Autor |
Správa |
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Mar 2012, 12:28 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Měl jsem výklopku Marushin. Foukalo do ní tak, že šla po sezoně do světa. Testoval jsem Airoh..to stejný. O trochu lepší byla Nolan 103. Ale naprosto geniální je Shuberthka. To je jediná, o které bych přemýšlel jako o výklopce. Nakonec mám integrálu a jsem moc spokojený.
Nejdůležitější je, aby sedla. Kupuj někde, kde tě nechají svézt. Z Děčína to máš kousíček do Drážďan. Zajeď si tam do Pola a zkoušej. Nechají tě tam s ní povozit. Teď tam mají navíc 20% slevu.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Mar 2012, 14:06 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Po první delší projížďce v C3 potvrzuju - uvnitř klid a mír tak do 120, pak pořád ještě snesitelný hluk. Pinlock je zupa  Větrání jsem musel přivřít na minimum, při max.otevření to protahuje fest. Na léto ideální 
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Mar 2012, 19:07 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
na Nolan 103 mi v létě praskla packa u plastového kolečka co drží plexi, za jízdy mi pak vyskočilo celý kolečko a plexi drželo jen na jedné straně, byl jsem rád že jsem dojel domů.
Servis Nolan v ČR super dali mi to kolečko zdarma
jinak bych dnes šel do C3 kvůli tichu
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Mar 2012, 07:39 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Co dělá to ticho v C3 je polstrovaný deflektor pod bradou,který utěsní helmu kolem krku. Trochu to dělá problémy,pokud je tam mikrofon,ale už jsem našel způsob,jak ho nasměrovat,aby nezavazel. Dalším plusem je kvalitní sesazení odklápěcí a pevné části helmy, takže nevznikají žádné turbulence jako třeba u starého Cabergu. Taky mi chvilku trvalo,než jsem si zvykl na správný způsob zaklapnutí-musí se provádět oběma rukama,jinak se helma nedá zavřít.
Každopádně jsem rád,že jsem konečně našel tu správnou helmu - měl jsem to udělat dávno, německá kvalita je totiž tutovka 
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Mar 2012, 14:18 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Zdenek Marciniszyn píše: Co dělá to ticho v C3 je polstrovaný deflektor pod bradou,který utěsní helmu kolem krku. Trochu to dělá problémy,pokud je tam mikrofon,ale už jsem našel způsob,jak ho nasměrovat,aby nezavazel. Dalším plusem je kvalitní sesazení odklápěcí a pevné části helmy, takže nevznikají žádné turbulence jako třeba u starého Cabergu. Taky mi chvilku trvalo,než jsem si zvykl na správný způsob zaklapnutí-musí se provádět oběma rukama,jinak se helma nedá zavřít. Každopádně jsem rád,že jsem konečně našel tu správnou helmu - měl jsem to udělat dávno, německá kvalita je totiž tutovka 
Nutnost zavření přilby oběma rukama by mi dost vadila. Jsem totiž zvyklý helmu otvírat i zavírat dle potřeby i za jízdy (při projíždění městem). U mojí Nolan N90 to jde jednou rukou hravě, i v rukavici.
Ale nesporné kvality Schuberthky tuhle nevýhodu určitě zcela vykompenzují, takže kdybych potřeboval novou přilbu, tak jdu do ní taky. 
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Mar 2012, 14:35 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Felix píše: Nutnost zavření přilby oběma rukama by mi dost vadila. Jsem totiž zvyklý helmu otvírat i zavírat dle potřeby i za jízdy (při projíždění městem). U mojí Nolan N90 to jde jednou rukou hravě, i v rukavici. Ale nesporné kvality Schuberthky tuhle nevýhodu určitě zcela vykompenzují, takže kdybych potřeboval novou přilbu, tak jdu do ní taky. 
Možná se to časem poddá, při nákupu u Louise jsem ji zkoušel zacvaknout tak jak Justissimo, až přišel prodavač a poradil mi, abych použil obě ruce. Ty zámky asi na sebe musí sednout přesně, jinak nezaskočí  trochu může být problém při zavírání za jízdy. Nicméně klady převažují  a třeba se to rozchodí...
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Mar 2012, 22:19 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
nemyslím, že by N103 profukovala kolem pantů, tam je to vyřešený dobře a bradní deflektor má taky, spíš je to dáno tvarem helmy, hlavně spodku ale chtělo by to srovnat v reálu s tou C3 v čem to je. Já tu C3 neprojížděl, tak nemůžu srovnat jen mi ji doporučovali při koupi že je tišší.
designově a řešením otvírání se mi N103 líbila víc + cenou, tak jsem ji vzal
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Mar 2012, 18:21 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Mar 2012, 20:01 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
tak teď vidím co je na té C3 jinačí.
Psal si bradní deflektor, což N 103 má na špici helmy. Tak takový na foto C3 nevidím.
Ale jde o to polstrování co začíná pod čelistí vpravo a jde kolem hlavy dozadu a končí u levé čelisti!
