Autor |
Správa |
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 17:24 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
tak jsem konečně dofinišoval naladění na brzdě s laděnýma výfukama,
výkon 73PS a krouťák 102 - jsem velmi spokojen
dal jsem jen laděný výfuk je seřízlej kryt na filtru, filtr a vše původní!!!
tak cena 9000výfuky RAAS a 3000práce na brzdě (v ceně brzdy je demontáž AIS) měl dovoleno koupit Dynojet a KN filtr, naznal že by to bylo vyhození peněz
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 17:31 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 17:37 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
Ouklend píše: od kdy je koupě KN filtru a Dynojetu vyhození peněz? to slyším poprvé ... co servisák, to jiný názor ...
myšleno, že by z toho už stejně víc nedostal a příplatek cca 3500Kč
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 17:41 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
jo jo. já to pochopil. a právě to je pro mě divné, že by to ničemu nepomohlo a že stačí jen výfuky a otevřít sání ... jsou tu názory, že naopak výfuky je "vylepšení", které krom zvuku ničemu nepomůže ...
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 20:57 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Ouklend píše: ... co servisák, to jiný názor ...
Tak nějak... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 22:55 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
........mám stejnou zkušenost jako Palo a to nemám ani ty Laďáky 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Aug 2011, 23:13 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... takže si uřízl dekl od sání a zvýšil se ti výkon na 73 PS jo?
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Aug 2011, 06:39 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
tento pán doporučuje KN víceméně jen na okruh a to ne vždy. Dělá v podstatě jen ladění na brzdě a má tam celkem plno, co jsem slyšel tak k němu jezdí se sportama až od Liberce (on je u Brna), Dynojet dává běžně, ale po odzkoušení naznal, že už by to nebyl rozdíl, samozřejmě u tohoto Bulldy. Navíc BT má štelovatelnou jehlu a trysek říkal že má plnou skříň, takže se dá ladit i bez Dyna
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Aug 2011, 08:25 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ježkovi voči,
no u toho bych si nenechal seřídit ani koloběžku.
To je jedinej "odborník",kterej popírá to
co ostatním desetitisícům motoristů v praxi funguje
Asi by i ostatní zajímal graf z brzdy
a taky jestli ty parametry jsou na kole nebo na klice ???
R.
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Aug 2011, 20:59 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku  jenže on má narozdíl od tebe výsledky 
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Aug 2011, 17:40 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Aug 2011, 10:43 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
palo píše: tak to by jste si mohli podat ruce že Breaku  jenže on má narozdíl od tebe výsledky 
Je vidět, že ti unikly mnou zveřejněné grafy z brzdy před a po (za srovnatelných podmínek)
a ty celkem hovoří jasně, ostatně úprava byla z větší části podle Dynojetu ......
Ve srovnání s jiným Bulldogem s laďáky jsem měl s fabrickými výfucky "navrch" překvapivě především v nejvyších otáčkách
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Aug 2011, 21:42 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
no, ten môj tiež na brzde natočil aj vyšší výkon, neź na akom sme sa nakoniec dohodli.
Nahonil maximálny výkon v úzkej špičke, krúťák tiež vysoký - ale len v malom rozsahu..... proste nanić, ukázal mi len graf a śiel od toho. Nehodí sa to charakteru bulíka. Pre túto motorku sa hodí snaha o čo najśirśie pouźiteľné otáčky (aj tak ich moc nemáme  )
Tak sa eśte chvíľu snažil a naśiel nastavenie, ktoré sa mi uź páčilo. Pravdou ale je, že pouźil KN, niečo z dynojetu, topham dekel..... a navrhol aj výfuk, ale do toho som neśiel
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Aug 2011, 00:13 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější,
co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání".
K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek
a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet,
to je moje filosofie
vše ostatní už je jen drobné ladění.
Za cca 3000CZK je to docela dost muziky.........
nebo snad nééééé
z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde
R.
PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo"
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Aug 2011, 06:55 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: KN filtr nebo jemu podobný je to nejzákladnější, co atmosféricky plněnýmu motoru ulehčí "dýchání". K tomu neodmyslitelně patří u Bulldoga vyhození dorazů podtlakovách šoupátek a nasazení ekvivalentně větších hlavních trysek a nových jehel Dynojet, to je moje filosofie vše ostatní už je jen drobné ladění. Za cca 3000CZK je to docela dost muziky......... nebo snad nééééé  z toho našeho historického motoru TR1 stejně víc vytlačit nejde R. PS: ještě jsem zapomněl na "zlatý řez" a ten je nakonec stejně "satármo"
... tak s tímhle bych i souhlasil. nemám sice zlatý řez ale topham dekel jako Peter, ale s ním jsem to už koupil. jinak bych samo dělal zlatý řez.
ke všemu bych ještě doplnil nějaký otevřený výfuky, nebo laďáky chcete-li, ať ulehčení "dýchání" motoru je úplné ... no a je to ...
o těch jehlách se tu totiž nikde vůbec nemluví a Break je myslím zmínil jako první. mě můj mechoš říkal, že sada dynojet je důležitá právě kvůli jehlám a pružinkám. vyměnit trisku umí každej, ale samotná výměna trisek bez výměny odpovídajících jehel a pružinek údajně je k ničemu a nemá ten správný účinek ... no ale zkušenosti některých jsou asi jiné. a pak se v tom vyznej do prčic ... !!!
rozhodně ale podle mě samotnej uříznutej dekl toho moc světobornýho nevyřeší ...
|
|
|
|
|
|