Autor |
Správa |
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Sep 2010, 20:51 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
co to mas na kraji ty zadni za nevyuzity misto ??  jinak ja je vyhazoval na cca 14000 vzorek este byl ale plocha vzadu spice vepredu je fakt spatna kombinace a uz se na tom nedalo jezdit. jiank spokojenost.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Sep 2010, 21:19 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
NaaR píše: co to mas na kraji ty zadni za nevyuzity misto ??  jinak ja je vyhazoval na cca 14000 vzorek este byl ale plocha vzadu spice vepredu je fakt spatna kombinace a uz se na tom nedalo jezdit. jiank spokojenost.
No já jezdím jenom rovně... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2010, 00:21 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Tak som bol trochu prebehnúť Bulldoga. Doobeda sme sa preháňali na Babe: No nič moc. Nové- tu na fóre ospevované Dunlop Roadsmart pri cca 15°C v zatáčkách dosť podkĺzavali. Teda tá zadná, hlavne do kopca keď bola v zábere. Takmer v každej zákrute som mal pocit, že ju prechádzam driftom. Iná bola situ. keď som sa stiahol do nížiny, cca 20°C. V zákrutách držali ako pribité. Že by taký malý rozdiel v teplote mohol narobiť takú neplechu? Ktovie aké mohli byť hodnoty teploty vozovky.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2010, 08:00 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Helmi já nevím, ale myslím, že to není problém té konkrétní gumy Dunlop, ale že je to všeobecný problém. Mě to na Michelince dělá taky a kamošovi na R1 co má zase jiný pneu taky. Málem se o víkendu díky tomu, co popisuješ, pěkně vymázl.
Prostě nízké teploty podle mě nejsou pro běžné moto pneu to pravé vořechové, ale třeba se pletu ...
|
|
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2010, 09:32 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
moje zkušenost sice z jiné moto(TDM 900) nejlepší-nejvšestranější je Metzeler ME 6 interact  na optimální podmínky jsou určitě i lepší, ale do horšího počasí, chlad, déšť atd. tohle podle mně NO.1
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Sep 2010, 16:11 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
clovece palo interacta sem odjezdil celyho a ten roadsmart je na bulika lepsi. ale jen nepatrne a treba se to smazne kilometrama..
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Sep 2010, 10:38 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
S Roadsmarty jsem spokojený a drží i při méňe stupních velice dobře. Teda při 5°C kolínko nedám .
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Sep 2010, 16:29 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
No nič možno boli moje očakávania voči týmto gumám príliš veľké. No táto skúsenosť bola užitočná pre budúcnosť a stále si myslím, že sú to dobré gumy. Aj keď v teste v MOTOCYKL č 10/2010 skončili až na 5 mieste.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Sep 2010, 18:40 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Nejezdím žádnou palici,ale na Roadsmartech jsem jezdil loni do 6.12,po ránu i v mrazíkách,letos Grossglockner v dešti a přibližně v sedmi stupních a f pohodě
Jo a zadek šel dolu po 16ti tisících,jenom proto,že jsem jel na Sardinii,ještě by něco vydržel.....no a předek se už loučí má 21tis. 
_________________ 
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Sep 2010, 13:10 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Helmi, ty testy pneu bych bral s rezervou, protože při předchozím testu v Motocyklu Roadsmarty vyhrály. Jinak - za studena klouže každá guma(některé víc) i kdybys měl závodní slicky(ty za studena nedrží vůbec).
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2010, 10:21 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Tak jsem si zakoupil časopis MOTOCYKL,abych se juknul jak je to tedy s těma gumama,jako správná Guma bych to měl vědět
Konečné hodnocení a ztráta Roadsmartů 23 bodíků na Micheliny a Pirellky si myslím,je pro nás "obyčejné smrtelníky" minimální.
No a porovnávat jízdní vlastnosti Bandita 1250 a našich Bulldogů je asi taky na dlouhé debaty.
Zatímco moji supersportovní kamarádi ometou na gumách kraje běhounu,tak já "ometl" hlavně prostředek  a nejspíš nebudu sám...
Proto si myslím,že dvousměsová guma se určitě vyplatí,teda mě fakt vydržela
Jo a ne,že bych neměl rád Pirelli,na plechofku jiný gumy nevobouvám...

_________________ 
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2010, 13:20 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Moje volba pneu na obou moto je BT 023.
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2010, 21:28 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Třísměsovka v zadu a dvousměsový předek no.1 v D  Silně o nich uvažuji ale ta cena 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Okt 2010, 22:22 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Já bych ty testy zase až tak moc nehltal. 
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Okt 2010, 07:27 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Mám velmi dobré zkušenosti s BT 021 na Kawě - to je sice jiná motorka s poměrně těžkým předkem, ovšem chování Bridgestonek hlavně na mokru se mi líbí, nový typ BT 023 má odstranit jejich jedinou nevýhodu - kratší životnost, která je ale u GTR způsobena tou váhou. První zkušenosti s BT 023 na předku po najetí cca 1700 km jsou jen samá pozitiva, výborně drží stopu i při sebeostřejším brždění a na mokru na jedničku. Takže jsem se rozhodl je vyzkoušet i na BT, sice to bude ještě min. 1 rok trvat, než je nasadím, protože stávající Marathony vypadají nezničitelně. Zůstal bych u nich, ale přestali vyrábět rozměr 170 a tak musím změnit značku a BT 023 je tutovka. Co se ceny týče, u moto i auta se držím zásady, že na gumách se šetření nevyplácí 
|
|
|
|
|
|