Autor |
Správa |
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Aug 2011, 20:58 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Dnes mě napadla ještě jedna zkouška jak rozpoznat vyhořelou vatu ve výfuku bez rozborky výfuku. Dnes po delší cestě na motorce jsem neměl problém udržet ruku na koncovce (na rozdíl od originál koncovek), no a když ta vata bude třeba časem v háji, tím pádem by neměla toliko izolovat a teplota spalin by měla koncovku rozpálit do vyšších teplot...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Aug 2011, 21:15 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak tak,jak píšeš a jestli je máš z nerezu...začnou měnit barvu.
Já to na tom karbonu prd poznám a nechci čekat,až ho propálim,proto když jedu Rakousko...nasazuju origo a kontroluju otevřený karbony. U mě je prvotní ,že s ním zatřepu a jak to vněm chrastí...tak je to jasny.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Aug 2011, 22:32 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
mno myslím, že Ixili jsou pěknej shit. nebo třeba jen nesvědčí našemu Buldokovi?
když jsem kupoval laďáky a poptával se prodejců a chtěl Ixili, tak mě od nich odrazovali. proto jsem šel nakonec do Scorpionů. neříkám, že musí být lepší, ale neslyšel jsem Samotáře, kterej je má jak dlouho, nebo Plyšouna, že by měli problém ...
na druhé straně taky asi záleží na nastavení karburátorů. když mi je mechoš v servisu na zkoušku otevřel asi na hodně hodně moc a nastartoval Bulíka, tak mi šli z laufů taky 1/2 metrový plameny. no a s tím asi Ixiláci a jím podobní výrobci nepočítají, že tady do toho vrtá skoro každej, takže pak ty výfuky asi hoří no ... 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Aug 2011, 20:45 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
No tak doufám Ouklende, že s těma ixilima nemáš pravdu...
Každopádně je teď víc budu sledovat mršky jedny...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 30 Nov 2011, 23:07 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
No dalo mi to, ale mám to potvrzené:
Bulldog má (stejně jako většina jemu podobných 4-taktních motorů) výfuky propojené, tzn. jedná se o systém 2-1-2.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 30 Nov 2011, 23:52 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
cafe-racer píše: No dalo mi to, ale mám to potvrzené: Bulldog má (stejně jako většina jemu podobných 4-taktních motorů) výfuky propojené, tzn. jedná se o systém 2-1-2.
Jak`s to vyzkoumal,
já jsem zase skálopevně přesvědčenej že (s origo laufy) máme čistokrevnej 2-2-2,
především že to blafe na střídačku
a v porovnání např. SV má naprosto odlišnej zvuk.
R.
|
|
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 01 Dec 2011, 07:43 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Hosi ved staci odmontovat ten medzizvod co tam mame a kuknut don dovnutra a vidiet ze vo vnutri v mieste kde sa krizia je diera. Pokial ma oci neklamali tak je to tak, aspon ten novsi bt model. Takze suhlas s cafe.
_________________ DRUM BUN!
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 01 Dec 2011, 09:46 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
marek2001 píše: Hosi ved staci odmontovat ten medzizvod co tam mame a kuknut don dovnutra a vidiet ze vo vnutri v mieste kde sa krizia je diera. Pokial ma oci neklamali tak je to tak, aspon ten novsi bt model. Takze suhlas s cafe.
No je pravda, že nejlepší je tu "křižovatku" vymontovat a kouknout,
ale není to pro mě tak důležitý abych se zbytečně vrtal v biku když to jezdí
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Dec 2011, 00:09 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: No je pravda, že nejlepší je tu "křižovatku" vymontovat a kouknout, ale není to pro mě tak důležitý abych se zbytečně vrtal v biku když to jezdí R. to si fakt už asi děláš prdel ... a vo tom to celý je Breaku. než aby ses VRTAL v BIKU tak se neopodstatněně VRTÁŠ v ostatních BIKERECH, kterým není shnilo VRTAT se v BIKU a přinášet sem, na rozdíl od tebe, užitečné a konstruktivní informace ... break13 píše: Jak`s to vyzkoumal, já jsem zase skálopevně přesvědčenej že (s origo laufy) máme čistokrevnej 2-2-2, především že to blafe na střídačku a v porovnání např. SV má naprosto odlišnej zvuk. R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Dec 2011, 00:37 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ouklende,
proboha snad nebudeš dělat z prdu kuličku,
záměrně jsem napsal zbytečně vrtat, řeším věci které mě zajímají.
Dovolil jsem si jen zmínit názor a svojí zkušenost,
že když jsem nenasadil jednu fajfku, tak Bulík prděl jen z jedné koncovky.
Pokud chceš založit vlákno řešící přítomnost nebo nepřítomnost díry,
jaká je její velikost a jak tu díru vytunit, aby to líp jelo
tak této diskuse se účastnit nebudu protože tato díra mi může být ukradená
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Dec 2011, 09:15 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Podle mého názoru - a to mám ročník 05 - nejsou výfuky propojeny a každý válec jede na vlastní pěst, protože Bulldog nemá třícestný katalyzátor a tedy nepotřebuje svádět oba válce do jednoho hrnce s lambdou. Pokud BT nastartuju, tak rázy z výfuků nejdou zároveň tak jako třeba u DD, kde jsou sice výfuky dva,ale jdou z jednoho hrnce s katalyzátorem.
Když budu spravovat kontrolku neutrálu, tak si schválně sundám jeden lauf a strčím tak drát s háčkem,jestli tam ten spoj mezi výfuky je nebo není. Můj tip je,že není 
|
|
|
|
|
|