Autor |
Správa |
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Nov 2014, 23:43 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Nic ve zlým přátelé, jenom osobní komentář,
že tam na tom grafu nejsou jednotky je dost podstatný,
že ty grafy nejsou ani "slícovaný" od stejných otáček takže stejně nejdou srovnávat, je už jenom detail,
ale že si tu většina hraje na technický fórum a přitom je jim to všechno putna a řeší jen pocity je opravdu smutý.
Takže suma sumárum celý je to docela drahej placebo efekt, ale ostatně je každýho věc jak utratí svoje peníze ,
že !
R.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2014, 07:59 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: Nic ve zlým přátelé, jenom osobní komentář, že tam na tom grafu nejsou jednotky je dost podstatný, že ty grafy nejsou ani "slícovaný" od stejných otáček takže stejně nejdou srovnávat, je už jenom detail, ale že si tu většina hraje na technický fórum a přitom je jim to všechno putna a řeší jen pocity je opravdu smutý. Takže suma sumárum celý je to docela drahej placebo efekt, ale ostatně je každýho věc jak utratí svoje peníze , že ! R.
Smutnej si akorát ty, jak si tu pořád honíš svoje ego a hraješ si na technického guru celé planety, přitom jen stále kopeš kolem sebe a navážíš se do všech ostatních dávaje stále najevo svou neomylnou technickou nadřazenost ... !!! Toto fórum je pro "normální" lidi, kteří mají Bulldoga rádi a snaží se ho třeba i nějak přizpůsobit k obrazu svému a ty, který máš blatník z kýble z Baumaxu a pořád se tady snažíš kázat ty svoje kraviny o Italském designu a placebo efektech už jdi fakt do prdele !!!!
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2014, 14:05 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Asi tak... čekal bych že když tady kolega Brejk tak vychvaloval DK racing tak jejich výsledkům bude taky věřit. Ale blbost a slepota zjevně nezná hranic. To jak jen tak mimochodem oživuje témata pouze úsměvně dokládá, že se chce pouze hašteřit, nikoliv konstruktivně radit či (nedejbůh) někomu opravdu pomáhat.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Nov 2014, 19:18 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Mam za sebou par nádrží a můžu potvrdit i vliv instalace toho Dynojetu na spotřebu : nulový
pořád jezdím za 5-5,5 litru na sto. Jízdní styl jsem nezměnil, takže to není až takové překvapení, jen občas pošlu na zadní kolo víc Nm než dřív.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
break13
|
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ahoj vespolek, protože jsem to už velmi dávno slíbil a chci to dodržet, tak především pro nové členy fóra, kteří by z některých příspěvků snadno mohli nabýt dojmu, že s pomocí kladiva a kombinaček lze z Bulldoga ve venkovské dílně vytunit mezikontinentální raketu, posílám leták snad od nejrenomovanějšího výrobce výfuků Akrapoviče. Náhodou jsou tam dva dvouválce , tak je to trochu i "srovnatelné" . Po všech úpravách na Bulldogovi lze očekávat tak 5kW nárustu výkonu na 5500 ot., což se mi přesně potvrdilo, nicméně se průběh pocitově zlepšil i ve středních otáčkách. Nebo se tu snad na fóru "skrývají" geniální technici, kteří by strčili do kapsy celé týmy techniků ve světových vývojových dílnách ??? To by bylo opravdu škoda aby spálili svojí genialitu takhle v ústraní R.
Prílohy:
Akrapovic.jpg [ 1.75 MiB | Zobrazené 38604 krát ]
|
|
|
|
|
|
|
Harry
|
|

Registrovaný: 04 Máj 2014, 13:03 Príspevky: 37 Bydlisko: Přerov
|
_________________ A komu tím prospějete? Co? Druhé straně?
|
|
|
|
|
break13
|
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Harry píše: Máš naprostou pravdu, Akrapovič je minimálně výfuckový guru, bůh snad ani né, hlavně si ale nevymýšlí...... R.
|
|
|
|
|
alesalias
|
|
Registrovaný: 20 Okt 2015, 17:11 Príspevky: 30
|
Tak dneska jsem si vyzvedl buldočka ze servis. Kde jsem si nechal spíš zkontrolovat zda je správná bohatost směsi. Průběh výkonu byl již udělán od předchozího majitele. Nevím zda tam jsou jiné trysky (předchozí majitel říkal, že tam nechal něco dělat ale moc toho nevěděl)  Jediné co upravil byl volnoběh a nižší otáčky. Každopádně mám tam laděné výfuky Sharon a KN filtr. A servisák říkal, že je to pěkný průběh výkonu a hlavně kroutáku. Krouták max má 95,68 Nm a výkon 66,2 PS A musím říct, že mě toto stačí a zatím další úpravy nechystám. 
Prílohy:
img125.jpg [ 1.48 MiB | Zobrazené 38367 krát ]
|
|
|
|
|
|
|
Peter BT
|
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
ani nič robiť nemusíš, lebo to už máš spravené... v origo tam boli také prepady vo výkone aj krúťáku... a kvôli nim sa robili tie úpravy.... 
|
|
|
|
|
alesalias
|
|
Registrovaný: 20 Okt 2015, 17:11 Príspevky: 30
|
To by mě prave zajimalo jak to vypadalo v originale ta krivka:). Neni nekde k sehnani na foru? Abych mel porovnani  je fakt ze i pocitove je to krasne plynule 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
nooo.. ja som sem voľakedy dával moju pred a po úprave....
tak som to našiel... je to hneď na druhej strane tejto témy.....
|
|
|
|
|
|