Autor |
Správa |
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Máj 2010, 18:49 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
nee 
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2010, 06:14 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Asi mám averzi, ale Moto Guzzi je jedinej Ital, kterýho bych snesl pod střechou.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2010, 07:22 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
no tak stejnej nazor sem mel dlouho ale kdyz vim co sechno se znamymu postralo na v11ce tak sem rad za japonce.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2010, 12:56 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Minulý týden nám přišlo na prodejnu fungl nové Moto Guzzi Stelvio 1200 ABS. Čtyři ventily na válec, vyhřívané rukojeti, seřiditelné plexi a výška sedla, parádně široké řídítka, vypínatelné ABS, hlavní stojan - vše v základu. Máme ho jako předváděčku, takže ho budu zajíždět. Jestli se na něm stihnu projet do srazu(a budu moct dorazit), tak vám sdělím své dojmy. Zatím - vzhled, posaz, celkový dojem a hlavně zvuk - A+ 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2010, 17:39 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Felix píše: Minulý týden nám přišlo na prodejnu fungl nové Moto Guzzi Stelvio 1200 ABS. Čtyři ventily na válec, vyhřívané rukojeti, seřiditelné plexi a výška sedla, parádně široké řídítka, vypínatelné ABS, hlavní stojan - vše v základu. Máme ho jako předváděčku, takže ho budu zajíždět. Jestli se na něm stihnu projet do srazu(a budu moct dorazit), tak vám sdělím své dojmy. Zatím - vzhled, posaz, celkový dojem a hlavně zvuk - A+ 
Souhlasím aspoň s tím, že když jsem si ho zkoušel nasucho, tak je to jedna z mála mašin, na kterých se pohodlně sedí a cítíš, že máš něco mezi nohama
R.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2010, 20:35 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Kordy píše: Asi mám averzi, ale Moto Guzzi je jedinej Ital, kterýho bych snesl pod střechou.
Mrkni se do velkýho techničkáku, co máš jako výrobce  Yamaha Belgarda leží v Itálii, tak případně svoje BTčko vystrč na déšť 
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 20 Máj 2010, 22:26 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
občas mám dojem, že BT je práve preto tak pekné, že je talianske a aj design vznikal v taliansku
a tých guzín som pozeral niekoľko, vedel by som si vybrať niečo medzi nimi - pekne by doplnila taliansku kolekciu - Bulldog - Dorsoduro 
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Máj 2010, 06:40 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Cefe Racere. To jo , jenže tam je to jenom montované, to vím, ale motor je z Japonska, doufám, že Italové alespoň umí dotahovat šrouby:). Italové mají motorky rychlý, silný, pohlednově pěkný, ale ta životnost. Netýká se to jenom motorek. Koupili jsme krmný vůz z Itálie(neštěstí a bída:(. Manipulák Dieci to samé).
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 21 Máj 2010, 07:44 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Někde jsem četl, že design Bulldoga vznikal v Holandsku.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Jan 2011, 23:49 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
budu muset seřídit karbenátky, na podzim to tam už mělo nějakou díru v nízkých otáčkách a pak to zlobí (nic nic furt nic a pak zabere) jak je to ještě studený, tak je to horší.
Zkoušel jsem poladit svazarmovsky lehce jen synchronizaci, na jiný šroubky jsem neměl odvahu. Ladil jsem vždy tak aby to mělo na volnoběh co nejvyšší otáčky a pak to ověřil jízdou, bylo to lepší, ale furt to není ono.
Ještě jsem čistil karbenátky čistícím sprejem a vytáhl restriktory, ale do plovákovky jsem se nedostal, ty šroubky tam drží jak sviňa. Nechal jsem to bejt. V jiných vláknu se to už řešilo (mouchy a jiná havěť a že to jde blbě povolit), ale mě jde o to seřízení.
jak na to svazarmovsky? jestli si mám pujčit budíky, nebo to udělám hadicou s vodou -někde jem viděl na netu... zkoušel jste to někdo a jak vám to případně šlo?
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Jan 2011, 16:46 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... já to nechávám na profíkovi. svazarmovsky bych měl chuť to pošťourat, to zase jo, ale myslím, že by ty následky mohly být dražší, než svazarmovsky ušetřené peníze ... 
|
|
|
|
|
svela
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 07 Jan 2011, 20:32 |
|

Registrovaný: 29 Sep 2010, 19:24 Príspevky: 109 Bydlisko: Považská Bystrica
|
No ja som niekde čítal, že Bulldog ako prototyp vznikal v taliansku. Jeho prototyp sa volal Mastino Napoletano, čo znamená Naepolský mäsiarsky pes. Jeho obrázok je v mojom logu a je prekrásny.
_________________ Život letí ako rýchlik, len rozum za ním nestíha.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Jan 2011, 14:35 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
svela píše: No ja som niekde čítal, že Bulldog ako prototyp vznikal v taliansku. Jeho prototyp sa volal Mastino Napoletano, čo znamená Naepolský mäsiarsky pes. Jeho obrázok je v mojom logu a je prekrásny.
Co jsem četl, tak design i výroba jen v Itálii, ani do Japonska to nevozili.
Motor pravděpodobně vyráběli nebo aspoň sestavovali taky taloši.
R.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Jan 2011, 03:44 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
už mám vyřešeno, jak jsem psal jinde, závada byla v prasklé hadici k podtlaku pro AIS.
Ale k tématu, do plovákovek jsem se dostal nakonec hladce, che to mít šroubovák přesně na šroubky, já mám šroubovák ještě s šestihranem na 13 klíč nad držadlem, je to dobrý na větší páku a pak už to jde lehce.
v plovákovce bylo na stěnách jen lehce něco usazený, nejhorší to bylo v misce vypouštění plovákovky, ale nic podstatnýho, takže čisto.
vystříkal jsem to pak speciálním sprejem a čistilo se to úplně samo.
Prostříkal jsem pak ještě všechny trysky a profoukal je vzduchem.
Kontroloval jsem si nastavení bohatosti a bylo tam 2 a 3/4 otáčky, dal jsem to na 3 dle manuálu a motor šlape jak hodinky. Pokud to někdo vyšroubujete úplně, tak bacha! za pružinkou je ještě malá podložka ať ji neztratíte.
Jinak bulldog je na údržbu karbeců malina.
našel jsem malou vychytávku pro komfortní ladění bohatosti při různém počasí a nadmořské výšce Maxmix za 25USD
http://www.maxairengineering.com/mm5/me ... gory_Code=
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 01 Sep 2011, 11:07 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
tak po lítáni v Dolomitech jsem zjistil jednu věc:
v táhlým dlouhým kopci jsem dal knedl od 1500 otáček a motor se začal dusit a netáhnul, pokud jsem ale otáčel s plynem pomaleji, tak vše OK.
Nevím co si mám myslet, že by špatná poloha jehly? Ve vyšších otáčkách vše
OK
nevím, ale mělo by to fungovat tak, že otevřu klapku a šoupátko se s jehlou zvedne tak jak je třeba
PS: moto nežere (jel jsem za 5.4l s kusem po dálnici) ale pokud jsem jel za svým Buldem, byl cítit benzín, že by to bylo moc bohaté?
|
|
|
|
|
|