Autor |
Správa |
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 20:16 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Pokud myslíte omezovač rychlosti (to je ten bílej drát co by se měl určitě přestříhnout  ) tak to jó,
ale omezovač otáček tam není co vím
R.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 20:23 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Tak co mně to potom po dosažení 6 tis. otáček nepustí dál?Párkrát se mi to stalo 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 21:49 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
break13 píše: Pokud myslíte omezovač rychlosti (to je ten bílej drát co by se měl určitě přestříhnout  ) tak to jó, ale omezovač otáček tam není co vím R.
Hmm tak mi ho tam asi nějakej talián ze srandy namontoval
Ale nad 6tis cvrká...i na volnoběh,jako teda na místě, a serviceman konstatoval,že trooochen dřív,než je zvykem 
_________________ 
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 21:54 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Nevím, jak u Bulldoga, ale u Drakouše, ktérého jsem měl před ním, byl-pokud se dobře pamatuju-omezovač nastavený na 6.800ot./min.
Ještě ke Kordymu :
Trvalé podtáčení motoru škodí. Jezdit na 1800 ot. je málo i u Dragstara, kde je výkon i krouťák posazený ještě o něco níže než u Buldoga. Někdy, když se mi před zatáčkou nepodařilo včas podřadit a na výjezdu jsem motor tahal úplně ze sklepa, mi ho bylo až líto, jak jsem cítil to rumplování a otřepání, než se posbíral. Choppery menších objemů paradoxně snášejí nižší otáčky daleko lépe. Například s Intruderem VS 800 se po městě dá jet na čtverku i lehce pod 40 km/h aniž by motor nějak protestoval. Prostě v Buldogovi se točí víc kilo železa a je to znát.
Takže Kordy, jestli máš rád ložiska a uložení ve svém motoru, tak ho toč aspoň o 500 výš. 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 21:59 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
miki píše: Tak co mně to potom po dosažení 6 tis. otáček nepustí dál?Párkrát se mi to stalo 
No nikde v manuálech ani nikde na webu není omezovač otáček popsán,
pouze omezovač rychlosti, u týhle jednoduchý řídící jednotky bych to ani nečekal.
Mě jde motor ochotně i přes 6500, zrovna v pátek jsem jel s kolegou domů
a dvakrát jsem se "neudržel" a až pohled na otáčkoměr mě krotil v rozletu.....
Omezení u Bulíka by mohlo způsobit několik vlivů:
- sériové ponechání karburátorů s dorazy a původními tryskami
- nasazení menších trysek 124 po "otevření" karburátorů(diskuse jinde)
- nevhodný svíčky
- zanešený filtr vzduchu
jinak teda nevím
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 22:11 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
a čo je ten biely káblik čo sa má strihať? 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Máj 2010, 23:25 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Bílý kablík, co jde do řídící jednotky (je paralelně ke vstupu do tachometru od snímače otáček zadního kola,
omezuje rychlost na cca 180km/h.
Jeho přestřihnutím se tato funkce zruší
To omezení otáček může dělat i ten motor sám o sobě,
ono nasát dostatek směsi přes jeden ventil je kumšt
R.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 07:58 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
díky, Breaku, takže u mňa ostane na mieste. Raz som roztočil bulíka na maximálku, bolo to tachometrových cca 195, držal som sa zubami nechtami a stačilo.
Keď ten káblik obmedzuje len maximálku a nie otáčky, tak mi nezavadzia 
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 10:28 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
break13 a po odstraneni toho bieleho kablika mi moze maximalka skoncit na jakom cisle?
neviem ci som halucinacie ale raz som tam vydel 200km/h a vzdy mi to konci tak pri 185 km/h
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 11:01 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Tyyy vole vy jste ďáblové. Mě už při 100 cvaká prdel strachy. Asi se mám moc rád:).
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 12:30 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Kordy píše: Tyyy vole vy jste ďáblové. Mě už při 100 cvaká prdel strachy. Asi se mám moc rád:).
Kordy, neplaš sa, aj my sme normálny. Preto som písal, źe som skúsil, a staćilo. ale zase priznám, pre mňa pohodová rýchlosť je cca 100 až 120, nerád idem totiž zavesený v turbulencii za autami, a takto stíham aj pozerať okolie.
Vyššiu rýchlosť len pri predbiehaní, aby som bol čím skôr späť vo svojom prúde.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 12:59 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
... s těma nízkýma otáčkama souhlasím s Felixem. přijde mi to jako velký trápení motoru. pod 2000 otáček už je to na pováženou a mě osobně se ten zvuk nelíbí, jak se ten motor divně převaluje ...
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 13:15 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Mě se právě líbí ten zvuk jak kodrcá:).Potřeboval bych asi naftu:))))).
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 13:16 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
Kordy píše: Mě se právě líbí ten zvuk jak kodrcá:).Potřeboval bych asi naftu:))))).
tak to asi ano ... 
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Máj 2010, 16:24 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
vyhod bulika a kup enfielda. jinak teda na trvaly jezdeni pod 2000 to fakt neni.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
|