Autor |
Správa |
tombik
|
 |
Predmet príspevku: tombik | Napísal: 06 Nov 2013, 11:31 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Hezké podzimní poledne,
abych se představil co se týče motorky, před cca měsícem jsem neodolal a koupil si stříbrného Bulldoga z roku 2002. Nějaké šrámy utržil ale jinak vypadá celkem k světu a je celá zima na to dát ho do kupy (i když asi zatím asi nebudu řešit ošklivě opravený hliníkový zadek a nálepky yamaha nalepené chemoprenem) Zatím je aktuální výměna náplní a přetěsnění vidlice.
Tenhle stroj jsem si vybral po zjištění, že chci začít jezdit na motorce a že mé pubertální nápady s chopperem asi nejsou to pravé ořechové pro naše silnice i pro případnou náročnost ovládání. A krom toho je mi 26 let a při vybírání strojů v mě dostupné cenové hladině mě žádný chopper nezaujal.
Bylo mi přáteli nabízeno spoustu strojů od horneta, bandita, nějakých endur a caferacerů až po Yamahu Dragstar. Mým požadavkem byla klidná (neláká mě rychlá jízda), obratná motorka, která bude pohodlná na delší cestu ale i šikovná na místních krátkých vyjížďkách.
Po procházení fór jsem pak narazil na Bulldoga a okamžitě se zamiloval. Když se mi o něm pak několik dní v kuse zdálo, nedalo se nic dělat a musel jsem na nákup.
A teď ta perverzní smutná věc. Bulldog stojí v garáži a autoškolák mi oznámil že už se mnou jezdit nebude, že je příliš chladno a že doděláme jízdy na jaře (od konce září jsme vyjeli jednou). A tak jsem si najel prvních 10 hodin na motorce na černo  (bydlím na vesnici a v okolí není skoro žádný provoz). Držte tedy palce ať zas začne autoškola co nejdříve, ať Bulldoga jako svou první a snad i poslední motorku dobře ukočíruju a omluvte případné zakládání hodně začátečnických témat. Doufám, že se po papírech rychle rozjezdím tak, abych si troufl Vás v létě navštívit na nějaké akci a poznat osobně.
EDIT: Rovnou ocením doporučení na padáky nebo padací rám. A radu co z toho vybrat.
Ocením i radu zda zakládat samostatné vlákno pro doladění všech problémů na mém bulldovi najednou a zda s tím nebudu otravný. Díky 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Nov 2013, 23:47 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
vitaj, chlape medzi chovateľmi psíkov
psíka si vypipláš postupne, toho sa neboj... hlavne ho skontroluj po technickej stránke, aby bol v poriadku... to by v zásade nemal byť problém, bulík je v podstate jednoduchá motorka bez zbytočných komplikácií..
Tu na fóre nájdeš veľa vecí... aj okolo padacích rámov alebo jednoduchších padákov od alexa.... niekto prisahá na kompletné padáky, niekomu sú príliž cudzie na motorku... a použije len tie hríbiky.... prejdi si to, je tu aj kopec fotiek.. popozeraj hlavne staršie veci, vtedy akoby sme boli dávali viac fotiek o mašinách a doplnkoch...
a keď niečo nenájdeš, tak píś.. nehanbi sa, buď ti priamo odpovieme, alebo usmerníme na starśie vlákno...
Verím, źe časom sa tu zorientuješ a nájdeš, čo potrebuješ
veľa zdaru
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Nov 2013, 12:22 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
no vitaj,, chcelo by to nieaké foto....
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Nov 2013, 23:15 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Tak tady je Bullda tak jak jsem ho koupil, místo výfuků nerezové roury bez jakýchkoliv vnitřností. Šílený zvuky se z něj linuly...o tom jak to vypadá si uděláte obrázek sami...chudák bullda
A tady je potom co jsem mu sehnal origo výfuky a nechal seřídit karburátory aby s výfuky místo rour od kamen nechcípal. (momentální stav)
Další kolo bude nechat vyměnit gufera na vidlici a vyměnit oleje a brzdovku (náplně si chci udělat sám ale na rozhození vidlice si netroufnu).
Pak plánuju sloupnout nálepky, koupit nové (ocením typ kde) a očistit nádrž od chemoprenu kterým jsou přilepeny tyhle (předchozí majitel byl asi extrémní šetřil  )
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Nov 2013, 10:43 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Tak vyměněný gufera ve vidlici, obě pneumatiky (předchozí majitel neřešil jestli jsou stejný typ nebo ne) a vyměněná komplet brzdová kapalina+zadní destičky
A tady je fotka z projížďky.
