Autor |
Správa |
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Aug 2014, 09:54 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
ja by som chcel odtialto predny a zadny blatnik a klin pod motor a som uplne spokojny.
Aj ta upside-down vidla, co poslal cafe-racer, je super ale to je asi 2500 EUR
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Aug 2014, 21:18 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2014, 05:39 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Toto vypadá moc krásně a povedeně...palec nahoru
|
|
|
|
|
MilanBT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2014, 18:07 |
|
Registrovaný: 17 Okt 2008, 10:35 Príspevky: 271 Bydlisko: Mikulovice, okres Pardubice
|
Taky se mi líbí, že zachoval linie Bulldoga.
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: mirec | Napísal: 12 Aug 2014, 13:33 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Pěkné to opravdu je,ale ta raketa,kterou to stálo ... 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Aug 2014, 22:33 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
krásna stavba....a pritom ostal bulldogom 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 30 Aug 2014, 13:27 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Trochu jsem zapátral ohledně zástavby předních upside-down vidlic a našel přímo návod na německém fóru (trochu učesaný google překlad). Vidle se nechají sehnat za 3-5 tisíc, k tomu CNC výroba horních brýlí -> vidím to tak na 10tis Kč. Zatím do toho nejdu  ale je dobrý to vědět.
Vidlice :. pochází z R1 1998-2001 brzdy i montážní body jsou totožné s BT
Dolní brýle : pochází z R1.
Horní býrle : zakázková výroba na www.mst-racing.de 350 EUR .--. To je důležité proto, že upevnění na rychloměru, lampy a také otvor pro spínač zapalování v R1 vidlice mostu chybí.
Trubka mezi brýlemi : Pochází z BT a je vtlačena do spodních brýlí vidlice R1 (trubka R1 je příliš krátká)
blatník : buď použít blatník R1, v případě potřeby z plastu ve tvaru V Metal .
(originální text zde - http://forum.bulldog-bt1100.de/viewtopic.php?f=6&t=3183)
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Okt 2014, 12:09 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 30 Okt 2014, 16:01 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Ta vidle je parádní  Jen by mě zajímalo jaký to bude mít vliv na jízdní vlastnosti. Teda chtělo by se automaticky říct že pozitivní, ale měl bych trochu nerva jak to bude spolupracovat se zadkem... Aby si to pak někde neuskočilo na hrbolu nebo tak....
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Okt 2014, 16:39 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Já myslím, že to budeš moct vyzkoušet. Tohle už me asi nepustí 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 01 Dec 2014, 19:25 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Dec 2014, 00:26 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Nemohu nevzpomenout na OZZYho,
ten byl v téhle rubrice vždycky hodně aktivní.......
R.
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
V letošní teplé zimě nezimě nikdo nic nevylepšuje a nebo je vše hotovo?
|
|
|
|
|
Mirec
|
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
není to vylepšení ale oprava předních teleskopů ... průsak oleje  vše jsem rozdělal,všechno se zdálo být v pořádku až do chvíle,než došly nové simeringy - ty byly o dva milimetry menší na vnitřním průměru než ty ,,staré" originální (najeto pouze 20 tisíc),asi únava a steření materiálu ... co mě ale udivuje,mám jenom dvě podložky v teleskopech - nad pružinou a nad rozpěrnou trubkou (bez díry),ale v manuálu jsou zobrazeny tři,pod pružinou,nad ní, a nahoře nad rozpěrnou trubkou bez díry ...  jak to máte vy ??
|
|
|
|
|
amik
|
|

Registrovaný: 16 Sep 2013, 19:32 Príspevky: 752 Bydlisko: Holice
|
To Mirec - to nevím, v těch jsem se ještě nehrabal. Jinak u mě vše namazáno, vyčistěno, bullda zvednut na kostech o dva cenťáky, sedlo v mohelnu, taky bude o 2 vyšší (jen podražili), kryt motoru od mistra Jethra, GPS tracker na cestě a když vyjdou kačky tak bude ještě vyšší plexi. Pořízen teploměr a voltmetr v jednom k zasunutí do zásuvky, když je nálada a AIS a dyno už asi zůstane až na přesrok .
|
|
|
|
|
|