Autor |
Správa |
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Máj 2012, 18:39 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
korejš píše: Tak motor je doma nejel jsem kvůli němu 800km motor je rok 2005 měl by mýt naběháno kolem 10000km zejtra se začne s přehozením a v sobotu už budu snad na srazu v Borovanech s Bulldou v plné kráse.
Můžu jednu zvědavou - na kolik přijde takovej motor ?
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Máj 2012, 15:52 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
taky mám dotaz, v kolikati km se posral ten původní motor?
jen tak všeobecně, uvažuji že to bude asi stočeno. Nedávno kupoval kamarád Bulldoga a objížděl jsem to s ním, mám na mojím okolo 50aty co jsem viděl mají všechny určitě víc  samozřejmě ne na tachometru  lidi jsou kur..
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Máj 2012, 17:18 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
100 000 naběhá, spíš jde o špatně provedenou opravu, nebo údržbu, nebo prasácký zacházení.
zmetek bych vyloučil, ten se odhalí na začátku
|
|
|
|
|
korejš
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Máj 2012, 17:51 |
|
Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01 Príspevky: 16
|
motor jsem pořídil za 25 litrů, v tom původním se po detailním ohledání nějaký čuně hrabalo a očividně svou práci udělal jen na prodej , holt smůla.zejtra začnem s přestrojením zkusíme ho protočit a pak hurá s nim do rámu.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Máj 2012, 18:13 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Korejš : bereš to sportovně  Tak hlavně ať se zadaří.
Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...).
|
|
|
|
|
korejš
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Máj 2012, 17:27 |
|
Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01 Príspevky: 16
|
cafe-racer píše: Korejš : bereš to sportovně  Tak hlavně ať se zadaří. Můžu-li poradit, využij rozdělaného motoru a zaměř se na fičury, které se s přibývajícími lety do letitého motoru musely přidávat, aby prošel emisema (zarážky v karburátorech, restriktor v sání, AIS, ...).
A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? 
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Máj 2012, 17:54 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
korejš píše: A co se s nimi provádí nebo k proč se mam na ně zaměřit ??? 
... no já myslím, že se to všecko vyhazuje do pr..čic 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Máj 2012, 20:44 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net.
AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena.
O obojím najdeš info tady na fóru.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Máj 2012, 21:38 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
cafe-racer píše: ... O obojím najdeš info tady na fóru.
... nebo přijde doplňující info od Breka přímo sem ... 
|
|
|
|
|
korejš
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Máj 2012, 16:29 |
|
Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01 Príspevky: 16
|
Doooobrý musíš potom nějak motor seřídit???
cafe-racer píše: Karburátory jsou nutnost : šoupátka mají v sérii zarážky, které omezují jejich zdvih na cca 70% -> pryč s nima! Nátrubek co vede do vzduchovýho filtru má silně omezenej průřez -> prořezat nebo nasadit víko z TDM900. Nakonec nasadit odpovídající trysky a na plnej plyn poznáš rozdíl. Detaily mám na www.motoborgo.net. AIS, neboli systém nuceného zvyšování teploty výfukových plynů pomocí vpouštění čerstvého vzduchu hned za výfukový ventil, je cca 1,5 kg železa které s sebou vozíš jen proto, abys měl o chlup lepší emise. Součástí je podtlakově ovládaná vzduchová pumpa -> odstraněním systému si zlepšíš reakce na plyn, snížíš si teplotu motoru a přestanou tolik žloutnout výfuková kolena. O obojím najdeš info tady na fóru.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Máj 2012, 10:25 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Stačí dát seřídit ventily a synchronizaci karburátorů, ale to bych dal u novýho starýho motoru automaticky. Hlavně si pohlídat velikost sání do airboxu poměrově k velikosti trysek. Ještě bych já osobně dal KN filtr, sice vyjde kolem 1500,-kč, ale pokud se o něj budeš starat máš ho do smrti...
Jak psal cafe-racer, zbytek je tady na foru podložený i měřením na brzdě...
Mrkni třeba sem... http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewto ... &start=285
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
korejš
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2012, 11:00 |
|
Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01 Príspevky: 16
|
Tak nakonec to dopadlo zase trochu jinak ze dvou motorů jsem musel udělat jeden ale, švýcary hadr , zbylo mi docela dost věcí např. volnoběžka, alternátor , startér, spojka apod. bud to zkusím prodat a nebo to bude na příště nebo to snad radši ne. No at je to tak nebo tak koncem tohoto týdne bych měl vyjet. Díky za rady a super návody něco určitě vyzkouším AIS pude pryč, ještě počkám na sedačku z Mohelna a pro letošek asi stačíííí.
|
|
|
|
|
kopriw
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2012, 19:45 |
|
Registrovaný: 08 Máj 2012, 13:14 Príspevky: 30 Bydlisko: Kladno
|
že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat 
|
|
|
|
|
korejš
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2012, 20:05 |
|
Registrovaný: 07 Máj 2012, 18:01 Príspevky: 16
|
kopriw píše: že jsem tak smělý, kolik vyšla takováhle výměna motoru?Né že bych se chystal jít do novýho ,ale při mojim štěstí.....no prostě s kolika mám počítat 
Celkově kolem 35ti
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Máj 2012, 22:24 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Korejs: vsechno sam?
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
|