Autor |
Správa |
OZZY
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 19:29 |
|

spomíname
Registrovaný: 30 Mar 2009, 17:09 Príspevky: 255 Bydlisko: Ovčáry Mělnik
|
Jirka78 píše: ten rok 06 je z toho čísla 4506 =koncové dvojčíslí? už jsem si to našel 45= týden 06=rok Ozzy pro malé uklidnění, je to skoro 07 
Ale ja toto neřeším  ale break našel luxus cenu a trochu závidím  ale neřikejte mu to 
_________________ MEMENTO MORI
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Okt 2011, 21:00 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
OZZY
možná by se ta Maratona hodila někomu,
kdo jezdí jen rovně po dálnici
že by se tu nikdo nenašel ???
R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2011, 10:50 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Tak to je služba,
včera po obědě jsem gumky objednal a dnes před obědem už je mám doma
Ta přední na SV je výroba 36/2010
Zadní na Bulldoga 03/2011 a obě jsou made in France.
R.

|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2011, 12:08 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
5,6 tisic a je po smrti...tak nevim,co usetris,podle me prodelas jedno prezuti.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2011, 14:51 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: 5,6 tisic a je po smrti...tak nevim,co usetris,podle me prodelas jedno prezuti.
Počítám s tím, že je to "měkkejš",
ale nejsem cestovatel, vyhýbám se dálnicím a běžně využívám 2/3 plochy běhounu,
takže mi guma vydrží o něco déle. Očekávám od ní především větší jistotu v zatáčkách.
Teď jezdím RoadSmart a taky se udělala trochu ploška uprostřed a mám na ní odhadem kolem 5000km.
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2011, 23:09 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... a to se vyplatí ... 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Okt 2011, 14:46 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ouklend píše: ... a to se vyplatí ... 
mě určitě,
aspoň mám furt čerstvý materiál na tom dílu,
který mě drží na silnici
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Okt 2011, 18:35 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Breaku tak to tě nechápu...  Když jezdíš hranu jak píšeš, tak proč měníš jen zadní gumu? Je prokázaný i doporučený od zkušených jezdců měnit vždy celou sadu, už kvůli typu pneu a dezénu a hlavně jízdním vlastnostem té sady testovaných výrobcem... Já začal sadou a když už lezlo ze zadní gumy plátno tak ta přední byla na značkách opotřebení. Jediné vysvětlení je, že by jsi pořád gumoval... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Okt 2011, 21:07 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Nejezdím hranu,to jsem nikde netvrdil, tak dobrej zase nejsem
a asi nikdo z nás není tak sqvělej jezdec jako Stoner
aby ojel předek a zadek současně/stejně a navíc dokonale do kulata.
Když mi jako první ze sady odešla překvapivě přední BT020
a zadní byla v pohodě, tak jsem předek vyměnil za jiný model.
A protože nejsem ve vleku marketingu , tak kombinuju a zkouším.
Toť vše.
R.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Okt 2011, 22:25 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Z jiného soudku :
Na SV - předek Dunlop Qualifier, zadek Pirelli Angel funglovky.
Po 100km zajetí, se to vodí parádně do zatáček,
samozřejmě s rozumem bo je už chladno
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Okt 2011, 19:08 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
break13 píše: Z jiného soudku : Na SV - předek Dunlop Qualifier, zadek Pirelli Angel funglovky. Po 100km zajetí, se to vodí parádně do zatáček, samozřejmě s rozumem bo je už chladno R.
Tak touhle cestou určitě nepůjdu, na to se mám moc rád. Dát si na motorku dvě různý gumy s jiným složením, jiným dezenem, který tam asi nebude na okrasu a ještě každou jinak opotřebenou je dle mého laického názoru pěkný hazard....  A nemám pocit, že zrovna já bych byl ve vleku marketingových odborníků... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 17 Okt 2011, 21:12 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Obě jsou fungl nové, rozdíl v najetých kilometrech 15km a datum výroby několik měsíců.
