Autor |
Správa |
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2011, 21:52 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Jirko, je to tak ako Marek píśe - ja mám rok 2005 a tie uź majú normálny tvar riadidiel, žiadne čoproidné ovisnuté trubky. Netvrdím, źe sú rovné, ale oproti predchádzajúcim ročnikom sú super

|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 09:28 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
kontroloval jsem rok výroby a pod sedadlem mám 06/2004 + samolepku s 27 týdnem (modrá barva není origo, mám přehozenou nádrž s předchozím BT). Takže ještě v té době před faceliftem to takto montovali.
Včera jsem prolezl bazarový motoshop a zkoušel jsem porovnávat různé druhy. Nikde nebyly úplně rovné, vždy zápěstí lehce dozadu. Nejvíce rovné montovalo Ducati i šířka je tam kolem 70cm.
Nejvíce by mi vyhovovalo, pokud by se vlaštovky trochu vyrovnali =širší a více rovnější.
model řidítek 2004/ 2005 bych vůbec neřešil, prostě krása.
Netuším jestli předchozí ročníky 2002 a 2003 byly shodné s 2004.
Jak tak čtu, tak většina už vlaštovky vyměnila, takže nejsem sám kdo není (nebyl) spokojen.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 10:01 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
neviem presne, kedy sa to menilo, ja mám 2005 a je to iné riadidlo ako keď som sedel na Lacovej maśine - lacike BT - tam boli konce riaditka tak asi o 6-7cm bližšie k telu a viac zavreté. Pripomínalo mi to chopra na úchop
najjednoduchšie asi rozoznáš nový a starí model podľa usmerňovačov vzduchu na bokoch medzi valcami - nový model má väčšie
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 10:34 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
rozdíl nový/starý model vím.
Ty z nového BT jsem včera asi držel v ruce, vyrábí je pořád nějaká firma (zkusím zjistit), měli provedení do zlata a kámoš z prodejny mi je chtěl dát za nákupku, bohužel by mi barevně neseděli k modré a musel bych měnit i držák na širší střed.
největší + nového modelu jsou právě ty řidítka - závidím
Naposledy upravil Jirka78 dňa 24 Feb 2011, 10:39, celkovo upravené 1
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 10:38 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
zdá sa mi, že tam bol ešte jeden rozdiel - mám dojem, že tie staršie boli z trubky rovnakého priemeru po celej dĺźke, tie nové sú určite kónické - stred má väčší priemer - viď moje foto pár príspevkov vyššie - takže úchyty asi by bolo treba meniť tiež
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 10:42 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
ano jsou širší u středu a užší na rukojetích i ten držák na brejlích mají hezčí
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 16:20 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
koukni na Lucas, myslím že 124 nebo 125 budu je brat taky
|
|
|
|
|
svela
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 20:45 |
|

Registrovaný: 29 Sep 2010, 19:24 Príspevky: 109 Bydlisko: Považská Bystrica
|
Ja som kúpil Bulldoga aj s druhými riadítkami, šírka 80cm bez závaží a 87 so závažiami. Je to celkom dobré až na to, že mám problém doma cez bránku. Majú okrem toho ešte jednu výhodu. Spadla mi motorka na zem a zastavila sa na ridítkach. Trochu to odniesol spojkový dekel. Vždy riadítka prídu na zem skôr ako nádrž. Horšie by to bolo asi pri páde za jazdy.
Teraz som ich zrovna dával dole kvôli zámku, lebo mám dva kľúče, jeden od zapaľovania a druhý do nádrže a od sedla. Chcem si od zapaľovania dať kľúčiarovi preskladať. Musel som ho odvrtať, lebo sú tam tie trhacie skrutky. Obrázok aký, taký. Sú to hliníkové vstrede zosilnené závažíčka majú závit a skrutkujú sa priamo do riadítok. 
_________________ Život letí ako rýchlik, len rozum za ním nestíha.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 21:38 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
tak pokud pátráš po výrobci, tak je to Tommaselli, prodávají je tady v 80cm a tvarem přesně jak máš.
Objevil jsem Easton a mají uchycení 4ma šroubama na 1 oku, moc pěkný
http://www.motonet.cz/dokumentace/sorti ... n-riditka/
tvar mají podobný jak na novém BT
ale nevím jak by se hodili k mému modrému BT
Naposledy upravil Jirka78 dňa 24 Feb 2011, 21:42, celkovo upravené 1
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 21:40 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
To jsou řidítka z provedení 05+ 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 21:47 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
|
|
|
|
bikerman
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 24 Feb 2011, 22:27 |
|

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Feb 2011, 08:24 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
miki píše: To jsou řidítka z provedení 05+ 
nejsou, ty jsou užší (05+ nemají 80cm)
EDIT: SVELA ty si to koupil přesně jak já si představoval, moc díky za foto.
Bude to o chlup širší a výš jak origo na 05+
Opravdu jediný problém může být jen úzká branka
už je mám taky  80cm od kámoše za 1.400 Kč, ještě sehnat uchycení a závažíčka.
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Apr 2011, 20:38 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
tak namontovány Lucas 124SC, šířka uřízlé na 79cm (mají 85,5cm) a super  cena 920Kč
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 06 Apr 2011, 19:39 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
He,zrovna dnes jsem řešil nádstavce řidítek!!Místo starých ,,vran" jsem koupil rovnější s hrazdičkou.Ležel jsem ale moc nad přístrojovkou, koupil jsem proto zvýšení o 50 mm.Bylo to ale moc.V táhlých rychlý zatáčkách jsem musel mašinu víc tlačit do zatáčky,v pomalých vracečkách mi mašina zase padala dovnitř zatáčky - málo zatížené přední kolo.Tak jsem to dnes pracně snížil o deset milimetrů,namontoval,ještě ale neprojel.Sice nebudu už sedět tak královsky rovně,o 10 mm  ,nebudou taky tak našponovaný hadice k přední brzdě a bowden ke spojce. 
|
|
|
|
|
|