Autor |
Správa |
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
To je možný, zvlášť potom hrkání z Polska. "Bylo to v ceně " tak je mi to jedno . Víc jak tacho 180 s větrem v zádech bullda stejně nikdy nepojede . Ais sundávat nebudu stejně brzy vymyslí emise i na motorky. A co s tím dělal skutečně, to fakt nevím, teda kromě ultrazvuku a synchro.  Edit: Jen tedy pořád nechápu případnou "nerovnici" můžeš to osolit naplno (tedy teče tam víc šťávy) versus nikde se to neprojeví  . Když to přicpou gumičkomouchy, tak rovnice opačně platí. Nerozumím tomu, rád se nechám poučit.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Jak už jsem psal dávno zpátky, k odstraněným dorazům šoupátek přijdou jiné trysky a větší sání. Nevím co to udělá potažmo přinese pokud se odstraní samotné dorazy, každopádně cca 1/4 zdvihu šoupátek navíc se určitě někde projeví. Maximálku má Bulldog lehce přes 200kmh tachometrových (tzn asi 185kmh reálná), ale v dosažení brání elektronický omezovač rychlosti který omezuje na 190kmh tacho (tzn 175-180kmh reálná). Myslím že pátý převodový stupeň by šel dotočit až do otáčkového omezovače.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirec
|
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Hned po koupi Bulldoga jsem mimo jiné odstranil již zmíněné dorazy v karbenátkách plus AIS systém ... a co tak srovnávám třeba při společné vyjížďce na srazech ... nijak neztrácím za mašinama s otevřeným sáním a otevřenýma laufama ... 
|
|
|
|
|
ford
|
|
Registrovaný: 12 Apr 2015, 16:46 Príspevky: 164
|
kluci raši vymyslite,co s převodovků,mě to úplně rve střeva,dyž potřebuju nekeho předjet a ten motor vytočím a je ně ho líto,jináč jezdím stabil kolem 3000ot,do tech 100km/h,potem se mě zdá,že ho moc vytáčám
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ford : mám stejný problém, vypěstoval jsem si ho po letech na Jawě 350. Řešení : lítej chvíli mezi 6-6,5tisíc, pak ti 4 tisíce otáček budou připadat jako líný převalování. Mám teď najeto kolem 80tis km,motorka má za sebou spousty výletů po dálnicích kdy jsem jel trvale kolem 4,5-5tis otáček (v sumě to bude hodně tisíc km v tomhle režimu) a prostě nic, nic to nedělá. Olej nebere. Proto ten motor dostal trochu jiný vačky oproti dragstaru.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
ford
|
|
Registrovaný: 12 Apr 2015, 16:46 Príspevky: 164
|
cafe-racer píše: Ford : mám stejný problém, vypěstoval jsem si ho po letech na Jawě 350. Řešení : lítej chvíli mezi 6-6,5tisíc, pak ti 4 tisíce otáček budou připadat jako líný převalování. Mám teď najeto kolem 80tis km,motorka má za sebou spousty výletů po dálnicích kdy jsem jel trvale kolem 4,5-5tis otáček (v sumě to bude hodně tisíc km v tomhle režimu) a prostě nic, nic to nedělá. Olej nebere. Proto ten motor dostal trochu jiný vačky oproti dragstaru. ale tož,ani chvílu,to prostě nemožu psíkovi udělat.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Rozumím ti. Bez vytáčení to prostě zůstává "na kochačku".
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Na podzim se u mě dostavilo chcípnutí při akceleraci, takže jsem šel včera najisto do karburátorů, a ono vůbec nic. byly perfektně čisté. Aspoň jsem si dal rozborku a sborku. Zatím jsem neměl možnost vyzkoušet jestli to zmizelo, ale tedy jestli ne tak se tady ozvu protože to není úplně příjemné. Jinak vyměněný olej s filtrem, ještě nechám vyměnit olej v přední vidlici a možná seřídit ventily (u těch mých ročních km to teď trochu nemá smysl  )a snad budu připravenej na nějakou víkendovku v Alpách.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
|