Tak konkrétně toto polstrování Nolan N 103 nemá tak mohutný a je to trochu jinak. Viz foto vnitřku
V tom bude to ticho !!!
já si snad to polstrování na 103 předělám a bude klid, protože designově je 103 hezčí + má lepší zamykání
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Mar 2012, 20:15 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
no tady je nástupce N 104 a zdá se že Nolan tam trochu toho matroše přidal a vede víc k bradě
Myslíte že by se dal vyměnit vnitřek N 103 s N 104 ?
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Mar 2012, 20:20 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Teď je snad jasné,jak vypadá ten deflektor.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Mar 2012, 20:45 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
hmm ta C3 má i tu bradavicu velkou
a má toho matroše víc kolem krku (je baculatější) a nemá tam tu hranu jak 103
EDIT: ještě je tam jeden rozdíl a to je provedení řemínku, které má u C3 další koženou vrstvu která vede kolem krku uvnitř helmy, ale nejde to tak dobře vidět na tý fotce
tady je N 103 zespod
ta 104 má být tišší
myslím že je to na 100% v provedení límce kolem krku, protože pokud pokrčím ramena a dám je víc k helmě, tak je ticho
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Mar 2012, 07:34 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
[quote="Jirka78"]hmm ta C3 má i tu bradavicu velkou
s Jyrkou Buldozerem nemá nic společného
a má toho matroše víc kolem krku (je baculatější) a nemá tam tu hranu jak 103
EDIT: ještě je tam jeden rozdíl a to je provedení řemínku, které má u C3 další koženou vrstvu která vede kolem krku uvnitř helmy, ale nejde to tak dobře vidět na tý fotce
pod zapínánim je polstrovaný pásek z obou stran, spojuje se na suchý zip - nesmí se dát obráceně,hrozně to škrabe 
|
|
|
|
|
MilanBT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Mar 2012, 19:05 |
|
Registrovaný: 17 Okt 2008, 10:35 Príspevky: 271 Bydlisko: Mikulovice, okres Pardubice
|
Zdenek Marciniszyn píše:
Díky Zdenku, již je to zřejmé. Z foto je také vidět, že jsi základní montážní desku pod centrálu F4 přilepil oboustrannou lepící páskou, kterou dodávají v sadě F4. Druhou možností montáže montážní desky je ten šroubovací kit ale na tento druh přilby se kvůli límci asi nedá použít. Originální komunikační systém Schuberth se připíná na přilbu místo původního akustického límce, takže je instalace velmi jednoduchá. Pouze odepnout původní límec, nacvaknout sluchátka do prohlubní v polystyrenu a zacvaknout límec s komunikačním systémem.

|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Feb 2013, 10:29 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak pro letošek jsem si taky udělal radost a na doporučení kamaradu,co už v ni jezdí jsem pořídil
SCORPION EXO 1000 Silver
•Nejvyšší a zároveň nejluxusnější model motocyklové přilby amerického výrobce SCORPION vyniká svojí bezpečností a pohodlím. I proto je tento klenot mezi silničními přilbami určen pro nejnáročnější zákazníky a milovníky motocyklů.
Technická specifikace:
•Tri-Compozitová skořepina s inteligentní odolností proti nárazům (Sklolaminát/Kevlar™ Matrix Shell s SK ® strukturou)
•AIRFIT CONCEPT HelmetPump™ – pumpa k dofouknutí lícní vycpávky (helma se přizpůsobí tvaru hlavy každého jezdce)
•ochrana očí SpeedView™ interní ovladatelné a vyměnitelné kouřové hledí proti slunci
•hledí EverClear™ s úpravou proti zamlžení a poškrábání
•nastavitelný ventilační systém, přední a zadní výdechy (speciální zadní aero spoiler vytváří vákuum a maximalizuje proudění vzduchu přes přilbu)
•tři pozice zámku hledí ovládané páčkou
•nosní deflektor
•patentovaný výměnný systém SpeedShift™ zaručuje velmi rychlou výměnu hledí (do 10 sekund)
•interiér KwikWick™ z technicky vyspělé tkaniny rozptyluje pot z tváře a hlavy, je lehce odnimatelný a omyvatelný (chladí v létě a hřeje za chladného počasí)
•maximální zvuková izolace
•zapínání na dvojitý D-kroužek
•homologace ECE 22–05 Certified, TÜV tested (německá homologace)
•hmotnost 1650g (model E10)
Představení společnosti SCORPION:
•Přilby ScorpionExo® jsou velmi kvalitní helmy s mnohaletou zkušeností výrobce a více než 178 letou historií. Sídlo továrny se nachází v USA v Lake Forest. Továrna má ca. 37 700 metrů čtverečních a obsahuje nejmodernější počítačové technologie pro výrobu helem Scorpion Exo. Design přileb je navrhován nejlepšími designéry a konstruktéry z celého světa, kteří se snaží držet náskok před svými konkurenty v této rychle se rozvíjející oblasti.

|
|
|
|
|
|