Původní osazení:
hranatá/zubatá přední cestovní Continental
vzadu totálně sjetá BT020 v rozměru nepovoleném na ten ráfek  ( tak někteří bikeři šetří)
To jenom na úvod (a taky se s tím dalo ještě slušně vyblbnout).
Doporučená sada výrobcem byla Dunlop D220, kterou v podstatě všichni uživatelé SV hodnotí jako nejhorší
A ejhle, Suzuki od ročníku 08 na ten samý bike nasazuje naprosto jiné gumky.
Pokud se nepletu, tak na Bulldoga 2002 je doporučená guma ,
která se už nevyrábí.
A teď babo raď,
tak se řídím zdravým selským instinktem.
Můžeme ostatně hlasovat , kdo má na Bulíkovi výrobcem doporučenou sadu
a myslím , že ti to stonemene (nebo snad stonemane , jsem prostě detailista) nebude zapadat do ideálu.
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Okt 2011, 18:35 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
break13 píše: Obě jsou fungl nové, rozdíl v najetých kilometrech 15km a datum výroby několik měsíců. Původní osazení: hranatá/zubatá přední cestovní Continental vzadu totálně sjetá BT020 v rozměru nepovoleném na ten ráfek  ( tak někteří bikeři šetří) To jenom na úvod (a taky se s tím dalo ještě slušně vyblbnout). Doporučená sada výrobcem byla Dunlop D220, kterou v podstatě všichni uživatelé SV hodnotí jako nejhorší A ejhle, Suzuki od ročníku 08 na ten samý bike nasazuje naprosto jiné gumky.  Pokud se nepletu, tak na Bulldoga 2002 je doporučená guma , která se už nevyrábí. A teď babo raď, tak se řídím zdravým selským instinktem. Můžeme ostatně hlasovat , kdo má na Bulíkovi výrobcem doporučenou sadu a myslím , že ti to stonemene (nebo snad stonemane , jsem prostě detailista) nebude zapadat do ideálu. R.
Breaku zase vedle, nemluvil jsem o tom co doporučuje výrobce motorky a s čím ji dodává na trh, ale o tom že pro jízdní vlastnosti motorky jsou více než vhodné gumy od stejného výrobce a typu pneu. Ani na auto nesázím najednou gumy různých výrobců a dezénu (a to má auto 4 kola která tě podrží) Ty si tam ale klidně sázej co chceš... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Okt 2011, 20:32 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Je to sice trochu mimo moto téma,
ale těsně to souvisí.
Zmiňoval jsem výrobcem doporučené gumy proto,
že by to mělo být to nejlepší z pohledu sladění s podvozkem.
Ale pro názorný příklad jak je vše relativní :
Koupil jsem auto původem z Německa a to na brutálních gumách
225/40R18, které z pohledu výrobce nejsou ani povolené
Překvapivě ale přísné německé TUV/DEKRA vystavilo oficielní doklady
povolující tento rozměr k provozu na veřejných komunikacích
Navíc na každé nápravě byly aktuálně pneu jiného výrobce,
to ovšem předpisům v ČR neodporuje.
Dal jsem si tu práci a zkusil zjistit jízdní vlastnosti v extrémních podmínkách
s prohozením kol (samozřejmě přední x zadní) pro rejpaly
Rozdíl pro mě nerozpoznatelný.
No a jako pointu zmíním to, že stejné auto ale jiný kus jsem 3 roky jezdil na doporučených 205/55R16
a tyhle "válce" v porovnání daleko líp sedí v zatáčkách, víc drncaj, daleko dřív chytaj aquaplaning a jsou skoro třikrát dražší
Takže doporučení beru pouze jako doporučení a přemýšlím hlavou.
R.
PS: no a české úřady tomu nasadily korunu tím,
že do techničáku dopsaly ještě další povolený rozměr 255/35R18

|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Okt 2011, 22:00 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Tak tohle je už ale výsledek totálního výplachu mozku:
Zmiňoval jsem výrobcem doporučené gumy proto, že by to mělo být to nejlepší z pohledu sladění s podvozkem.
Výrobcem doporučené gumy (výrobce) je něco jako výrobcem doporučený výrobce oleje - obojí je čistej byznys, nemá to nic společnýho s "nejlepším sladěním" a docela mě překvapuje, že tomu někdo opravdu věří.
Výrobce ví skutečně nejlíp jaký rozměr gum, potažmo viskozitní třída a specifikace oleje danému vozidlu nejlíp sedí. To má podložené jízdními zkouškami a zátěžovými testy. Co se ale samotného výrobce týče, jsou pouze tři primární vlivy:
1) prachy
2) prachy
3) prachy
které ovlivní, co se bude montovat v sérii, nebo co se objeví jako alternativa v manuálu.
|
|
|
|
|
|