Autor |
Správa |
cafe-racer
|
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Před sezónou budu rozdělávat a čistit karburátory - doufám že se zlepší chod studeného motoru, teď je do ohřátí dost nejistý a podezírám nějaké zpuchřelé těsnění, že podfukuje.
Co všechno vyměnit ? Našel jsem tuhle sadu
http://www.wemoto.cz/bikes/yamaha/bt_11 ... valve_kit/
bude stačit, nebo je tam toho víc ?
Předem díky.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 17:21 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Ta sada by měla stačit, ale vsadím se, že budeš mít vše o.k. Tu nejistotu studeného motoru bych v tvém případě přičítal otevřenému sání a netovárním laufům. U mě je to podobné. A karbce mám v pořádku... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 19:40 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Stačí pořádně nastavit volnoběh a moc to neprožívat,
zbytečným šťouráním do něčeho co funguje,
se dají vyrobit spíše dlouhodobé problémy.
Jinak experimentování zdar
R.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 19:48 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
do ohřátí nejistý = tím myslíš chod na sytič? Testuješ to teď v zimě, že vytáhneš BT před garáž a venku je kolem nuly?
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 20:45 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Něco tam fakt zlobí, motor zůstává za studena viset v otáčkách a dojet si z garáže jen pro benzín (2km) je fakt peklo. Jediný řešení je vyrazit co nejdřív mimo město, trochu to ohřát a pak se dá jakž takž i po městě. Trvá to už dýl, ale poslední 2-3 roky tolik nejezdím, takže jsem moc neměl důvod to řešit.
Jirka : chod na sytič ano, ale teď fakt ne  dělá to při normálních teplotách >15°C.
Jestli ta sada stačí, tak to vyzkouším, karburátory pořádně pročistím a (snad) pošlape jako novej.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 21:08 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
pokud zůstávají viset otáčky a pak pomale padají, tak je to na 100% přisávání falešnýho vzduchu. Já měl děravou hadici k AIS
PS: dělalo ti to ještě předtím než jsi měnil ložisko na klice? (tím to samozřejmě není)
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 21:17 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
To by mohlo být ono - všechny hadice od AIS jsem ucpával tím co bylo zrovna po ruce, takže tam čekám nějaký selhání.... Každopádně neuškodí to celý vyndat, vyčistit, profoukat, přetěsnit a znova sesadit.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 21:29 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
já si karbece taky čistil, nic strašnýho, jen to chce dělat v čistotě, před demontáží jsem si je ofoukal vzduchem a pak už opatrně s láskou ven.
jeden typ, zkus mašinu nastartovat nech chvilku běžet na sytič ve vodorovný poloze a pak vypni. Odkal oba karbenátky zvlášť a porovnej kolik bylo v plovákovce, jestli ti na sytič nestačí dotýkat benzín do jednoho, tak se to tak taky může chovat.
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2013, 22:00 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Presne ako hovoríte, bud falošný vzduch alebo volnobežná triska v karburátore. Vytiahni ju von a pozri sa cez ňu do svetla. Samozrejme musí byť cez ňu vidieť. Povečšine prípadov bývajú pripchaté 
|
|
|
|
|
Pjotr
|
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Závad může být víc, ale přikláněl bych se k tomu, že to někde přisává. Takže nejdřív překontroluj ucpávky po AIS. Než vyndáš karburátory, překontroluj výšku hladiny. Potom vyčisti karbce a u toho překontroluj O-kroužky, membrány a synchro sytiče. Potom nastav základ. Po namontování sesynchronizuj oba karbce a nastav otáčky. Nezapomeň zkontrolovat vůli na plynu.
Asi bych nekupoval celou sadu za 600. Pokud bude nějaký O-kroužek vytlačený, koupíš ho za pár korun. A špatný jehlový ventil poznáš na výšce hladiny.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Feb 2013, 20:29 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Tak takovou nejistotu u studeného motoru nemám, to bude asi problém jak píšou výše kluci...  Přeju zdárnou opravu.
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Apr 2013, 18:46 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Dnes se konečně udělalo pěkně a pustil jsem se do prohlídky karburátorů. Demontáž jakž takž, jen ty špatně přístupné měděné šrouby jsou peklo. Ve výsledku ožvýkaná hlava na snímači polohy škrtící klapky, ale šel bez problémů odvrtat a vytočit.
Resumé : karburátory uvnitř perfektně čisté, žádné bahno ani mouchy ani nic v tom duchu. Trysky jsem přesto vyndal a profoukal. Byly rozhozené štelovací šroubky (podle dílenského manuálu pilot jet), nastavil jsem je podle manuálu na 3 otáčky od zatažené polohy).
Táhlo sytiče tuhne, ale pružina ho spolehlivě vrací.
Všechno jsem zase dal dohromady, a vyzkoušel:
-> čerpadlo vrčí naprázdno, benzín teče až potom co motor začne dělat podtlak na startér (tzn. nezměnený stav)
-> sytič jsem mohl stáhnout hodně brzo, tady se určitě nějaká změna odehrála
Přemýšlím, že bych si to dal ještě jednou, ale tentokráte s lázní v doporučeném přípravku ( http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... isti%C4%8D), ať se to pořádně pročistí i v místech, na které se nedá kloudně dostat.
A to nejlepší nakonec: zbyl mi tenhle šroubek, a vůůůůůůůbec nikam se nehodí  1 pivo odměna tomu, kdo poradí!

|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Apr 2013, 08:49 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
K tomu šroubu - není s ním přichycený airbox k rámu?
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Apr 2013, 09:17 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
je,
tak si na to přišel sám..
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Apr 2013, 13:39 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Díky.
Dohoda je dohoda, dám si pivo 
|
|
|
|
|
|