bulldoga jsem startoval vždy jen na sytič bez plynu a jak to chytlo, tak jsem postupně ubíral sytič.
No a pak mi to začalo zlobit, když jsem dal sytič tak se mi někdy ulil přední válec (jednou jsem vytáhnul totálně mokrou svíčku) tak, že nechytnul a šlo to jen na jeden válec, musel jsem pak vzpnou sytič. Startoval jsem pak na 1/4 sytiče s plynem. Pokud jsem pak dal sytič, hádalo se to, až to zdechlo. Po zahřátí motoru a vypnutí sytiče bylo vše OK a jelo to normálně.
No dnes jsem se pustil do karbeců a co jsem našel: v plovákovce karburátoru předního válce byla vypadená tryska!!! Ta nejkratší s kroužkem. To že vypadla, se stalo při čištění, kdy jsem ji asi nedotáhnul. Hned to bylo jasný. Díval jsem se kam vede kanálek od vypadené trysky a vede až nahoru nad šoupátko, kde je ovládaný ventil sytiče, takže proto to při normálním provozu nezlobilo.
Po zpětné montáži karbeců to opět funguje, sytič a start bez plynu.
takže pokud budete mít někdo tyto příznaky, tak je to jasný.
|