Autor |
Správa |
Jindra
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Nov 2009, 19:45 |
|

Registrovaný: 16 Okt 2009, 18:43 Príspevky: 131 Bydlisko: Poruba
|
Brzdím převážně motorem  ikdyž někdy musím zabrat za pumpu 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Máj 2010, 21:04 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Máj 2010, 21:33 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Viděl jsem to naživo. Moc pěkné!
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Máj 2010, 22:40 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
stonemen, to vyzerá dobre.
Som zvedavý čo povieš pocitovo z jazdy - aký je rozdiel
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Máj 2010, 18:37 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
zítra si jdu do servisu pro Bulíka po posledních úpravách. mimo jiné i pancéřové hadice - stříbrné. společně s přegumkováním pístků to bude asi masakr. jsem na to zvědav ... 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Máj 2010, 20:23 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Brzdění je pocitově tvrdší, lepší odezva bez propružení. Ale hlavně životnost pancéřových hadic je daleko větší než u těch gumových... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Apr 2011, 13:55 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Právě jsem skončil s přestavbou hadic na pancéřové; materiál jsem vzal od Moto SP Beroun přes e-shop, do druhého dne jsem to měl PPLkou doma.
Poznatek č. 1: doporučený utahovací moment je 20Nm; vzal jsem to teda pro sichr momenťákem a na 17 Nm se začalo deformovat banjo. Po konzultaci s MotoSP jsem ostatní hadice dotáhnul rukou "na cit", zničené díly mi poslali bez větších debat nové.
Poznatek č. 2: momenťákem jsem přeměřil "na cit" dotažené spoje, bylo to v rozmezí 7 - 10 Nm; na všech hadicích jsem udělal zkoušku těsnosti dusíkem na 85 barů a vše bylo OK, takže není potřeba se toho zvlášť obávat.[b]
Jen co to dám na motorku, dám vědět jak se to chová.
Martin
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Apr 2011, 20:31 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Počasí na zkoušku je super  . Já jsem problém z dotahovacím momentem neměl, ptž nemám momentový klíč  Nezbývá mi než citovku, tak doufám, že co už jsem na motorce na citovku dotáhl tak se mi někdy podaří povolit 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2011, 06:52 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
Já jsem bral hadice z OK racingu a dotahoval banja podle servisní knížky. Vše bez problémů. U původních hadic mě loni po průjezdu soustavou zatáček zvadla zadní brzda. Teď na jaře jsem dal nový hadice a brzdovku a po najetí cca 600 km zatím bez problému.
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2011, 08:34 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
remote píše: Já jsem bral hadice z OK racingu a dotahoval banja podle servisní knížky. Vše bez problémů. U původních hadic mě loni po průjezdu soustavou zatáček zvadla zadní brzda. Teď na jaře jsem dal nový hadice a brzdovku a po najetí cca 600 km zatím bez problému.
doufám že se neurazíš, ale jseš druhej koho znám že mu zvadla zadní brzda - ten/ta první je holka 
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2011, 09:58 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Zadní to je vyloženě nouzová brzda. Já jsem za ní vzal poprvý při tý havárce a doufám, že naposledy. Přední používám taky jenom vyjímečně, ale to bude odvislé od stylu jízdy:).
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2011, 10:59 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
palo píše: doufám že se neurazíš, ale jseš druhej koho znám že mu zvadla zadní brzda - ten/ta první je holka 
Jasně že se neurazím,všichni jste tady přeci 100% jezdci. Jo zvykal jsem si zrovna na Buldu.
Ve dvou z kopce,vono to po čtvrt století hned tak nejde.
A jak tady čtu, tak snad nikdo nebrzdí... radši vůbec. Teda zadní, ta je jen pro holky, já vůl na to zapoměl !!
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2011, 20:27 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
myslím že Bullda má super brzdy, hlavně přední. Zadní jsem musel používat na 350 s bubnama a na Dominátorovi ve dvou, na TDM a BT není podle mně třeba. Samozřejmě v krizovce mačkám úplně všechno, tak nemůžu říct, že zadkem nebrzdím 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2011, 21:10 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Tak já brzdím " dual" zcela běžně,hlavně potom při podřazování a dávání meziplynu ,co je na tom špatnýho?  Je fakt že na bulďovi ten zadní brzdič Brembo stojí za prd,neustále se to přidírá(rozborku a Sborku mám docela nacvičenou),Mluvím po zkušenostech na 3 BT.  pokud zadek dlouho nepoužíváte tak se vám jednoho krásnýho dne kousne a domů přijedete s modrým kotoučem a holýma deskama.Teď jsem tam nakydal CU pastu a dost od toho očekávám. 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Apr 2011, 04:58 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
taky nevim co mate sichni proti zadni jako pribrzdovani je to dobry jen to chce cit v noze.brzdim standartne obouma kdyz uz sem teda u bulika vubec musel na brzdu sahnout. u verse brzdim o dost vic ten smejd nebrzdi motorem 
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
|