Autor |
Správa |
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Apr 2014, 12:07 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
Ked nastartujete tak nechate moto zohriat a az potom idete alebo idete hned so siticom a potom ho po ceste vypnete?
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Apr 2014, 13:51 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Ja zahrievam pokojnou jazdou. Na stojane mi bezi akurat co si nasadim prilbu a rukavice a zavriem garaz. Sytic nechavam podla situacie, pokial ma cakaju semafory tak ho nechavam trochu otvoreny nejake dve minutky, lebo by mi to skapinalo. V zime dlhsie ako v lete. Pokial viem, ze pojdem suvisle bez prestavky, tak ho vypinam hned po rozbehnuti.
Radsej vypnut sytic skor kym na to este myslis, ako zabudnut a jazdit tak.
_________________ DRUM BUN!
|
|
|
|
|
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Apr 2014, 15:26 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
Ja som to doteraz robil tak, ze som ho nastartoval so syticom a nechal sytic tak aby mal tak 30 sekund 1300-1500 rpm a potom sa to dal dole na 1000 rpm a nechal tak nech sa zohreje. Ked to drzi 900-1000rpm bez sytica tak az potom idem. Cele to trva tak 3 min v takomto jarnom pocasi.
Ale zas nie som si isty ci je dobre nechavat ho 3 min len tak na volnobehu. Rozmyslam ci ta pokojnejsia jazda nie je lepsia volba? Pokojna znamena plynule do kolko otacok?
|
|
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Apr 2014, 22:06 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Pocul som na to viacero nazorov, ja to robim takto. Ta pokojna jazda je tak do 3000, hlavne jemne s plynom.
_________________ DRUM BUN!
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Apr 2014, 06:29 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
Votys73
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Apr 2014, 07:58 |
|

Registrovaný: 01 Jún 2009, 22:17 Príspevky: 47 Bydlisko: Vrchlabí
|
Nastartuji se sytičem, nasednu, stáhnu otáčky a jedu. Za městem sytič vypínám, cca 3min.
_________________ Nejdříve hlava potom ruka na plynu:o)
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Apr 2014, 08:20 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Myslím, že tahle diskuse nemá moc obecný přínos,
protože potřeba sytiče závisí na mnoha parametrech:
teplota, nastavení karburátoru,svíčky, stav motoru, styl jízdy.........
a jen Mirek1 má zajímavý postřeh s ranním buzením dědiny,
ale to nesouvisí moc se sytičem.
Vlastní zkušenost je taková, že po jemném doladění směsi volnoběhu,
jsem musel dost změnit používání sytiče.
R.

|
|
|
|
|
igorescu
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Apr 2014, 08:40 |
|
Registrovaný: 13 Okt 2009, 12:47 Príspevky: 138 Bydlisko: Bratislava
|
break13 píše: Myslím, že tahle diskuse nemá moc obecný přínos, protože potřeba sytiče závisí na mnoha parametrech: teplota, nastavení karburátoru,svíčky, stav motoru, styl jízdy......... a jen Mirek1 má zajímavý postřeh s ranním buzením dědiny, ale to nesouvisí moc se sytičem. Vlastní zkušenost je taková, že po jemném doladění směsi volnoběhu, jsem musel dost změnit používání sytiče. R. 
Otazka nebola o pouzivani sitica, nato prijde kazdy sam ako mu to vyhovuje. Skor ma zaujimalo ci nastartujete , nahodite helmu a rukavice a idete hned prec alebo cakate kym sa Vam zohreje motor?
Tiez by som najradsej isiel hned lebo nechcem robit randal na sidlisku zbytocne ale nechcem ani trapit studeny motor.
|
|
|
|
|
|