Zobraziť témy bez odpovede
Zobraziť aktívne témy
Aktuálny čas je 01 Máj 2025, 00:04


Moderátor: Moderátor
Autor Správa
NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 28 Mar 2010, 13:45
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
GumaJ píše:
No,já teda jako jezdil celej tejden po Praze....no ale nejsem si jistej jestli jsem votřejší než vloni,ale brzda plyn to jako jóóóó.... :confused1: :army:
no tak v tom pripade je spotreba v poradku :D

_________________
R.I.P.Rest In Pain



Reklama


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 12 Apr 2010, 20:57
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Takže po anabázi s osazením Dynojetu a nastavením moto tady dávám k dispozici moje zkušenosti. Buldu (rok výr.2004) jsme osadily KN vzduch.filtrem, vyndali jsme restriktory ze šoupátek, odstranil jsem a.i.s. systém a nasadil frézovaný dekl na airbox s otvorem o průměru 7 cm. V doporučení Dynojetu jsme nasadily trysky DJ124, jehly DNO761A a pružinky jehly DSP77, e-klips jsme umístily na druhou zarážku (má jich 6 a originál jehla 5) jehly od vrchu, šroub bohatosti směsi na 3,5 otáčky z dorazu. Tohle doporučení bylo na verzi s originál výfuky, což mám. Čekal jsem zlepšení, ale žádná velká sláva se nekonala, motor se dusil i v nízkých otáčkách :( ... Jako fatální chyba se ukázal nový dekl na airbox, nasadily jsme zpět originální dekl na airbox a bulda vstal z mrtvých :D Od spodu táhne solidně a maximálku jsem zatím nezkoušel, až domluvím test na brzdě dodám grafy pro zajímavost. Jsem sám zvědav na křivky i na spotřebu benzínu, protože osazením trysek 124 jsme šli o hodnotu níž než s originál tryskami 125....

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Apr 2010, 00:05

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Obecně se doporučuje nedělat více zásadních neověřených změn najednou, to se pak nedá moc jednoduše najít chyba !
Zvětšení otvoru sání nemůže mít vliv na dušení motoru v nízkých otáčkách a vidím jako naprosto nelogické nasazení menší hlavní trysky při použití KN filtru a otevřeného sání.
R.


Mirek1
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Apr 2010, 15:42
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52
Príspevky: 2366
Bydlisko: Haná

Offline
S tou tryskou to vidím stejně jak Break :wink:


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 15 Apr 2010, 20:53
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1058
Bydlisko: Uničov

Offline
Já mám trysku 132,5 v sání díru jak do pr...e a jede to jako z praku,teď ještě co spotřeba.O víkendu uvidíme :wink:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Apr 2010, 09:21
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
Přesně jak tvrdíte jsem k tomu přistupoval i já. Ale na druhou stranu v Dynojetu to museli zřejmě testovat a zkoušet a vypadlo jim z toho tohle doporučení, tryska 124 na originál výfuk s KN filtrem. Ona totiž i ta jehla od Dynojetu je širší než originál. Zkusím, pojezdím, dám na brzdu a uvidím. Větší sání tam určitě půjde, ale s větší tryskou současně... :wink: Sám jsem zvědav na grafy z brzdy.

_________________
A.C.A.B.


NaaR
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Apr 2010, 09:44
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45
Príspevky: 760
Bydlisko: Skoro HK.

Offline
nj kn sice testuje ale pri zachovani ty diry do sani ..
a byt je kn propustnejsi tak proste endostane vic vzduchu nez projde airboxem...

_________________
R.I.P.Rest In Pain


MIRAS
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Apr 2010, 11:35
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27
Príspevky: 622
Bydlisko: HUMPOLEC

Offline
Já mám Dynojet a KN (bez úpravy sání) + otevřené Creptusy 1 rok a trysky používám 124 jako Stonemen, protože na větší mi to dělalo bordel.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 16 Apr 2010, 22:31

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Ladění karburátorů má svoje obecná pravidla, která mám ověřená 35 lety tunění na svých motorkách a autech
a naprosto přesně mi to potvrzuje manuál k ladění karburátorů od Yamahy.
Víc vzduchu = větší tryska, výfuky jsou až sekundární záležitost.
I největší odborníci se občas seknou :wink:

Znovu radím -
zásadně dělat jenom jednu změnu v jeden okamžik a po vyzkoušení teprve další - princip platný v jakémkoli oboru :wink2:
R.


