Autor |
Správa |
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 08 Sep 2010, 21:08 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
turbo si spomínal ty, brejk spomína iný variant.
(teda pokiaľ eśte rozumiem češtine  )
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Sep 2010, 09:12 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Když se to spočítá z hlediska energetické bilance, tak klasické turbo si bere energii na "tlak" z odpadních výfukových plynů, roots dmychalo z klikovky mechanicky a hypercharger je poháněný elektrikou . Ve skutečnosti se pohybujeme v jednotkách kW, tak si asi každý dovede představit ten "fén" co by tam musel být aby ten hypercharger měl srovnatelný výkon jako klasické turbo,
to jen pro vysvětlenou k další diskusi
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Sep 2010, 14:43 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Peter BT píše: turbo si spomínal ty, brejk spomína iný variant. (teda pokiaľ eśte rozumiem češtine  )
Rozumět možná rozumíš,ale číst neumíš
Zaslal: Ut september 07, 2010 8:29 am Predmet:
Založený: 11 august 2009
Príspevky: 321
Bydlisko: Praha 4
Mirek1 napísal: ...asi si tam namontuju turbo
Mezi námi, to vůbec není blbost, motor se k tomu svou konstrukcí nabízí a mám už něco v hlavě R.
Jinak mi to je ovšem upe jedno  jenom nevytahovat věci z kontextu a souvislostí.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Sep 2010, 16:52 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Sakra, já se taky těšil na turbo a ne na řízený sání 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Sep 2010, 17:02 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Peter BT píše: stonemen, maximálku som šiel len raz, keď bol ešte origo, pár kilometrov, a stačilo. Ja na to nie som stavaný. Ja som upravami sledoval zlepśiť priebeh a to sa urćite podarilo, motorka je živšia, nejakým spôsobom sa zmenil aj zvuk, je živśí, obćas si zaprdká, predtým śiel ja śijací stroj, úplne hladko, a hlavne sa upravila diera v oblasti cca 3-3,5t otáčok, ćo na pocite z jazdy spravilo veľa.
Tak to je i u mě... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 09 Sep 2010, 21:14 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Klasický turbo na V-twina do toho nejdu,
to umí tak nejlíp Knebl od dragsterů.......
R.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Sep 2010, 05:59 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Mirek1 píše: ...asi si tam namontuju turbo break13 píše: Mezi námi, to vůbec není blbost, motor se k tomu svou konstrukcí nabízí a mám už něco v hlavě R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Sep 2010, 14:22 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 10 Sep 2010, 14:30 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Sep 2010, 09:41 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Zajímavý video, hlavně ta USD vidle,
jinak ty "žábry" pokud jsem si všiml, tak nejsou vůbec napojený do motoru,
nakonec i to slavný AIS má funkční
tak je to jen estrádní číslo na efekt a nic co by melo jiný smysl než ohromit kolemjdoucí.
R.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Sep 2010, 10:05 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
break nekde na jinym videu to mel funkcni.
jinak 92 koni udela v podstate ten kit co delali snizena palice jiny vacky... cena 30 klacku bez montaze. no lepsi koupit jiny moto. uz to tady taky probehlo svyho casu.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Sep 2010, 16:18 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Po dlouhé době konečně plodný názor. Ano zaznělo to tady nesčetně krát.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Sep 2010, 20:26 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Všechny ty dynojety, vačka, turba atd. jsou sice pěkný, ale jak je to s provozníma otáčkama?
Nevím jak u vás, ale pro mě je dlouhodobá jízda nad 5.000 ot/min nepříjemná; mám radši, když se rafička otáčkoměru pohybuje uprostřed rozsahu (asi jenom psychickej blok  ). Nezabýval se už někdo prodloužením převodů? Na německém fóru tu a tam něco zazní, ale pak zase vyšumí (dlouho jsem tam nebyl), co jsem ještě postřehnul tak by to mělo vliv na funkci tachometru - proměřoval by adekvátně ke změně převodu. Třeba by to šlo řešit pohonem z předního kola, jako to mají jiné motorky, kdoví...
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Sep 2010, 20:34 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
No myslím si ,že by 6rychlostní stupeň bulda snesl...  ale jednoduchý to asi nebude 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Sep 2010, 20:53 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
no u toho vykonu by se sestka snesla urcite. ale kdyz sou schopny udelat 4rychlostni stadion proc ne 6 buldu..ale kazdopadne se dostavame cenove asi nekam jinam treba k jiny motorce. 
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
|