Autor |
Správa |
Joey
|
 |
Predmet príspevku: Startování | Napísal: 23 Apr 2011, 19:18 |
|
Registrovaný: 16 Apr 2011, 15:23 Príspevky: 3
|
Ahoj lidi, jak startujete?
Máte sytič nějakou dobu naplno, nebo ho co nejrychleji škrtíte, tak, aby byl motor v otáčkách ve kterých nemá nutkání chcípnout?
Startuje na neutrál s vymáčklou spojkou?
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Apr 2011, 22:29 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
normálne doma śtartujem v garáźi na plný sitič, na neutrál na stojane.
v teplom poćasí hneď, v chladnejśom neskôr stiahnem sytić asi na polovicu a chvíĺu nechám, potom skúsim úplne zavrieť, ak sa už drží voľnobeh. Zbytočne ho nenechávam na sytići, zbytočne sa prechlastáva
doobliekam sa a idem na to 
|
|
|
|
|
Joey
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Apr 2011, 23:46 |
|
Registrovaný: 16 Apr 2011, 15:23 Príspevky: 3
|
Jak je to vůbec s tou spojkou? Vim, že Suzuki a Kawasaki to měli od výroby. Bez vymáčklé spojky si nenastartoval. Co jsem se tak dozvěděl, šetří to startér a baterii. Ale třeba Honda doporučuje startování bez vymáčklé spojky.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 12:01 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Startuju úplně stejně, jako Peter. O nutnosti vymáčknout spojku nic nevím a slyším to poprvé. ???
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 12:14 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Všechno startuju s vymáčklou spojkou - auta i motorky. Jednak to coby zvyk vyloučí nechtěné poskakování když zapomenu zařazenou rychlost, jednak třeba v zimě netočím i převodovkou ale jenom motorem.
U BT startuju přesně jako Peter, tzn. plný sytič na start a uberu ho na 1/2 jakmile motor naskočí, aby měl těch svých 1200 otáček. Úplně ho vypínám až po nějakém půlkilometru jízdy, jinak mi občas po městě chcípne.
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
bikerman
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 12:52 |
|

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
Taky tak plnej sytič pak cca na půlku a nemám žádný problém.
Co se týče spojky tak u auta vymačkávám vždy u buldy jak kdy když na něm sedím tak vymáčknu a když je na stojánku tak nevymačkávám.
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 13:42 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Podobně jako kluci, vymáčknu spojku, neutrál, startuju s plným sytičem a pak cca na půlku, dle venkovní teploty sytič stahuju... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 18:59 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Startuju bez vymáčknuté spojky,jinak můj pesan startuje pouze se zařazeným neutrálem...
Když vobčas po ránu chcípne na křižovatce, tak tam najít rychle neutrál je docela prdel...  a plechovkáři se tleměj... 
_________________ 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 19:55 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Tak to je zajímavý, na starších modelech není problém startovat se zařazenou jedničkou a samozřejmě vymáčklou spojkou a zaklaplým stojánkem... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Apr 2011, 20:16 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... na novějších je to taky tak. buďto bez spojky na neutrál, nebo se spojkou se zařazeným stupněm.
taky jsem párkrát rychle startoval na zelenou na křižovatce, ale neutrál jsem nehledal. prostě spojka, start a jedu. jen abych rychle vypad z křižovatky ... 
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 25 Apr 2011, 15:29 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
U auta automaticky,u Bulldoga to dělám taky - startuji s vymáčklou spojkou.Sichruju se,že nemám zařazený kvalt,navíc rozpojená spojka odpojuje převodovku,která ač se točí naprázdno,nezatěžuje startér rozmixováváním ztuhlého oleje v ní. 
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2011, 16:54 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Jo tak dnes jsem to prověřil  ,když pořádně vymáčknu spojku,startuju i se zařazenou rychlostí
Stále je se co učit... 
_________________ 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 01 Aug 2011, 11:19 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
GumaJ píše: Jo tak dnes jsem to prověřil  ,když pořádně vymáčknu spojku,startuju i se zařazenou rychlostí Stále je se co učit... 
Ten spínač na spojce je mrcha, já mám už čtvrtou spojkovou páčku
a s každou to fungovalo jinak.
Když je ten odlitek páčky do kulata, tak ten palec spínače sklouzne
a nevypne se, asi by bylo dobrý to jehce "přiohnout".
R.
|
|
|
|
|
|