Tak hoši,takovýhle nervy před technickou jsem ještě v životě nezažil ...
Že mám širší řidítka - no uvidíme,imbusák v kapse,když tak sundám závažíčka,pak to projde ... zadní guma sjetá na samém zákonném limitu - sjetý řezný kotouček do flexy upnutý do vrtačky opravil pár kritických míst

všechno vyleštit,připravit,ještě poslední kontrola

nejdou mi hlavní světla - motorka,která pět let chodí jak švýcarské hodinky,najednou vzdoruje ... žárovka v pořádku,konektory za reflektorem taky,jdu dál po káblech k hlavnímu uzlu nad předním válcem,zatahám za kábly - světla zablikala - aha,nedávno jsme dvakrát zmokli,asi blbý kontakt,prostříkám zvrchu sprejem,párkrát zamelu káblem,světla svítí,fajn.Všechno utřít,složit,moťku na místo ... ještě radši jedna kontrola ... ku.váá

nesvítí brzdový od přední páčky ... následně zjišťuji,že nejde ani nastartovat,ani ťuk ...

za chvíli do práce - nervy ... všechno zase rozdělat,i pravý přepínač na řidítku,znovu k hlavnímu uzlu,sundám bužírkovou krytku - kurvy italský,jeden konektor je rozpojený,asi ještě z výroby špatně zacvaknutý,jezdím s tím už pět let,začne zlobit v pravou chvíli ... najednou vše funguje jak má,dokonce votmetr ukazuje správné napětí,doteď jsem myslel,že je špatný on ...
A jako třešnička na dortu pozdě večer zjišťuji,že nemám doklady ... předevčírem jsem dával auto do servisu na opravu a papíry zůstaly v palubní přihrádce ... v servise otevírají v osm,technická o půl,nic nepomohlo přemlouvání,že uděláme technickou zatím ,,fyzicky",papíry dodám za chvilku až otevřou ... ne,to nejde,tak za dva dny znovu ...
Nakonec technická bez problémů,technik byl ňákej rozhozenej,asi viděl Bulldoga poprvé

ofotil tacho,štítek,výfuky origo,světla a počkejte si venku ...