Ouklend
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Apr 2010, 19:44
Obrázok užívateľa
moderátor

Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05
Príspevky: 1957
Bydlisko: Olomouc a okolí

Offline
break13 píše:
Znovu radím -
zásadně dělat jenom jednu změnu v jeden okamžik a po vyzkoušení teprve další - princip platný v jakémkoli oboru :wink2:
R.


Mno nechci s tebou polemizovat, ale podle mě tohle platí pouze tehdy, že někdo dělá něco formou pokusu a omylu.

Já jsem dal Bulíka do servisu, kde mi jej kamarád celého rozdělal a ne v uvedeném pořadí:

odstranil AIS, seřídil ventily, odstranil dorazy šoupátek, zrušil omezovač, dal KNko, nasadil laďáky, vyměnil popraskaná hrdla sání, vyměnil všechny šroubky, které se mu nelíbily za nové, pročistil a seřídil karburátory, vyměnil všechny oleje a já nevím co ještě

a bulík jede jako kameň !!!! úplně jiná motorka !!!

nedovedu si představit při jeho pracovní vytíženosti a dodacím lhůtám (čekal jsem 1,5 měsíce), že bych mu tam motorku vozil na každý zákrok zvlášť, aby ji několikrát rozebíral a zase skládal :shock:

myslím, že pokud je někdo profík a ví co má dělat, tak vše udělá výhodněji a rychleji naráz, než na etapy - "princip platný v jakémkoli oboru :wink2:"
jako kdyby zedník postavil lešení, našpricoval zeď a lešení sundal, řekl že je to OK a znovu nasadil lešení, nahruboval zeď a zase lešení sundal a to celé asi tak 5x až do finálního nátěru barvou ... je to blbost že? :wink:

v pátek večer jsem bulíka dovezl domů a od té doby se ho nemůžu nabažit. do dnešního večera jsem najel asi 500 km. před úpravami jsem měl spotřebu 6,5 litrů a záviděl Mirkovi jeho 5,5 litrů a teď jsem měl strach, že když je to celý takhle otevřený a tahám to jako kočku za ocas, že bych věřil, že by se to chtělo i stavit na zadní, tak že spotřeba půjde rapidně nahoru.

a to je na tom nejlepší, protože po všech těchto úpravách a po těch kapkách, co jsem tomu dal, mám spotřebu 5,3 litrů, což už vůbec nechápu. :shock:

jsem maximálně spokojen ... :wink: :w00t:


stonemen
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Apr 2010, 20:15
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09
Príspevky: 991
Bydlisko: Lipí - Náchod

Offline
MIRAS píše:
Já mám Dynojet a KN (bez úpravy sání) + otevřené Creptusy 1 rok a trysky používám 124 jako Stonemen, protože na větší mi to dělalo bordel.

Tak jsem rád, že v tom nejsem sám :) (trysky 124). Mám to tak jak ty, akorát bez laďáků... 8)

_________________
A.C.A.B.


break13
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 18 Apr 2010, 22:53

Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50
Príspevky: 822
Bydlisko: Praha 4

Offline
Není co dodat, jen pogratulovat, výsledek je nejdůležitější !
Pokud je člověk spokojenej, tak cesta k úspěchu není důležitá :!:
R.
PS: neodpustím si ale jednu poznámku, odstranit AIS je asi tak stejné jako dát si na komín kohouta a myslet si, že kamna budou víc topit ......


Pjotr
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Apr 2010, 03:41
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40
Príspevky: 482
Bydlisko: podkrkonoší

Offline
break13 píše:
...a naprosto přesně mi to potvrzuje manuál k ladění karburátorů od Yamahy.


Manuál k ladění karburátorů od Yamahy??? Myslíš, že by jsi ho mohl dát na forum?


miki
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Apr 2010, 20:31
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00
Príspevky: 1058
Bydlisko: Uničov

Offline
Brejku máš pravdu s tím AIS ale ten pocit že tam není kilo zbytečnýho železa a plno trubek ten mi za to stojí :wink:

_________________
Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...


cafe-racer
Poslať  Predmet príspevku:   |  Napísal: 19 Apr 2010, 20:46
Obrázok užívateľa

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40
Príspevky: 880
Bydlisko: Hradec Králové

Offline
Za sebe musím odstranění AIS jenom doporučit, je to na chování motoru poznat. :thumbup3: Ta věc nemá na motoru co dělat.


Zobraziť príspevky z predchádzajúceho:  Zoradiť podľa  
Verzia pre tlač

Kto je on-line
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 0 hostia
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre
Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre
Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre
Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
Skočiť na:  


Vymazať všetky cookies fóra | Tím | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina

Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
DAJ Glass 2 template created by Dustin Baccetti
Slovenský preklad: phpbb3.sk | phpbb.sk.