Autor |
Správa |
Zajda1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Feb 2009, 21:07 |
|

Registrovaný: 28 Dec 2008, 20:35 Príspevky: 1474
|
To zní zajímavě počkám si na výsledek
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Feb 2009, 12:43 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Čau Peter,
pěkně ses do toho pustil a skoro mě navrtal ten výsledek po odstranění EGR...  Na křivky jsem zvědavej, já jsem to udělal špatně (na podzim jedno měření, na jaře druhý  )
Mrkneme na to na sraze.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Feb 2009, 15:57 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
takže moto je doma a krivky nascanované
1/ - pôvodný stav - žiaľ s pôvodným vzduchovým filtrom, trocha aj špinavým, ale ten ostal pri všetkých meraniach
krúťák - 76,17Nm/4212ot
výkon - 53,85HP/5514
2/ - nahodené trysky a kryt sania- sada Topham
diera v krútáku sa vyrovnala, celkovo krúťák v otáčkach do 4300 sa zvýśil, potom je trocha nižší ako v origo stave. Celkovo podľa lambdy vidieť, že sa zmes ochudobnila
krúťák - 77,83Nm/3173ot
výkon - 51,21HP/5299
3/ - nahodené trysky a kryt sania- sada Topham, odpojený homologizačný kit prídavného spaľovania
Krúťák - diera sa vyrovnala, celkovo krúťák v celom rozsahu zvýšený
použiteľný rozsah sa rozšíril asi o 200 ot. smerom dole a trocha aj smerom hore.
Výkon - nejako podstatne nenarástol, ale jeho vrchol je značne šírší - v pôvodnom stave bolo nad 50HP v rozsahu asi 1500ot, v terajśom stave je nad 50HP v rozsahu asi 2000ot
krúťák - 82,22Nm/4070ot
výkon - 55,40HP/5460

|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Feb 2009, 16:00 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
a ešte aspoň krúťáky v jednom grafe

|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Mar 2009, 22:17 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
tak som ho bol dnes konečne prebehnúť, a ......
neviem, že či len vďaka ukojenému absťáku po zime, ale pocitovo motorka išla značne lepšie. zaberá od nižších otáčok, a potom ide hore ako na špagáte - priamo, bez zavlnení, stále...
výsledok - som rád, že som do toho išiel
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Mar 2009, 22:31 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Peter,až to víc zajedeš dej sem vědět co to dělá se spotřebou a jakým způsobem se vyřadilo to "přídavné spalování".Na kolik ta sranda celá vyjde?Martin naznačoval že ta sada od Tophamu není nutná,trysky se dají sehnat zvlášť a víko se může upravit to původní (zvětší se díra).Myslím že by se to pak celé zlevnilo a mělo by o to zájem víc kluků. Neměl by o tento kšeft zájem ten opravář co ti to dělal? 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Mar 2009, 23:37 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Samozrejme, chce to prebehnúť dlhšie a v lepšom počasí, preto som písal, že to boli prvé pocity.
Predpokladám trocha vyššiu spotrebu /lambda ukázala bohatšiu zmes/ ale je otázka, čo s tým ešte spraví KN filter, ktorý som objednal
Cenovo - kupoval som Topham sadu - cca 85EUR, a platil som 30EUR za robotu - v tom bolo výmena dielov, merania, .... všetko. Budem platiť ešte KN filter a nejakú ihlu, ktorú mi navrhuje vymeniť
Prídavné spalovanie s zatiaľ neodmontovalo, len sa odpojilo - uzavreli sa prívody.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 09:56 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
takže v sobotu sa vymenila voľnobežná ihla, doladil voľnobeh, vymenil vzduchový filter a rozbeh motora - čo budem hovoriť....
celkovo podľa grafu poklesol max výkon o cca 0,7HP od posledného nastavenia, ale rozšírila sa oblasť vysokého výkonu o ďalších asi 500 otáčok smerom dole. Krúťák ostal priebehom približne ako pri poslednom nastavení.
Pocit z jazdy - zvuk oproti pôvodnému je živší, dravejší, rozbeh nemá chybu a od 2500 ot je ako vymenený. z hľadiska pocitu z jazdy to jednoznačne stálo za to, o spotrebe až neskôr, keď nabehám viac.
|
|
|
|
|
PitbullLibor74
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 19:50 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 19:02 Príspevky: 200 Bydlisko: Olomouc
|
Peter,napiš prosím,kde jsi obědnal ty věci od Tophamu a co to všechno bylo za těch 85EUR..A potom ještě i jaké ty jehly aby to bylo komplet s KN filtrem....Moc se mi to líbí,přemýšlím o tom odškrcení taky. Dík
_________________ Pitbulllibor74 - Doggenreiter
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 20:17 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
pitbull hele myslim ze kdyz upravis airbox das tam kn koupis dynojet kit a odstranis dodatecny spalovani.a pak to nechas odbrzdit a dostelovat ze to bude presne ono  )) vetsinu sezenes i v cr
kn 1500
dynojet 2500
odbrzdeni taky +- 2500
sada od tophamu spociva ve zvetseni diry privodu vzduchu a jinejch tryskach. airbox se da upravit i jinaknez koupenim sady a trysky sou v dynojetu..
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 20:23 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Libore, asi nasledovne:
- v topham kite boli 2 trysky a nové hrdlo sania - hliníkové, elegantne frézované, ktoré muselo stáť výrobne majland.
Martin hovorí, že by to šlo upraviť z pôvodného, ale to by sa malo spraviť s nábehom sania, aby neboli ostré hrany, to je ale z origo ťažko spraviť, lebo to je len tenký plast. samozrejme dalo by sa do pôvodného vyrezať požadovaný otvor, a vysústružiť /z hliníku alebo plastu hrdlo s nábehom a zoskrutkovať dokopy. dá sa
- KN filter - klasika
- dinoJet sada - použila sa len ihla
predpokladám, že by to šlo spraviť aj dinojet sadou a KN filtrom, a sanie si spraviť sám. ušetríš cenu tophamu a trocha budeš modelárčiť. U teba by to malo význam aj kvôli laďákom, dalo by sa to pekne zladiť dokopy
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 20:32 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
koukam stejnej nazor  jiank ten topham je proohnanej cnc pri trose snhy se da udelat hrdlo cely ale bude to pracovni ojeb.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
PitbullLibor74
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 20:35 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 19:02 Príspevky: 200 Bydlisko: Olomouc
|
Díky chlapci za vaše cenné rady.  .Nějak se s tím zkusím poprat. 
_________________ Pitbulllibor74 - Doggenreiter
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Apr 2009, 20:59 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
NaaR píše: pitbull hele myslim ze kdyz upravis airbox das tam kn koupis dynojet kit a odstranis dodatecny spalovani.a pak to nechas odbrzdit a dostelovat ze to bude presne ono  )) vetsinu sezenes i v cr kn 1500 dynojet 2500 odbrzdeni taky +- 2500 sada od tophamu spociva ve zvetseni diry privodu vzduchu a jinejch tryskach. airbox se da upravit i jinaknez koupenim sady a trysky sou v dynojetu..
sranda je, že som si nie istý, že väčšia tryska - Martin tam mal menšiu
moje náklady boli mimo tophamu, teda Dino+KN+robota+meranie - 215 EUR, smola, že z dina mi väčšina ostala, mám si to odložiť, ak by som šiel do laďákov, bude to vraj treba
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 29 Apr 2009, 06:10 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
to si mel docela peknou cenu 
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
|