myslím že tohle už někde na fóru je:
dělal jsem to trochu jinak než v manuálu (bez kontroly nastavení rozvodů = demontovat ještě boční víka na hlavě a kontrolu že sedí vačka s klikou)
1. nastavení je nutno dělat na studeném motoru při pokojové teplotě
2. vymontovat nádrž, airbox, svíčky a dekly ventilů
3. otáčí se proti směru hodinových ručiček přes otvor ve víku motoru (ořech tam vleze přesně a na něj nasadit téčko)
nejdůležitější je to dát v kontrolním otvoru na značku TI (zadní válec) nebo I (přední) rozhodující je I značka proti zářezu (T je jen pro odlišení značek)
v té poloze pro příslušný válec jsem provedl tyčkou přes otvor pro svíčku kontrolu že mi to opravdu sedí a píst je nahoře.
Pokud je píst nahoře a na značce a při této poloze se stříhají ventily, je nutno otočit o +1 otáčku, kdy jsou oba ventily zavřené
v manuálu je postup kdy se nastavují ventily na obou válcích současně s otáčením o 290st (rychlejší varianta).
já jsem si nastavoval/kontroloval každý zvlášť tj nastavoval a kontroloval na I pro přední válec s otočením o +2 otáčky (sice se víc namotáš s klikou, ale jedeš postupně a víš kde přesně zastavit a dle téčka s ořechem)
samotná vůle se nastavuje trochu blbě, protože červík je třeba dotahovat matkou na kontra = rozhození vůle, takže tu kontra matku je třeba mít lehce dotaženou, aby to po větším přitažení tu vůli nezměnilo. Pokud nedržíš červík imbusem a dotáhuješ jen matku tak to na kontra nedotáhneš.
Osobně jsem to dával na spodnější meze, protože ventily na Buldovi jdou slyšet (ale furt lepší když cvakají, než když se podpalují) takže až dotáhneš kontra tak se vždy ujisti, že když vytáhneš měrku a zameleš s vahadlem že to není natvrdo a že tam vůle JE.
pro jistotu udělej několik měření bez nastavování tj
změřit
otočit +2 otáčky
opět změřit
otočit + 2
opět změřit
musí to sedět, aspoň mě sedělo
takže hurá do nastavování
