Autor |
Správa |
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Okt 2014, 11:28 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Mirek1 : jj, zůstanu v rozumných mezích - je to vzducháč, nechci mu uhnat infarkt
Felix : moc od toho nečekám, ty "velký" změny jako odškrcení + výfuky už mám za sebou. Tohle bude spíš jemný doladění, + beztak už by karburátory potřebovaly trochu péče, novej vzduchovej filtr atd. takže to sfouknu při jednom.
Když bych se dostal k nějakým 100Nm tak se vůbec nebudu zlobit 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: mirec | Napísal: 09 Okt 2014, 17:01 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Zbytečně Ti bude hořet zadní guma ... 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Okt 2014, 18:04 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Od toho mam na pravy strane riditek takovej otocnej vehement, abych vedel kdy mazec bude a kdy ne 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Okt 2014, 19:30 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Právě jsem se vrátil. Trvalo to sice déle než jsem předpokládal (motorka byla v dílně přes 5 hodin) ale je hotovo. Karburátory komplet vyčištěné, seřízená bohatost (ne podle manuálu a euro-eko-teroristů ale podle motoru) a namontovaný Dynojet s KN filtrem. Trysky zvoleny 130. Zajímavý bylo vidět rozdíl měření s / bez homologačních vložek v IXILech. Ve středních otáčkách je to výrazný rozdíl ve prospěch otevřených koncovek. DK racing chválím za zodpovědný přístup, začali tím že už měli načtený všechny předchozí úpravy BT a zhruba představu jaké trysky zvolit na výchozí měření.
Prvních 50km jsem ty peníze považoval za zbytečně vyhozený. Pak jsem konečně vypadnul ze špičky pátečního odpoledne a mohl vyzkoušet jak se to chová pod plynem a musí se nechat že rozdíl je znát. Není to žádná pecka, ale motorka je živější. Tam kde byla dřív taková tupější odezva na plyn je dneska o pár sympatických koníků víc. Ne o moc, ale dost na to abych je poznal. Pro srovnání jsem vzal motorku na dálnici a otevřel plyn nadoraz... rychlostní omezovač tam byl v cukuletu  což před úpravou skutečně nebylo.
Mám teď 93Nm na zadním kole (nebo 110 Nm na motoru, chcete-li), a celé to vyšlo na necelých 8 tisíc Kč.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Okt 2014, 19:37 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ještě dodatek : prošel jsem pár stránek zpátky a vypadá to, že mám navlas stejné nastavení jako Stonemen s velice podobným výsledkem. Takže Ixil + Dynojet + KN = 90 Nm 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2014, 09:58 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Včera dalších 150km na oblíbených trasách, tentokrát na doporučení DK s otevřenými laufy (a špunty v uších) : změna motorce prospěla. Díky bohatší směsi jsou daleko, daleko lepší meziplyny a zátah už si v ničem nezadá se současnými stroji o stejném objemu.... Výkonově jim konkurovat nemůžu ale mám co jsem chtěl co se krouťáku týče. A jak si bulda chrochtá, to se musí slyšet.
Takže dávám 4 hvězdičky z pěti.
(pátá není jen kvůli trochu vyšší ceně)
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2014, 10:09 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
cafe-racer píše: Včera dalších 150km na oblíbených trasách, tentokrát na doporučení DK s otevřenými laufy (a špunty v uších) : změna motorce prospěla. Díky bohatší směsi jsou daleko, daleko lepší meziplyny a zátah už si v ničem nezadá se současnými stroji o stejném objemu.... Výkonově jim konkurovat nemůžu ale mám co jsem chtěl co se krouťáku týče. A jak si bulda chrochtá, to se musí slyšet. Takže dávám 4 hvězdičky z pěti. (pátá není jen kvůli trochu vyšší ceně)
.......a co na to spotřeba?  Logicky je třeba pro vyšší výkon nebo krouťák motor víc nakrmit 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Okt 2014, 20:12 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
cafe-racer píše: Ještě dodatek : prošel jsem pár stránek zpátky a vypadá to, že mám navlas stejné nastavení jako Stonemen s velice podobným výsledkem. Takže Ixil + Dynojet + KN = 90 Nm 
No jistě... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Okt 2014, 20:15 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Felix píše: .......a co na to spotřeba?  Logicky je třeba pro vyšší výkon nebo krouťák motor víc nakrmit 
Jsem na stálé spotřebě kolem 5,4l/100km, nevím jak je to možný, ale je to tak... možná plynulostí jízdy? Rozhodně ji nešetřím... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Okt 2014, 21:16 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
stonemen píše: Jsem na stálé spotřebě kolem 5,4l/100km, nevím jak je to možný, ale je to tak... možná plynulostí jízdy? Rozhodně ji nešetřím... 
