Autor |
Správa |
Mirek1
|
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
Jak kdybych to už někde slyšel, jen s mnohem peprnějším dovětkem .......... 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Co tohle ? To je motor z Viraga, nebo snad ještě starší. Každopádně vypadá obrovskej !
Prílohy:
10991236_10153096555083934_1678087699421451213_n.jpg [ 88.22 KiB | Zobrazené 27906 krát ]
|
|
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Kordy
|
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Přední světlo bych osobně viděl jiné, ale jinak pěkné (ve srovnání s novou produkcí motorek co byla k vidění na výstavě přímo nádherné)
|
|
|
|
|
Ouklend
|
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... jj. tu bradavici místo světla bych taky vyměnil, ale jinak krása !!! 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
A co tohle kluci ? Príloha:
10856509_970194959691413_8950753359110391507_o.jpg [ 58.71 KiB | Zobrazené 27869 krát ]
Já toho buldu snad vážně překopu na cafe racera 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Kordy
|
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Spolujezdce asi bude asi lehce pálit prdel do zadní gumy, na druhou stranu svíráním půlek může znatělně pomoci brdovému systému:).( nebo jej po letech tréningu zcela nahradit).
|
|
|
|
|
Jirka78
|
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
zdravím, sice už BT nemám (měl jsem 2), ale pořád koukám na toto forum co se děje. No a co jsem si pořídil?
Minulý rok jsem koupil Yamaha FZX 750 z roku 1985 v originálním stavu na ježdění kolem komína. říká se mu malej V max. Lehká zábavná, sametovej chod, 100k, slabší brzdy
Ale to hlavní - moji kámoši si koupili cestovní stroje, takže jsem koukal co přikoupit. No a koupil jsem BMR 1150 R trochu připomíná BT srovnání oproti BT je BMW o trochu silnější, má perfektní a pohodlný podvozek, lepší brzdy má níž těžiště víc žere má hlučnější řazení pazvuky při startování (než se natlakuje olej) vytažení baterky na zimu = demontáž nádrže ovládání blinkrů BMW, furt si nemůžu zvyknout, ještě že od toho už upustili
je trochu přetechnizovaný, mám ABS s posilovačem, stačí brzdit páčkou a samo přidává zadek, nebo nohou a přidá se i předek ale před zapnutím klíčku se nesmí šahat na brzdovou páčku!!! jinak se to blbě nakalibruje a pak se páčka musí ovládat větší silou. Navíc s tím posilovačem je to jedovatý, což nevadí při jízdě a dobře se dávkuje, ale při velmi malé rychlosti, Např když parkuji do garáže a popojíždím, tak místo jemného přibrzdění s tím cukám, prostě ovládám to přirozeně větší silou než je třeba.
celkově můžu říct, že BMW má nejlepší podvozek na kterým jsem kdy jel.
Prílohy:
BMW1150R.png [ 551.9 KiB | Zobrazené 27799 krát ]
fzx750.jpg [ 127.98 KiB | Zobrazené 27799 krát ]
|
|
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Pěkný to máš Jirko, teda hlavně to BMW. ABS a stříkačku bych si nechal líbit.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirec
|
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
A to já zas nee,já si chci motorku řídit sám,né aby mi do toho kecala kdejaká elektronika  Jinak ale motorky hezký 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Miro, vzpomeň si na to až budeš muset ostře brzdit někde na mokru a přitom půlkama štípat dvojku drát  tam je abs k nezaplacení. Stříkačka... bez té se to dá přežít.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirec
|
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
cafe-racer píše: Miro, vzpomeň si na to až budeš muset ostře brzdit někde na mokru a přitom půlkama štípat dvojku drát  tam je abs k nezaplacení. Stříkačka... bez té se to dá přežít. Když je mokro,jedu tak,abych nemusel prudce brzdit ... já vím,já vím ... nepředvídatelné situace ... pokrok je pokrok (nebo otrok ??) ... jsem už asi stará škola ... 
|
|
|
|
|
Jirka78
|
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
cafe-racer píše: Pěkný to máš Jirko, teda hlavně to BMW. ABS a stříkačku bych si nechal líbit. dík, BMW foto není přímo ta moje, ale mám přesně tutu barevnou kombinaci + 3x kufr jinak to ABS mě ještě nikde nebrnklo, jezdím vždy dle stavu silnice a počasí. vlastně mám otestováno, jak motorka brzdí, normálně jsem na BT tak ostře na brzdy nešel, tady to neřeším, kdyby byla krizovka, tak to zamáčknu nadoraz. normálně to ale nedělám, třeba když jedeme za sebou, tak bych nechtěl aby mi kámoš skončil na zádech. Ale stříkačka je dobrá max na delší odstávku, na to karbec potřebuje "odcucat" vyčuchnutej benzín, takže hůř chytne. jinak je to jedno, dobře seřízenej karbec jede stejně a nepotřebuje elektroniku ještě doplním, když jsem vždy koukal po BMW, tak jsem si říkal, že ten klopnej moment by mi vadil, opak je ale pravdou normálně o tom nevím, jen když se to vymotá víc a rychle přeřadí, tak to lehce kývne s motorkou, ale žádná tragédie. dnes jsem jel po romlácených cestách a to BMW fakt na ty díry funguje, zkuste si to někdy půjčit! jako že BT to taky dá. Příklad naše panelová dálnice, na BT a čemkoliv jiným hop hop hop... ten den kdy jsem BMW koupil a jel po D1 hned jsem věděl o čem to BMW je. jenže nový BMW R 1200 R už ten systém odpružení předního kola nemá. Nevím pro Německo ok, ale u nás jsou silnice horší. (zkuste třeba jet na Pernštejn od Dolní Rožínky -to je skoro na krosku) jinak BT je dobrá a moc pěkná motorka, to BMW je větší "tuctovka", hlavně GS model ale zatím mi to R 1150 R moc baví a do zatáčky ho pošlu ostřeji, než jsem posílal BT, ale super sport (to mě vůbec nebere) to není jo a starší kolega má 850 RT a tu bych doporučil všem starším, krásně chráněný kolena, štítek... pěkný
|
|
|
|
|
Drak-V2
|
|
Registrovaný: 24 Feb 2013, 17:17 Príspevky: 49 Bydlisko: Dobříš
|
Pěkný motorky,ale Bulldog je,alespoň podle mě,hezčí.Jen to ABS mu chybí (nikdo není dokonalý).Na tom BMW bych se rád svezl,ale neměnil bych.  Přeji všem hodně radosti na cestách za řidítky našich krasavců všech značek.Je to jako s ženskejma -" každej má tu svou jen za jedinou".....
_________________ Sklerozu má jen inteligent - blbec si nemá co pamatovat.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Dnes jsem zkoušel Triumph Thruxton RS : řadový dvouválec 1200ccm, vodou chlazený, 105k / 106 NM + krátce i Bobber se stejným motorem, jen naladěný na nižší výkon. Thruxton je opravdová pecka, charakterní motor i zvuk, parádní převodovka se kterou se dá s meziplyny řadit sametově... jen je to opravdovej tvrdej sporťák, takže to chce přemýšlet o chlup víc než za řidítky BT. Bobber je hodně podobnej BT-čku. Být Thruxton o stovku levnější tak možná uvažuju trochu víc, ale za 430 tisíc je to nesmysl, protože Bulldog je hodně podobný co se zábavy týče, navíc má lepší zvuk. Tak kdybyste přemýšleli, moje doporučení je 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
|