Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
Breaku předpokládám že Dynojet byl původně vyvinut ještě na starý model, který má originální trysky na oba válce 125.
takže Dynojet má v sadě trysky větší (126, 128, 130) i menší (122, 124) pro inviduální odladění
Na nový model Yamaha už montovala 128,8 zadní válec a 127,5 pro přední.
sice nevím proč (asi to bude kvůli tomu že zadní válec je vždy víc teplejší - ale fyzikální význam nevím)
takže tam dát ještě něco nad 130, tak jak všude píše Brejk má něco do sebe
Nejsem tak zběhlý v otázkách spalovacích motorů,ale rozdíl v tryskách pro přední a zadní válec je v tom,že vzduch proudící do předního válce musí překonávat kinetickou energii vyvolanou dopředným směrem jízdy.Někde jsem to četl ...
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre