Autor |
Správa |
jujing
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Máj 2012, 18:28 |
|
Registrovaný: 25 Mar 2012, 19:06 Príspevky: 86 Bydlisko: Příbram
|
musím říct že ze začátku pro mě byl zlý sen jet do zatáčky než sem si zvyk na to že to tam prostě musím položit a nebát se toho od tý doby mně čím dál tím víc překvapuje co všechno je ještě možný a to sem si zatím nešktr ani stupačkama nebo jak už někde někdo psal škrtnout si kolenem vejfuku  a s novýma gumama je to pro mě teď doslova orgie  jinak nedokážu si představit jet na Bulíkovy v kuse 170  je to dost nepříjemný a lehat na nádrž si odmítám 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 07:41 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: Úplně nesouhlasím s tím, že se "hafuša nesmí trápit " na dálnici, já se dálnici vyhýbám jak čert kříži, je to nuda a žere to pneumatiky, takže pokud musím, tak moje optimální cestovní rychlost je 140-150 abych to měl už za sebou  a i mašině to dělá dobře  . R.
Breaku, nejde o trápení motorky, ale tebe. Při rychlosti nad cca 120km/h už ti vítr začíná mlátit s hlavou. Pokud jedeš 50 km po dálnici, tak není problém, to ani neregistruješ. Ale na 500km už tě kurva bolí za krkem. Tisíc kilometrů za den už je očistec. S Bulldogem jsem projel nejen střední Čechy, ale i kousek Evropy a Bulldog skutečně není cesťák, jak píšeš.
Od toho "abych to měl už za sebou", tu jsou GSa, FJR a jim podobné, kde jde v klidu mít cestovní rychlost 180km/h a tankovat po 400km.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 08:32 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Pjotr píše: Breaku, nejde o trápení motorky, ale tebe. Při rychlosti nad cca 120km/h už ti vítr začíná mlátit s hlavou. Pokud jedeš 50 km po dálnici, tak není problém, to ani neregistruješ. Ale na 500km už tě kurva bolí za krkem. Tisíc kilometrů za den už je očistec. S Bulldogem jsem projel nejen střední Čechy, ale i kousek Evropy a Bulldog skutečně není cesťák, jak píšeš. Od toho "abych to měl už za sebou", tu jsou GSa, FJR a jim podobné, kde jde v klidu mít cestovní rychlost 180km/h a tankovat po 400km.
V podstatě máš samozřejmě pravdu, sice jsem ujel v jednom kuse po dálnici tak max 150km,
ale i tak je pro mě subjektivně rozdíl mezi 120 a 150 opravdu zanedbatelný,
ani nevím jestli mám origo plexi, ale žádný větší turbulence jsem nezaznamenal,
ale při 120 se stáváš na dálnici překážkou provozu a to je dost nebezpečný,
to beru jako větší problém - je určitě lepší se při 150 starat víc co je před tebou,
než si hlídat kdo ti furt "dejchá " na záda
Naopak co mění zásadně pohodu jízdy je konfigurace tankvak, spolujezdec, kufr.
Nejlepší je to pro mě tankvak + kufr = nejmenší turbulence
naopak jenom se spolujezdcem je to nejhorší.
Jak to máte vy ostatní ?
R.
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 08:36 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
u mně teda do 120km/hod uplně pohoda, nad 120 začíná foukat a je to jízda o ničem, pak už je jedno jestli jedu 150 nebo 170 cvičí to se mnou dost a mám co dělat abych udržel hlavu na správným místě. Dá se teda předklonit za plexi a dost to pomůže
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 11:16 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Jak už jsem psal, strávil jsem na BT-čku 4 dny na dálnici, 1000 km každý den (tempo 130-150 km/h). Jde to, přežili jsme a dokonce jsme si k motorce ani nevypěstovali doživotní nenávist (ale moc nechybělo).
Dvousměsová guma to zvládla na výbornou (singl-směs bych cestou musel přezouvat), spotřeba > 6 litrů, zastávky co 100-120 km (déle na tom nešlo vydržet).
Už to nehodlám opakovat, a je mi jedno jestli to bude Babetta nebo goldwing - na takovéhle cesty mám prostě pohodlný auto s klimou, a když si budu chtít zaskotačit na motorce, dám ji na vlek (a pořád tam budu rychlejc než na motorce...)
Takže tak.
Co se zatáček týče, z 90% je to fakt v řidiči (bavíme-li se o technicky vyspělých strojích), už jsem v zatáčkách ujel hodně zajímavým kouskům a naopak jsem často jenom smutně koukal, jak se mi vzdaluje borec třebas i na enduru. Každopádně BT má podvozek na slušný úrovni a s výjimkou pravých zatáček, kde může zahrozit nízko položený výfukový koleno, je to jen o gumách a jezdci.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 11:56 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Pjotr píše: Od toho "abych to měl už za sebou", tu jsou GSa, FJR a jim podobné, kde jde v klidu mít cestovní rychlost 180km/h a tankovat po 400km.
