Autor |
Správa |
Merak
|
 |
Predmet príspevku: GO motoru | Napísal: 15 Apr 2019, 17:34 |
|
Registrovaný: 03 Dec 2013, 07:21 Príspevky: 8 Bydlisko: Orlová
|
Zdravím pánové, Postihla mě nemilá závada na motoru mého Bulldy, šalky na klice u předního válce jsou k.o. Nemáte někdo zkušenost, co by obnášela případná generálka motoru, kolik by to stálo a jestli je to vůbec dobrý nápad ? Bullda je r.v. 2003 a má najeto 90k …. Díky Merak
_________________ Jacques Prévert : Jeden muž měl psa
kterému dal jméno .....
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirek1
|
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak zaleži na tom...hlavne si musis zjistit,jestli se vyrabi atip. šaly pro pripadne podbrouseni kliky. Treba pro suzuki SV 650 se tyto šalky dodavaji jen v origo rozmeru,coz znamena,ze musis osadit i novou kliku a to uz je ranec.
|
|
|
|
|
zdenysrx6
|
|

Registrovaný: 03 Dec 2016, 20:29 Príspevky: 149 Bydlisko: dycky Most
|
|
|
|
|
Merak
|
|
Registrovaný: 03 Dec 2013, 07:21 Príspevky: 8 Bydlisko: Orlová
|
Zdravím, tak jsem se nakonec vydal jinou cestou a koupil motor s polovičním nájezdem km.Teď už je vše zkompletováno a Bullda opět jezdí.Avšak nastal jiný problém a to s otáčkoměrem.Jeho ručička zmateně lítá tam a zpět při zapnutém klíčku a je jedno jestli motor běží nebo ne.Nemáte někdo zkušenost v čem je problém ??? https://youtu.be/ptAJGW9QTw0 Děkuji Merak
_________________ Jacques Prévert : Jeden muž měl psa
kterému dal jméno .....
|
|
|
|
|
zdenysrx6
|
|

Registrovaný: 03 Dec 2016, 20:29 Príspevky: 149 Bydlisko: dycky Most
|
|
|
|
|
Merak
|
|
Registrovaný: 03 Dec 2013, 07:21 Príspevky: 8 Bydlisko: Orlová
|
zdenysrx6 ... díky za tip, bude to nejspíš problém s TPS na karbecech. Zkombinoval jsem totiž staré (2003) a novější (2006) typy karburátorů a ten TPS je tam trochu jinak řešený.Mrknu na to a uvidím. Díky
_________________ Jacques Prévert : Jeden muž měl psa
kterému dal jméno .....
|
|
|
|
|
|