Autor |
Správa |
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: mirec | Napísal: 18 Feb 2014, 19:07 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Je to asi stejná ,,zbytečnost" jako ukazatel zařazené rychlosti,teploměr ap.  U mě jde spíš o pozůstatek letitého problému s hlídáním napětí v síti,kdy jsem celý život jezdil na Jawě,ty starý dynama nebyly dělaný na neustálý svícení,já tam měl navíc tranzistorový bezkont. zapalování,který žralo hrozně moc proudu a pořád jsem byl bez šťávy ...  Už tenkrát jsem měl na řidítkách ampérmetr ze staré kejvačky,v malém tubusu na hrazdičce a pořád jsem sledoval plus nebo mínus proud.Musel jsem jet víc jak 65 km/h,aby to dobíjelo,což byl problém v obci ...
Takže asi tak nějak,z nostalgie ... 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Feb 2014, 21:19 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
No nevím jak velká je zbytečnost ukazatel zařazený rychlosti, když ho na motku do tovární výbavy dává skoro každá značka. A s teploměrem je to podobný.
Ještě poznámku k tomu voltmetru : kdysi v pravěku se na škodovky dělal BATEST. Tři LEDky pro různé napěťové hladiny. Když ti odešlo relátko dobíjení rozsvítila se červená a nevydumlas baterku.
Tohle bych snad akceptoval, ale jinak na Buldoj ten voltmetr je fakt skoro nap*d ( ale máš recht, každej si tam dá cetku jakou sám chce  ).
Tady je něco od Louise :
http://www.louis.de/_10018073e259fe281f ... r=10034905
- tři zbytečnosti v jednom.
remote
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2014, 07:19 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2014, 12:56 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
no envim ale radit za sest sedum podle motorky o stupen navic delam celkem bezne ale za tech 13 let na masine ani jeden altik nebo baterka neumrela...
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2014, 17:45 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2014, 18:56 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
Mirek1 píše:
Mě by teda zajímalo, jak vyhodnocuješ velikost napětí při jízdě. Neříkej , že ti voltmetr ukazuje furt 11,8V
Takže při 11,6 co ? Odřadíš ? Přidáš plyn ?
Jo a já jsem si dal ukazatel zařazený rychlosti proto, že si fakt nedovedu zapamatovat co jsem tam před půl hodinou loupnul  .
P.S. : ber tohle rejpání jako následek dlouhý zimy, tady to ještě jezdit nejde, ale v kraji to už jezděj...
remote
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: mirec | Napísal: 19 Feb 2014, 20:30 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
remote píše: Mě by teda zajímalo, jak vyhodnocuješ velikost napětí při jízdě. Neříkej , že ti voltmetr ukazuje furt 11,8V Takže při 11,6 co ? Odřadíš ? Přidáš plyn ? Jo a já jsem si dal ukazatel zařazený rychlosti proto, že si fakt nedovedu zapamatovat co jsem tam před půl hodinou loupnul  . P.S. : ber tohle rejpání jako následek dlouhý zimy, tady to ještě jezdit nejde, ale v kraji to už jezděj... remote
Koukám,že Tě ten voltmetr pěkně provokuje  elektrikářu  Já jsem jenom ,,blbý nástrojař" a elektriku mám celý život jako koníčka  a vždycky mě těší,když si něco od ní zmachruju sám  Pokud si pamatuju,tak za jízdy mi to ukazovalo 12,4 až 12,6 voltu,což si myslím,že by mělo být správně kvůli přebytku napětí na dobíjení  A jak jsi správně podotknul příkladem ze staré Škodovky - dá se podle toho poznat slábnoucí baterka 
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Feb 2014, 21:01 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
Jo, provokuje , páč znáš už můj názor
Jednou mi odešlo relátko na číze 175 - ten okruh na přebíjení nestáhnul napětí, takže mi postupně odešly všechny žárovky ( blinkry, brzda a pak i hl.světlo  ). No a když jsem to změřil, kolik dynamo dává, tak tam bylo kolem 22 voltíků  . Tak jsem v Mototechně koupil nový relátko a pytlík žárovek a na chodníku to vše vyměnil....jó to byly časy!
remote
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: mirec | Napísal: 19 Feb 2014, 21:19 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Jo jo,ty starý jednocívkový regulátory na dynamu byla věc ...  taky jsem pak koupil ten dvoucívkový ještě na Čízu a měl jsem pokoj 
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Feb 2014, 06:16 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Feb 2014, 11:18 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Já bych tam nejradši měl jenom otáčkoměr, víc fakt nepotřebuju  (a kdoví jestli ty otáčky tam vlastně chci)
Nejlepší byla dovolená s naládovaným 2-patrovým tankruksakem, kdy jsem z celý přístrojovky viděl jen výseč tachometru mezi 120-160 km/h. A taky se dalo...
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Feb 2014, 12:02 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Feb 2014, 20:24 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Nevim u voltmetru bych si taky rikal ze jsem rad ze vim ze dobijim a kdyz nedobijim zacnu to resit driv nez umre baterka. V aute si to obcas rad zkouknu pres diagnostiku.
Ale je mi jasny ze dneska se to nastesti tak casto jak za starejch nedeje a tak je to vice mene zbytecny.
Mimochodem, doufam ze taky o vikendu na chvilicku vyjedu O:)
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Aug 2014, 22:22 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Jestli mě to nepustí, tak bych si konečně Bulldoga upravil podle představ :
Štítek jako tady :
Přední vidlice odsud :
A barevná kombinace :

|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Aug 2014, 09:48 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Ta vidle se mi taky moc libi A hadam ze se bude taky zajimave chovat  Jestli se do toho pustis, nezapomen vsechno hezky sepsat vcetne cen a kdes nakupoval O:)
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
|