Autor |
Správa |
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Okt 2014, 15:10 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
Vsetci tu maju trisky 130 len ja mam 150...hmmm. Ste mi dali chrobaka do hlavy 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Okt 2014, 19:47 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Felix píše: .......a co na to spotřeba?  Logicky je třeba pro vyšší výkon nebo krouťák motor víc nakrmit 
První měření cca 5,8 litru což je s ohledem na jízdní styl nádhera. Až se trochu uklidním tak to skočí k těm víceméně obvyklým 5-5,5 litru takže potvrzuju Stonemena, bez dramatického vlivu na spotřebu
S každým ujetým kilometrem si tu instalaci dynojetu chválím víc, ten zátah je příjemný.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Okt 2014, 20:15 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ještě přikládám graf z brzdy :
Pěknej rozdíl na stejným motoru a důkaz místo slibů ohledně otevřených laufů, tyhle opravdu fungují :thumbup" ve špičce je rozdíl zanedbatelný, ale ve středním pásmu jsou otevřené koncovky solidní doping.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Okt 2014, 13:31 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
cafe-racer píše: Ještě přikládám graf z brzdy :  Pěknej rozdíl na stejným motoru a důkaz místo slibů ohledně otevřených laufů, tyhle opravdu fungují :thumbup" ve špičce je rozdíl zanedbatelný, ale ve středním pásmu jsou otevřené koncovky solidní doping.
Sorry, ale graf bez měřítka je úplně o ničem,
takovejch si můžu namalovat doma kolik chci..........
Pokud chceme něco srovnávat, tak s něčím a taky s jednotkama !
R.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Okt 2014, 15:09 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Brejku, ty jsi jedinej na kterýho se vyseru 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Okt 2014, 18:06 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Okt 2014, 18:26 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... no však ...  máš recht Cafe ...
já nevím, ale osobně tam vidím 3 různé křivky při třech provedeních a to mi stačí ne ? 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Okt 2014, 19:44 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Chlapci zrovna vy mě neurazíte, když možná ani nevíte co tenhle konkrétní 2D graf ukazuje.
Minimálně deváťák už ví, že na tý kresbičce musí být : litrů na kilometr, metrák na hektar či co to vlastně popisuje.
Jinak jako abstraktní umění to je docela hezký .......
R.
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2014, 12:23 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Me by jeste zajimalo co ty upravy udelaly s kroutakem. Vykon se srovnal ve stredu fakt pekne 
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2014, 12:45 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
tombik píše: Me by jeste zajimalo co ty upravy udelaly s kroutakem. Vykon se srovnal ve stredu fakt pekne 
Tobě to prozradím když to cafe-racer tají, tenhle graf asi bude graf kroutícího momentu v závislosti na otáčkách .
R.
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2014, 15:54 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Hm ne že bych se v těch grafech nějak moc vyznal, ale já mám pocit že ten by měl mít jiný průběh, tohle bych řekl že bude výkon.
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Okt 2014, 16:22 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
tombik píše: Hm ne že bych se v těch grafech nějak moc vyznal, ale já mám pocit že ten by měl mít jiný průběh, tohle bych řekl že bude výkon.
Nakonec máš pravdu, moc jsem se tou malůvkou nezabýval , podívej se na stránku 3 tohoto vlákna a uvidíš můj motor pro srovnání , je to tam v obou parametrech a přímé srovnání před úpravou a po změření na stejné brzdě o několik dní později .
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Nov 2014, 01:08 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
teda neviem, priebeh krú´taku predsa vyzerá úplne inač.. toto je výkon.... nie som špecialista ale priebeh je jasný....
a čo sa týka konkrétnych hodnôt.....mňa zaujíma zmena oproti pôvodnému... pokiaľ nie je presne naciachovaná/kalibrovaná brzda, je konkrétna hodnota aj tak fantázia... ale rozdiel za rovnakých podmienok je to, čo budem cítiť....
.... a výsledok Martina je podobný nám ostatným.... a ten najpodstatnejší rozdiel - ten čo cítime pod prdelou je jediný podstatný.....nezávisle na tom, či tam máme koníkov 60 či 70 či 80... radosť robí pocit, nie čísla.... a nemusíte sa so mnou hádať, je to môj názor...
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Nov 2014, 06:45 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Metrák na hektar. Breaku udělal jsi mi jakožto bývalému zemědělci radost. Jen tak dál.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Nov 2014, 19:50 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Peter BT píše: teda neviem, priebeh krú´taku predsa vyzerá úplne inač.. toto je výkon.... nie som špecialista ale priebeh je jasný.... a čo sa týka konkrétnych hodnôt.....mňa zaujíma zmena oproti pôvodnému... pokiaľ nie je presne naciachovaná/kalibrovaná brzda, je konkrétna hodnota aj tak fantázia... ale rozdiel za rovnakých podmienok je to, čo budem cítiť.... .... a výsledok Martina je podobný nám ostatným.... a ten najpodstatnejší rozdiel - ten čo cítime pod prdelou je jediný podstatný.....nezávisle na tom, či tam máme koníkov 60 či 70 či 80... radosť robí pocit, nie čísla.... a nemusíte sa so mnou hádať, je to môj názor...

_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
|