Autor |
Správa |
jujing
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Feb 2013, 23:03 |
|
Registrovaný: 25 Mar 2012, 19:06 Príspevky: 86 Bydlisko: Příbram
|
miki píše: Tím bych si nebyl tak jistý... Nové znění jednotlivých podskupin v kategorii A – motocykly:
- skupina AM - EU sice navrhuje min. věk 16 let, ČR si však ponechává stejně jako dosud hranici 15 let. Konstrukční rychlost stroje nesmí přesáhnout 45 km/h.
- skupina A1 - EU navrhuje 16 let, ČR tuto hranici akceptuje. Jde o motocykly s objemem válců do 125 cm3, s výkonem do 11 kW a poměrem výkonu ke hmotnosti do 0.1 kW/kg a dále pro motorové tříkolky s výkonem do 15 kW.
- skupina A2 - EU navrhuje min. 18 let, ČR akceptuje. Tato kategorie je pro motocykly s výkonem motoru do 35 KW a s poměrem výkonu ke hmotnosti do 0,2 kW/kg.
- skupina A - EU navrhuje min. 24 let. V ČR jsou zavedeny dvě věkové hranice - 24 let v případě, že řidič nebude mít žádnou předchozí zkušenost s řízením slabší motorky a 20 let v případě, že řidič měl předchozí skupinu A2 (min. rozpětí dle nařízení EU mezi skupinami A2 a A činí 2 roky). Zdroj: http://www.mdcr.cz/NR/exeres/03FB4F52-2 ... 9ABE42.htm
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Feb 2013, 23:40 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
(1) Žadatel o řidičské oprávnění je povinen absolvovat pouze doplňovací zkoušku, která se provede ve stejném rozsahu a stejným způsobem jako zkouška z praktické jízdy podle § 42, pokud jde o žadatele o řidičské oprávnění
a) pro skupinu A2, který je alespoň 2 roky držitelem řidičského oprávnění pro skupinu A1, nebo
b) pro skupinu A, který je alespoň 2 roky držitelem řidičského oprávnění pro skupinu A2.
No trochu jsem přestřelil,psal jsem dřív než četl  Výše psáno je citát ze zákona 247 (novelizovaného)
Takže ty skutečně nemůžeš přímo to A čko,těch 20 let je prostě jen teoretická možnost pro ty co by rozšiřovali v den narozenin a postupně A1-A2-A. Ty zkoušky ale děláš opravdu jen ty rozšiřující-tedy jízdu a nemusíš absolvovat žádný kurs.
A ještě jeden drb-pokud jste měli A do 25 kw tak se automaticky uznává do 35 kw....
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Feb 2013, 07:48 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
MichalBulldog píše: http://www.galvenn.cz/index.php?lang=cz&&page=1
Přečti si pátý odstavec na této stránce, co je psáno to je dáno
V pátým odstavci píšou jen o povrchové úpravě hliníku, což může být třeba pasivace.
O chromu ani ťuk. A že jsou drahý, ještě neznamená, že jsou dobrý.
Jsem zvědavej na výsledek.
remote
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Feb 2013, 10:19 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
no prý bych musel mít praxi 2 roky s řidičákem A s omezením 25 nebo 35kw a až potom bych mohl mít neomezenou , nemůžu přestoupit ze 125ccm na 1100 bez omezení, musím mít vždy dva roky praxe a postupně se k neomezenému dostat, takhle to je popsané ve sbírce zákona
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Feb 2013, 11:11 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Škrcení Bulldoga jsem neřešil, ale v karburátorech jsou plastové podložky pro omezení výkonu. Netuším, jestli to konstruktéři mysleli na omezení v záběhu, nebo je to připravené na 25/35kW. Možná je to otázka telefonátu do Yamahy a zapsání do TP. Za co bylo těch 8tis.?
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Feb 2013, 11:14 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
8200kč je za nějaké ty kroužky a zapsání 35kw do techničáku včetně montáže. V yamaze jsem byl osobně a prý to neumí, zkoušel jsem to všude možně i v německu de to nestojí ani půlku ale neni to určený pro český trh tak musím platit
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Feb 2013, 14:35 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Pjotr píše: Škrcení Bulldoga jsem neřešil, ale v karburátorech jsou plastové podložky pro omezení výkonu. Netuším, jestli to konstruktéři mysleli na omezení v záběhu, nebo je to připravené na 25/35kW. Možná je to otázka telefonátu do Yamahy a zapsání do TP. Za co bylo těch 8tis.?
Podložky jsou čistě emisní záležitost, aspoň co se mi podařilo dohledat. Se záběhem ani kW-škrcením nemají souvislost, ale spolu s restriktorem v sání a jinými (rozuměj originálními) tryskami zajišťují splnění emisní normy... Po odstranění restriktoru, zarážek a instalace menších trysek lze držet krok s Viragem z roku 1989 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Feb 2013, 16:21 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
cafe-racer píše: ... Po odstranění restriktoru, zarážek a instalace menších trysek lze držet krok s Viragem z roku 1989 
a k tým vodičákom skúsenosť so synom....
- 15 rokov - AM - jazdil sezónu simsona - v podstate nevyhovuje konštrukčná rýchlosť, ale policajti neriešili - nabehal za sezónu asi 8 tisíckm
- 16 rokov - A1 - jazdil hondu XR 2 sezóny (vlastne 2 roky, jazdili aj v zime  )
- 18 rokov - A2 + B - kúpená Aprilka Dorsoduro 750 obmedzená(:wink2:) na 24kW
- 21 rokov - A - vek dosiahol v októbri a mal čas do konca roka spraviť rozširenie na A, lebo od januára2013 je bez výhovoriek podmienkou na A vek 24 rokov
každý vodičák sa musel robiť komplet - test + jazda - predtým samozrejme odovzdať predchádzajúci vodičák skúšajúcemu policajtovi.
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2013, 13:22 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Zástrek prednej časti motora, nič netreba rozoberať ani demontovať, nikto nezbadá že je to prelakované, som spokojný. Výfuk som leštil filcom na stolovej brúske zelenou leštiacou pastou, doleštenie aluchromom viď foto..... 
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2013, 14:46 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
jinak jsem lakoval jen hlavy, nelekejte se , válce jsou pěkné, jen byly řádně omyté tech. benzínem a proto vypadají nabělalé, po omytí vypadaj stejně jako hlavy které nejsou na fotkách ještě vypálené - barvu jsem zvolil černou klavírovou polomatnou, výfuky mám už nachromované, fotky dopošlu
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Apr 2013, 20:38 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
jojobulldog píše: Zástrek prednej časti motora, nič netreba rozoberať ani demontovať, nikto nezbadá že je to prelakované, som spokojný. Výfuk som leštil filcom na stolovej brúske zelenou leštiacou pastou, doleštenie aluchromom viď foto..... 
moc pěkně vyleštěný
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Apr 2013, 20:45 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Dakujem za uznanie, sám som zvedavý kolko to vydrží 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Apr 2013, 20:58 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Když to dobře odmastíš tak to žloutne výrazně pomaleji 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Apr 2013, 21:02 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
jojo vyleštěný pěkně  já jsem taky zvědavý jak dlouho mě vydrží ten chrom když už mě to stálo takovejch peněz
|
|
|
|
|
|