Trošku tě musím poopravit- 180 km/h jo, pokud moc nefouká zboku nebo zepředu,a nesmí se jet po D1 - a po 400 km tankuje jen ten, kdo vozí někde přídavnou nádrž  .Moje GTR si při 180 "zobne"min. 9 - 10 l/100 km a to oproti třeba FJR má menší spotřebu kvůli 6.kvaltu  Nádrž má poctivých 22 litrů,ovšem 5 ltr. je rezerva. K Peterovi do Nových Zámků jsem dojel tam i zpět (380 km) bez tankování, ale měl jsem už namále,před tankováním zůstal v nádrži poslední litr, 21 se vlezlo po štupl 
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 12:36 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Zdenek Marciniszyn píše: Trošku tě musím poopravit- 180 km/h jo, pokud moc nefouká zboku nebo zepředu,a nesmí se jet po D1 - a po 400 km tankuje jen ten, kdo vozí někde přídavnou nádrž  .Moje GTR si při 180 "zobne"min. 9 - 10 l/100 km a to oproti třeba FJR má menší spotřebu kvůli 6.kvaltu  Nádrž má poctivých 22 litrů,ovšem 5 ltr. je rezerva. K Peterovi do Nových Zámků jsem dojel tam i zpět (380 km) bez tankování, ale měl jsem už namále,před tankováním zůstal v nádrži poslední litr, 21 se vlezlo po štupl 
Zdenku, je to o motorce. Švagr má zase R1200GS Adventure a tam je nádrž tuším 33l. Skutečně není problém dát 400km. To nic nemění na tom, že Bulldog není cesťák.
Řekni sám, na cestu z Rozvadova do GaPa by jsi volil Bulldoga nebo GTR?
Po svých zkušenostech s dovolenou na motorce jsem už loni měl stejnou strategii jako Martin. Tedy auto a vlek.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 13:37 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Souhlasím s tebou i Martinem. Na motorce jezdím dlouhé trasy nad 1000 km jenom vyjímečně, na víc dní - jet třeba do Fara na mašině pro mě není ani náhodou. Dávám přednost pohodě a čumandu před hltáním stovek kilometrů na jededn zátah. Na větší dálku jedině auto - třeba teď jedu se ženou na Francouzskou Rivieru, pak Alpy a Švýcary. Jistě, na GTR by to byl parádní výlet, ale v našich letech už volíme pohodlí, na moto tak do Alp,co máme kousek, na Balaton,ale dál už ne. A na BT už jezdím jen solo tak max. do Jeseníků nebo do Beskyd, pro mě to není cestovní moto  spíš funbike  Adventure,to je zase o něčem jiném,je pohodlnější než GTR,jízdní poloha je i pro mě ideální...co už včil 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 14:36 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Moje řeč,
na dlouhý cestování bylo vynalezeno auto, na zábavu motorka,
na to plahočit se stovky kiláků v jedný stopě už mám malý číslo
Ani ekonomicky to nevychází - moje auto má stejnou spotřebu jak Bulldog.
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 19:38 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
S Buldou bych nejel po Evropě, leda bych se vsadil  ale za to s BMW 1600 GT bych si to uměl představit. Na motorce se mi líbí ta změna počasí, teplot atd, prostě to dobrodružství, auto je pro rodinu ideál, ale motorka je motorka... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Máj 2012, 23:26 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No a nejlepčí dovolená je vyrazit na jih letecky,
tam si půjčit nějakej samohyb, třeba velkej skůtr
a bez dlouhýho trmácení a bez ztráty času si užít pohody a volnosti....
Takhle jsem to řešil léta pravidelně před koupí motorky.
Překvapivě to vyjde i levně, teda pokud člověk umí slušně smlouvat
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Máj 2012, 15:37 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
stonemen píše: ale za to s BMW 1600 GT bych si to uměl představit.
To já taky 
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Máj 2012, 19:44 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Jasně Bullda nejni pohodlnej cesťák,ale asi má každej (jako ostatně na cokoli)svůj názor na motodovolenou.
Jezdíme v partě,Hayabusa,GXR 1000,SV 650S,a užíváme si to ve velkym stylu....
Na dálnicích 150,i když ostatní mrmlaj,ale večer se vožerem fšichni stejně a ráno z vesela vyrážíme dál.
Jezdíme podle mapy,bez konkrétního cíle,když toho máme dost,tak hodíme bivak.
Cesty domů táhnem po dálnicích,nejvíc mám asi 700 za den,přežít se to dá...,jo a tankvak opravdu snižuje turbulence,osobní zkušenost.
To je podle mě nejlepší dovolená,no a manželka s dcerou ať si letí na Kanáry

_________________ 
|
|
|
|
|
bikerman
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Máj 2012, 07:47 |
|

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
Naprosto s tebou souhlasím Gumo nejlepší dovolená je na motorce a to že bolí prdel to k tomu patří, tak se holt zastaví na pumpě a je to v pohodě .
Jízdní vlastnosti má bullda dobrý já jsem naprosto spokojený  a to že to neletí buhví jak no holt je to bullda
Když budu chtít lítat nebo jezdit po dálnici nebo polykat kilometry bez zastávky tak si nepořídím bulldu i když i ten to čas od času taky stráví 
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Máj 2012, 10:41 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Naprosto souhlasím s Gumou,praktikujem to podobně.Podle gusta každého soudruha,že?Jak pravý klasik.
|
|
|
|
|
|