Autor |
Správa |
Mirek1
|
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Po kolika tis.km se to má seřizovat?
V uživatelské příručce je to odfajfkovaný po 10.000km,což se mě zdá sakra málo,na tak málo točivej stroj.
Jaká je praxe 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
jan kůla
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Mar 2009, 22:43 |
|

Registrovaný: 19 Dec 2008, 14:33 Príspevky: 25 Bydlisko: Kostelec nad Labem
|
Radši bych se toho držel. Je to práce cca na 2 hodiny doma v dílně. Šteloval jsem je po těch 10 tis. km a bylo to potřeba. Rada od kamaráda - zkušeného servismana je, nastavit na spodní hodnotu uváděnou v příručce.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Mar 2009, 10:37 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Za 30 tisíc co s ním jezdím zatím vždy jen kontrola, seřizovat nebylo třeba. Po loňský sezóně ale čekám že se rozhodily, motor nějak špatně snášel jízdu v horku a pápnul si asi 3/4L oleje, tak mylím že i ty ventily se trochu pohnuly.
Buď rád za těch 10 tisíc a za jejich nastavovací systém (vahadla), třeba XJRko má 16 ventilů na podložkách 
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Mar 2009, 16:05 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak zkontrolovat bych to snad svedl,jsem strojař a měrky mám,jen bych se chtěl zeptat,kdo to dělal,jestli to je složité?
Jak se k tomu leze atd. Kdyby to bylo rozdrbany,nechal bych to seřídit.
Je nějaký postup,jak na to? Dík 
|
|
|
|
|
jan kůla
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Mar 2009, 18:17 |
|

Registrovaný: 19 Dec 2008, 14:33 Príspevky: 25 Bydlisko: Kostelec nad Labem
|
V sekci - technické vlastnosti - servisní manuál - strana 59 - 61.
Složitý to není.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Mar 2009, 21:32 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
jan kůla píše: V sekci - technické vlastnosti - servisní manuál - strana 59 - 61. Složitý to není.
Jen tak ze zvědavosti,z obrázků se dát dost pobrat,ale nemáš náhodou ty tři stránky přeložené do CZ?
// comu nerozumies, to si nakopiruj sem http://translate.google.com/ a daj si to prelozit // Blackshadow
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 11:20 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Mirek1 píše: Tak zkontrolovat bych to snad svedl,jsem strojař a měrky mám,jen bych se chtěl zeptat,kdo to dělal,jestli to je složité? Jak se k tomu leze atd. Kdyby to bylo rozdrbany,nechal bych to seřídit. Je nějaký postup,jak na to? Dík 
Když už se dostaneš k tomu, abys to spárovou měrkou přeměřil, tak vlastní seřízení už je hračka  nejsložitější je dostat se k ventilům. Jakmile to máš odstrojené, už je ± jedno jestli jenom kontroluješ nebo seřizuješ.
Já se do toho radši nepouštím a nechám to povolaným rukám, podle údržby to vždycky přijde přijednom s výměnou oleje a seřízením karburátorů.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 11:33 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Serizovani ventilu jsem jeste nedelal (mam 14800 km) - taky si myslim,ze je lepsi to nechat vyskolenemu servismanovi v ramci pravidelne kontroly. Jednou jsem rozdelaval karbecy kvuli cisteni - ale jenom proto,ze servis nemel volny termin - je tam par veci,co se daji dodrbat a pak stejne musis do servisu. Servisni manual je dobra vec, ale hlavne pro ty urgentni opravy,jinak si myslim,ze na kazdu robotu je nam treba specialistov,ako hovoril sudruh major Haluska.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 12:15 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
To:Blackshadow
To víš,že jsem to hodil do překladače,ale nevím jak do Slovenštiny,tak do češtiny to přeloží každy druhy slovo. Hold technická angličtina no.
To Cafe a Zdenek:
Víte jak kluci,dílna je,vercajk jakš takš taky a chuť se něco naučit a nebýt závislý na druhých obrovská 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 13:11 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Miro pro tebe to bude brnkačka,jen musíš přizvednout nádrž a vyhodit airbox aby si se dostal na sací ventyly-pak už je to jak na traktoru.Já to dělal loni a bez problémů.Z toho návodu potřebuješ vědět jen vůle  Jinak v návodu píší po 10 000km kontrolu a to seřízení bude spíš až po 20 000 to je můj odhad,protože jsem to mělletos dobrý-zásada je Vrtat do toho co nejmíň 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 13:47 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Mirek1 píše: To:Blackshadow To víš,že jsem to hodil do překladače,ale nevím jak do Slovenštiny,tak do češtiny to přeloží každy druhy slovo. Hold technická angličtina no. To Cafe a Zdenek: Víte jak kluci,dílna je,vercajk jakš takš taky a chuť se něco naučit a nebýt závislý na druhých obrovská 
Dilnu mam velkou plnou vercajku,jen ta chut se mi uz nejak nedostava. Taky objednani do servisu v Hustopecich je porod,ochotou zrovna neprekypuji, jenze ja uz si na komplikovanejsi opravy netroufam. Ale ventily bych snad seridit zvladl, kdyby bylo zle.
|
|
|
|
|
Denys
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 17:38 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 08:06 Príspevky: 132 Bydlisko: Roztoky u Prahy
|
Vždy jsem si říkal že taková příležitost by nebyla špatná řešit ve více lidech.Někoho zkušenějšího k ruce a ostatní se mohou přiučit.Byl by to příjemně strávený den a nebyl by to takový stres.
_________________ žít a nechat žít
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Mar 2009, 18:56 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Mirek1 píše: To Cafe a Zdenek: Víte jak kluci,dílna je,vercajk jakš takš taky a chuť se něco naučit a nebýt závislý na druhých obrovská 
Tohle naprosto chápu, za ty roky s Jawou jsem si toho užil řekl bych víc než dost  Teď se mi moc nechce trávit čas v garáži, vím že by mě to moc nebavilo, ale třeba až čas trochu pokročí, tak mě to zase chytne - kdoví....
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Mar 2009, 21:10 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak nakonec mi to udělal kamoš u mě v garáži.Študuje obor motocykly v Brně a umí,fakt jo. Práce cca 4,5hod. a zkontorloval mi na motorce uplně všechno. Seřídil ventily(vyfukovy to potřebovali,sací ani tak moc ne),udělal mi podtlaky na karburátorech(ty to chtěli jako sůl) a kompletní prohlídka všeho ostatního. Byl jsem spokojen a řekl si pohých 500kč. Za ty prachy se nemá cenu stresovat. Když mi někdo(hlavně v servisu)řekne,že toto je práce na celý den a účtuje si 3000,-,tak je to u mě zloděj zlodějská. 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Mar 2009, 22:00 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Miro a dělá to na kšeft i jiným než kamarádům? Hlavně ty podtlaky by mi bodly 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
|