To vypadá skoro jako perpetum mobile :
vyšší výkon menší spotřeba ....
ale jinak gratuluju, otevření je vždycky znát !!!
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Okt 2014, 21:47 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
brejku, občas to perpetum mobile funguje... po chiptuningu na aute som tam mal znatelný nárast výkonu aj krúťáku a spotreba šla dole skoro o liter....
jasne, to bolo na turbe.... ale drobné sa dajú nazbierať aj u poladení atmosféry...
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Okt 2014, 13:06 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Peter BT píše: brejku, občas to perpetum mobile funguje... po chiptuningu na aute som tam mal znatelný nárast výkonu aj krúťáku a spotreba šla dole skoro o liter.... jasne, to bolo na turbe.... ale drobné sa dajú nazbierať aj u poladení atmosféry...
Jo kamarád si taky liboval po čiptuningu na 4x4 Oktávce jak to jede,
začalo mu to sice hulit jak lokomotiva, ale motor byl živější
a jako bonus mu palubní počítač hlásil spotřebu 4,5l
Po čase ale zjistil, že počítač lže, přestal mu fungovat palivoměr,( dvakrát jsem ho zachraňoval s prázdnou nádrží),
takže suma sumárum auto jede o poznání líp, hulí o poznání víc
a tuneři mu počochnili počítač, takže si musí dávat pozor kolik kilometrů má najeto na nádrž  .
Takhle dopadlo jedno perpetum mobile ......
R
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: mirec | Napísal: 15 Okt 2014, 13:11 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
A to je právě ono,můžem tady znovu otvírat vlákno o spolehlivosti servisů a solidnosti tunerů na moto brzdách ... 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Okt 2014, 14:43 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
break13 píše: Jo kamarád si taky liboval po čiptuningu na 4x4 Oktávce jak to jede, začalo mu to sice hulit jak lokomotiva, ale motor byl živější a jako bonus mu palubní počítač hlásil spotřebu 4,5l Po čase ale zjistil, že počítač lže, přestal mu fungovat palivoměr,( dvakrát jsem ho zachraňoval s prázdnou nádrží), takže suma sumárum auto jede o poznání líp, hulí o poznání víc a tuneři mu počochnili počítač, takže si musí dávat pozor kolik kilometrů má najeto na nádrž  . Takhle dopadlo jedno perpetum mobile ...... R
Brejku, poznám aj ja také tunerské firmy, čo to spravia tak ako popisuješ... ja som si priplatil, šiel tam origo ABT - tuning v značkovom servise na motor aj prevodovku... proste sa nahral cez fabriku nový origo soft... źiadne prídavné krabičky na ošulenie elektroniky..... nikdy nebol problém na STK ani emiske, jazdilo to bez zvýšeného dymenia, bez problémov som na ňom nabehal vyśe 250 tisíc.... asi je to o tom, komu sa zveríś....
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Okt 2014, 15:06 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Peter: dost firem na chiptuning auta jsem taky vyřadil skrz převodovku... dušují se že "to bude normálně jako fungovat, se nebojte"  ale zkušenosti nulový a ani se nenamáhají něco zjišťovat
Auto zůstalo bez chipu (zase tak špatně nejezdí) a vrazil jsem to do motorky kde mi to udělá větší radost 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
|