Včera jsem ještě udělal to podsvícení budíků a teď mě čekají olej v motoru, v kardanu a vzduchový a palivový filtr. (palivový musím ještě koupit)
A také jsem se chtěl zeptat co s tím podřeným víkem na levém boku, co pod ním vlastně je? Občas bývá maličko mastné (asi bych tomu ani neříkal únik oleje, pod motorkou je furt čisto) Ale rád bych ho opravil alespoň barvou a s tím maštěním také něco udělal.
Pak už to bude jen kosmetika (špunty do zrcátek, výměna zadního hliníku, možná stříkání nádrže a výměna nálepek na nádrži)
Přemýšlím jestli tam nedat něco jiného než ladičky, třeba tohle, ale to mi přijde přehnaně "drsný"  Nějaký nápad? 
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Nov 2013, 13:45 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Nov 2013, 20:19 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Mirek1 píše: ,
ja som tiež s touto mototkou takto začínal, celú sezonu som sa bál  ,, no tento rok to bolo už komplet ako má byť. Na ten bočný dekel sa dá urobiť zástrek, ja som na svojom takto opravolat prednú časť motora ktora bola troška poobíjana od kamienkov
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Nov 2013, 20:47 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Děkuju za podporu pánové  Jinak hlásím nový vzduchový filtr. Teď oleje, jen nevím jak v tom mraze ohřát kardan. Motor asi na volnoběh a sytič no...
A taky by to asi chtělo trochu snížit bohatost směsi. Chytí to bez sytice i na studeno. Sice jen tak tak a motor pokulhává pokud je studený, ale nechcipne to, což by asi na studeno bez sytiče mělo ne?
Myslíte že bych to zvládl, nebo mám počkat na jaro až budu mít řidičák a vzít to do Yamahy?
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
mirinda
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Nov 2013, 22:11 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2013, 13:37 Príspevky: 12 Bydlisko: Dolní Kamenice
|
nevím, ale olej by se měl měnit před sezonou. Bylo mi to doporučeno a tak to dělám už několik zim.
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Nov 2013, 22:23 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
No ja to tak pravdepodobne i delat budu, ale videl jsem tu cernotu v okynku a ac prodejce psal ze ho menil, rikam si jistota je jistota.
Nechce se mi nechat v motoru olej s necistotama a divil bych se kdyby se v motoru novej olej zkazil vyrazne vic nez v lahvi...
Asi zvolim kompromis, motor ohreju na volnobehu a vymenim a kardanovej olej vymenim poprve na jare. No a za rok udelam na jare oba 
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Nov 2013, 09:08 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ahoj, černotu v okýnku uvidíš cca 500 kilometrů po výměně znova ; spalovací motor je na čistotu oleje dost nevděčný zařízení
Měním vždy před sezónou, přes zimu to stojí ve vlhký garáži a olej do sebe vstřebává i vlhkost. Ale tohle je na tobě, když pohledáš na internetu tak na téma "měnit olej před / po sezóně" najdeš minimálně tolik debat jako "textil / kůže"  Zato olej v kardanu si můžeš posunout, mění se po 20.000 km.
Do bohatosti se nepouštěj, základem je vyčištěný karburátor v továrním nastavení (šroubek bohatosti X otáček od základní polohy), seřízené podtlaky a pak se to řeší pomocí analyzátoru spalin ve výfuku. Doporučuju ověřený Yamaha servis popř. šikovného mechanika.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Nov 2013, 15:44 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Dobrá  Děkuju za rady. Nespěchá to tedy, ale kdyžtak budu vděčný za tip na servis v okolí Kladna O:-)
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Nov 2013, 14:12 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... zdarec tady ... 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Nov 2013, 20:33 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Vítej v psinci
A hodně zdaru s opravami...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
tombik
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Nov 2013, 15:14 |
|

Registrovaný: 20 Okt 2013, 23:36 Príspevky: 250 Bydlisko: skoro Kladno
|
Děkuju za uvítání. Tak jsem vyměnil olej a kardan nechám na jaro po oleji v motoru uz nebyl cas.
Je hodne ujetej napad to udelat na jare jeste jednou aby se poradne vyplachnul?
Sundam nalepky a je asi hotovo :-/ Co ted, jezdit nemuzu, je zima a nemam papiry. Kapaliny jsou vymeneny a nalepky jsem se rozhodl jen sloupnout s na novy se bud vykaslu a kdyby byla nadrz moc prazdna tak objednam asi original nalepky...
Takze jen na jare az se rozjezdim nechat oservisovat v Yamaze karburatory a seridit smes...
_________________ Absolutní začátečník a motorkový analfabet, který propadl bulldočí kráse a pořídil BT 1100 z roku 2002 a z donucení okolnostmi musel upgradovat na BT1100 z roku 2006 
|
|
|
|
|
|