Autor |
Správa |
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Apr 2013, 19:26 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Uffff, dneska jsem si to dal znova, tentokrát opravdu důkladně (po výše zmíněném zásahu přestal zavírat jehlový ventil plovákovky na jednom válci). Vše profoukáno kompresorem, vyzkoušena správná funkce zavírání plováků.
Určitě to stálo za trochu práce - motorka teď perfektně startuje, pryč jsou nejisté starty na ne zcela zahřátém motoru.
určitě to tu už zaznělo, ale přesto : karburátory jsou superjednoduché a jejich demontáž snadná -> můžu doporučit opravdu každému, kdo zvládne vyměnit žárovku ve světle
PS
Zapomněl jsem dotáhnout matku na zajištění bowdenů ovládajících škrtící klapku. Ujel jsem s tím 50 km a rozsypalo se to před vraty, když jsem přijížděl a hledal klíče od zámku - z p*dele klika 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2013, 19:06 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Tak to seš rád, že jsi nejel dál viď... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Apr 2013, 10:09 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
Je to jinejma vejfukama, já jsem měl jen povolené dotahovací šrouby na svodech a běelo to kadle kadle. Po dotáhnutí obrovskej rozdíl
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Apr 2013, 19:12 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
MichalBulldog píše: Je to jinejma vejfukama, já jsem měl jen povolené dotahovací šrouby na svodech a běelo to kadle kadle. Po dotáhnutí obrovskej rozdíl
můžeš upřesnit co je jinejma vejfukama? nějak jsem ztratil nit
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Apr 2013, 20:13 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
No problém špatnýho volnoběhu a mírnýho kolísání otáček je způsobený příliš velkým průchodem nebo špatné těsnosti všude tam kde se svody stahujou, jak je průchodnost moc velká prostě to nefunguje jak má, taky jsem si myslel že to na to nemůže mít velký vliv, myslel jsem že mám motor po tom co jsem měl vyndané svody celej rozharašenej a objednal se do Yamahy na seřízení, ale po tom co jsem dotáhl 3 šrouby na svodech běžel motor krásně pravidelně a všeobecně líp. Myslím že to samé se dá způsobit laďěným výfukem který nemá dostatečný odpor , záleží na tom zda to zlobí chvíli nebo ne. Seřídit jsem si to teď nechal stejně protože plánuju v létě Alpy a chci mít vše jak má být
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2013, 19:48 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
V tomhle máš pravdu, všeobecně platí, že laděný (otevřený) výfuk dělá občasné problémy klidnýho chodu právě u přechodu než se motor ohřeje na provozní teplotu... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2013, 22:00 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
stonemen píše: V tomhle máš pravdu, všeobecně platí, že laděný (otevřený) výfuk dělá občasné problémy klidnýho chodu právě u přechodu než se motor ohřeje na provozní teplotu... 
... a mě furt miki nadává, ať po pěti vteřinách vypnu sitič a neřvu s tím ... ono to ale fakt nejde a chvilku trvá, než se ty otáčky a chod motoru stabilizují ...
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2013, 22:17 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Michal: v mém případě za to výfuky nemůžou - jak popsáno výše, po pročištění karburátorů šlape (opět) jako hodinky.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
|