Autor |
Správa |
bikerman
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Jan 2012, 06:32 |
|

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
Mě to taky na jaře čeká tak jsem zvědav co tam bude? 
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 24 Jan 2012, 18:03 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: Re: Mirec | Napísal: 15 Feb 2012, 17:14 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirec píše:
Soudruhu svazarmovče, nevím jestli je dobře,
že`s uřízl tu rozpěrnou trubku,
protože progresívní pužina je delší záměrně
aby kompenzovala svojí progresívní charakteristiku .
Pokud bylo záměrem snížit předek,
stačilo vysunout šavle nad brejle .
R.
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Re: Mirec | Napísal: 15 Feb 2012, 17:26 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
break13 píše: Soudruhu svazarmovče, nevím jestli je dobře, že`s uřízl tu rozpěrnou trubku, protože progresívní pužina je delší záměrně aby kompenzovala svojí progresívní charakteristiku . Pokud bylo záměrem snížit předek, stačilo vysunout šavle nad brejle . R.
Pane Všeználek,ale ty progresivní pružiny jsou tak dlouhý,že tu rozpěrnou trubku byste tam v žádném případě nedostal a nenašrouboval horní zátku na teleskopu.Vy už jste to dělal na svém stroji??? 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Feb 2012, 17:49 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No samozřejmě a to jak na Yamaze (Wilbers) ,
tak i čerstvě na Suzuki (Hyperpro),
navíc mě nachytřili i technici od HyperPro kde jsou jaké finty.
Montáž naprosto bez problémů , hraju si s tím od Vánoc.
Vždyť seš svazarmovče taky šikovnej kluk né  .
Ještě mě napadlo jestli tě neojebali a nedali ti nějaký na chopera......
R.
PS: seš nějakej rozhozenej, do mě furt někdo rejpe
a když tě cituju , tak chytáš na první našlápnutí 
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 15 Feb 2012, 17:58 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
break13 píše: No samozřejmě a to jak na Yamaze (Wilbers) , tak i čerstvě na Suzuki (Hyperpro), navíc mě nachytřili i technici od HyperPro kde jsou jaké finty. Montáž naprosto bez problémů , hraju si s tím od Vánoc. Vždyť seš svazarmovče taky šikovnej kluk né  . Ještě mě napadlo jestli tě neojebali a nedali ti nějaký na chopera...... R. PS: seš nějakej rozhozenej, do mě furt někdo rejpe a když tě cituju , tak chytáš na první našlápnutí 
... ale na první našlápnutí by to mělo chytat,néé?Já nemám možnost obcházet servisy a tahat z nich rozumy,žádný kvalitní tady poblíž nejsou,musím si vystačit sám. 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Feb 2012, 17:59 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 15 Feb 2012, 19:14 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
break13 píše: Není to sice na Bulldoga, ale vidlice je stejného typu : http://www.youtube.com/watch?v=Cj-cb12BCRwvideo ukazuje prakticky všechny operace potřebné pro revizi předních šavlí .  R.
Ale jo,tohle všechno beru,tak nějak jsem i postupoval,ale za celou sezonu se mi nestalo,že by mi vidlice dorazila natvrdo.A to mám štelovací modré šrouby na předpětí úplně nahoře,naměko.Kdyby byl problém,není nic jednoduššího než uřezat nějakou podobnou trubku o něco delší a dát ji tam.
Jenom se divím,že jsi tohle Mikimu neporadil hned sám.
Jinak zdarec palec Mirec
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Feb 2012, 09:53 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
OK, u Bulldoga asi není problém s dorážením předku,
je to ale sladění statického propružení a tlumiče.
Anglicky je to nazýváno "static sag"
a dá se to najít v tabulkách dodavatelů progresívních pružin.
Jednoduše to znamená rozdíl mezi odlehčenou vidlicí
a stlačením vlastní váhou biku.
Pokud se nepletu tak u Bulldoga je to 27mm.
Na modrejch čudlíkách hned poznáš jak`s to uřízl,
pravděpodobně ti vidlice nepůjde víc přitvrdit - budeš to mít nadoraz.
To je základní parametr a dál už si to upravuješ individuelně
pokud víš jak.
Jinak nevím co bych radil mikimu,
nevím co se psalo v minulosti reaguju jen na poslední příspěvky
R.
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Feb 2012, 19:19 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Já bych čekal že progresivní pružina bude mít stejnou délku jako origo a má jen jinak provedené to vynutí drátu.Nějak se mi nelíbí to řezání trubek
Haló.... dělal jste to někdo na BT ?
a jinak mně Brejku se..š žes mi neporadil 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Feb 2012, 22:44 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
to video co našel Break je jasný (díky Breaku) a je tam i vidět, že progresivní pružina - je též delší než ta origo.
Těžko říct co ti dali na BT a jestli zaříznout vložku nebo ne, bude to asi loterie. Myslím, že to kolik bude přední vidle vysunutá při nezatíženým BT, bude lehce ovlivněno plná/prázdná nádrž.
Tou špičkou na vidle se nastavuje vlastnost tlumení, nebo to předpíná jen pružinu?
Asi bych to neřešil a pokud jezdíš na nejměkčí nastavení a vyhovuje ti to, tak bych to tak nechal.
Jak se konkrétně projevuje ta progresivní pružina na jízdních vlastnostech? Mimo to že je měkčí a se zatížením tuhne? Chápu to, že při brzdění se mi nebude moto tolik potápět = nemění se geometrie/vzdálenost přední zadní kolo.
Kokrétně ale nevím jaký vliv na jízdu to má. (BMW má nějaký systém odpružení který toto potápění /změnu geometrie řeší přes "páku" v brejlích)
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Feb 2012, 23:39 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
miki píše: Já bych čekal že progresivní pružina bude mít stejnou délku jako origo a má jen jinak provedené to vynutí drátu.Nějak se mi nelíbí to řezání trubek Haló.... dělal jste to někdo na BT ? a jinak mně Brejku se..š žes mi neporadil 
sorry vole - error
R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Feb 2012, 23:45 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
progresívní pružina je z principu vždy trochu delší,
její průběh síly je progresívní (kurva jak se to řekne pěkně česky  )
a proto lépěji kopíruje kolo nerovnosti .....
Zeptejte se Marka,
jak to cítí po instalaci kompletního Hyperpro pružení
obávám se že mu letos nikdo nebude v zatáčkách stačit......
Pokud by to chtěl někdo hlubokosáhle analyzovat,
tak to je na 10+ piv
R.
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Feb 2012, 17:28 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
obávám se že mu letos nikdo nebude v zatáčkách stačit......
No a to je asi ONO.Já si tam dal progresivní pružiny kvůli klidné pohodové jízdě a ne abych to někomu v zatáčkách nandával.  Kvůli tomu jsem si vlastně Bulldoga koupil,abych se tak nějak ,,zklidnil",nemám potřebu se předvádět,tunit motor nebo kuchat výfuky  Ale to je asi dáno věkem ...
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Feb 2012, 18:11 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Mirec: 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
|