Autor |
Správa |
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Okt 2011, 20:03 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zdenek Marciniszyn píše: Dnes jsme zas byli s Milou na výletě ve sestavě BT+DD - v Rakousku, protože u nás ty cesty stojí čím dál víc za ho.no, a taky se tam nevyskytují magoři s hrbem na zádech, co si pletou veřejnou silnici s Vývrtkou v Laguna Seca. Moje žena začíná mít Diavela už pěkně v ruce, ještě trochu vypilovat jízdu v pomalých zatáčkách,na rovině už chudák hafuša přestává stačit  V úterý jedu do Brna na kontrolu a výměnu oleje, pak už se budeme pomalu chystat na zimu  nebo taky ne-podle počasí.
No já bych to viděl tak,
aby ses začal poohlížet po něčem "hbitějším",
nebo na tebe bude tvoje lepší polovička furt čekat
R.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2011, 09:42 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Myslim,že na GTRu bude Zdenek stačit z přehledem.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2011, 09:52 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
[quote="Mirek1"]Myslim,že na GTRu bude Zdenek stačit z přehledem.
No nevím, Kawa má o metrák víc a nejradši jede rovně. Včera jsem vezl DD z prohlídky domů přes Mikulov a ze 160 to furt ještě pekelně zrychluje, při 190 jsem toho nechal,protože už jsem se držel zuby nehty  Jak praví klasik : "Je to běs, je to běs!"
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2011, 10:16 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Přesně jak píšeš,
že jedu rychleji než je obvyklé jsem poznal podle toho,
že ty auta vpravo byly nějaký rozmazaný
a taky mě začaly brát křeče do prstů na rukách,
protože má DD na můj vkus dost tenký hefty,
no a na ciferníku bylo 190 a stále to brutálně zrychlovalo
No Marko to při své projížďce vytáhl výrazně výš,
ale taky si namohl krční svaly.........
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2011, 15:29 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Já jsem si namohl úplně všechno, tak jsem si musel dát uklidňovací kolečko na hafušovi 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Okt 2011, 20:20 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Teď mám čerstvé zážitky s celokapotovaným SV650S
a z Hradce jsem ho do Prahy protáhl skoro furt 180
a to je jiná píseň, tam to vůbec nefouká
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Okt 2011, 18:59 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
No a co? To tak na kapotach bývá,ne? 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Okt 2011, 11:59 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: No a co? To tak na kapotach bývá,ne? 
No to jo, ale není kapota jako kapota,
teď jsem kvůli servisu sundal tu spodní nadstandardní část
a to jsou najednou turbulence,
nad 170 se vždycky ztopoří přívěšek na klíčku
R.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Okt 2011, 19:43 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
break13 píše: No to jo, ale není kapota jako kapota, teď jsem kvůli servisu sundal tu spodní nadstandardní část a to jsou najednou turbulence, nad 170 se vždycky ztopoří přívěšek na klíčku R.
No tak máš práci dodělat než vyjedeš a ne jezdit na rozebrané motorce  aby to s tebou nebylo jako s tím mechošem co zapoměl dát do SV vzduchový filtr 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Okt 2011, 23:12 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No tak filtr už je tam zpátky a jede to stejně
Dále tam byla povolená přední osa i s aretačním šroubem,
takže to budu muset pro sichr projít spoj po spoji s momenťákem !
Jinak ta spodní kapota je nadstandard a v Čechách zatím vím o dvou,
takže teď jezdím vlastně ve standardním fabrickém provedení.
R.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Dec 2011, 22:53 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
zase se vracím k tématu a jako levnější řešení místo Diavela se nabízí
Moto Guzzi Breva 1100 nebo novější 1200
takže Ouklend hned na začátku tématu uděřil přesně
http://www.bikes.cz/490-moto-guzzi-breva-1200
parametry to má super
95k
100 Nm
231kg / 255 kg mokrá
kardan, letmo uložené kolo
6 kvaltů
nádrž 23l
ABS
palubní počítač
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Dec 2011, 23:37 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Naprostý souhlas,
má to image a navíc je to hodně pohodlný posez pro ty s dlouhejma nohama !
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Dec 2011, 00:57 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Breva 1200 je super stroj 
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Dec 2011, 10:02 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Dec 2011, 10:17 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Čím to je,že ty italské stroje mají svůj nezaměnitelný xicht ? Guzziny byly vždy trochu handicapovány slabším motorem, ale co dostaly Quattrovalvole tak už nemají chybu. Prý chtějí předělat svoje véčko na vodní chlazení, ale pro mě už by to nebylo to pravé ořechové, to by vypadalo jak kardan na Ducati
750 je moc slabá, ale 1200 Sport, Breva nebo Griso jsou stroje,nad kterými vždy slintám 
|
|
|
|
|
|