mém případě v ní bylo připraveno cca 10 ks potenciálních gumiček , připravených zasáhnout do pohodové jízdy v ten nejnevhodnější okamžik. Zatím čau! Joska
|
|
|
|
|
|