Autor |
Správa |
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Júl 2009, 14:57 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
 Hned to provedu, to bude ono. Podruhe bych to absolvovat nechtel. Dik.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Júl 2009, 21:49 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
For JoskaR : Díky za perfektní popis a rozbor létajících gumiček  .
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Júl 2009, 15:56 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Dobrá práce.Asi bych byl nepříjemně překvapen kdyby se mě to zase v dohledný době stalo.Jdu zjednat nápravu.Čus.
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Aug 2009, 13:26 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Již skoro týden mi buldu v servisu ladí a snaží se odstranit problém se ztrátou výkonu.Karbece rozebraný,vyčištěný,ale jeden den bulda jede a druhej zase ne  Nakonec to vypadá na zapalování,tak mě poslali do Přelouče do IgniTechu jestli tam na něco přijdou. 
_________________ 
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 14 Aug 2009, 14:05 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
JoskaR píše: Tak jsem hoši ve Vašem klubu. Stejné příznaky , stejná závada. Řešil jsem to tento týden a zde jsou moje poznatky po rozsáhlém pátrání. Karburátor zadního válce - 3 ks "pryže", karb. předního válce 1 ks "pryže".Takže vyčištění atd. vše O.K. A teď to nejdůležitější : ty kousky nejsou pryž!! Zjistil jsem , že jediný přístup nečistot do plovákovky je jejich odvzdušněním které je volně hadičkou bez filtru vyvedeno do prostoru kde se nachází palivové čerpadlo a mimo jiné i ruzný hmyz, kerý zde volně žije a zároveň to je jejich pohřebiště. Bohužel ty živé kousky jsou schopné do té hadičky vlézt a dostat se tak volně do plovákovek. Benzín je zbaví křídel a zbytek těla "upraví" do konzistence gumy / detailně prozkoumáno/. Tato závada dřív nebo později čeká každého. Náprava problému spočívá v použití plastového palivového filtru nasunutého na konec odvzdušňovací hadičky v prostoru pal. čerpadla. V pohodě se vejde a hmyz má utrum. Před touto úpravou je nutno hadičku profouknout stlačeným vzduchem , v mém případě v ní bylo připraveno cca 10 ks potenciálních gumiček , připravených zasáhnout do pohodové jízdy v ten nejnevhodnější okamžik. Zatím čau! Joska
Zajímavé,
měl jsem to celý rozebraný a sice jsou tam dvě hadičky , který nikam nevedou, ale jedna , ta co jde kolmo nahoru pod Airbox je tlustá a se sítkem a druhá, pravděpodobně odvětrání plovákovek jde kolmo dolů a končí po 20cm pod plovákovou komorou předního válce .
Mám dvoje karburátory 2002 a 2005 a oba celky jsou naprosto stejné ???
Ale našel jsem vysvětlení, ta hadička co jí popisuješ není odvětrání plovákové komory, ale hadička podtlakového ventilu přívodu benzínu z nádrže, která na druhém konci ústí do hrdla sání jednoho z válců.
Funguje to tak , že pokud se motor netočí, neteče benzín do plovákových komor.
Je to bezpečnostní funkce.
Asi se ti ta hadička stáhla při manipulaci s nádrží a jak je tam podtlak , tak to nasává bordel z okolí do jednoho z válců za karbecem
R.
|
|
|
|
|
alex227
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 15:49 |
|

Registrovaný: 10 Feb 2009, 14:20 Príspevky: 480 Bydlisko: Vysočina
|
Po včerejší krátké vyjížďce (první po zimě) mi přestala táhnout do kopce - podíval jsem se tedy na fórum, jestli se již podobná závada neprobírala. Sláva, probírala! Po poctivém studiu příznaků a doporučení nápravných opatření jsem se tedy vypravil do garáže vyzbrojen servisím manuálem str. 192 - 200, část karburátor. Vyndání karburátoru mi zabralo asi 40 minut, říkal jsem si, že za 2 hodinky nebudu mít do čeho píchnout... Následující hodinu jsem se pokoušel se vší opatrností a se všemi velikostmi šroubováků odšroubovat 2x4 mědené šrouby dna - doprdele, doprdele, doprdele, doprdele, doprdele!!! Poradí mi někdo, jak, doprdele, vyšroubovat na krev dotažené měděné šrouby bez toho, abych jim na kaši rozžvejkal hlavy??? Z 8-mi šroubů se mi podařilo vyšroubovat 3. Zbylé se na mně jenom smějí a myslí si něco o blbečcích, kteří nemají na japonskou techniku...
Za každou radu, vedoucí k úspěchu máte můj nehynoucí obdiv.
_________________ Kolik třešní, tolik višní...
|
|
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 16:18 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Alex mne sa na jesen takto nepodarilo vykrutit dva. Uplne som im znicil hlavicku az som sa snazil ako som vedel. Skus tam streknut WD40, zober si spravnu velkost krizoveho sroubovaka aby tam zapadol upne natesno. Musis si karburator dobre vypodlozit aby si vedel sroubovakom tlacit kolmo smerom do srobu. A potom uz len sa snazit. Ja som pouzil aj taku racnu, ktora sa dala namontovat na sroubovak, jednou rukou som tlacil a druhou otacal.
Ak mas uz tie sroby znicene, skus narezat ryhu aby ti tam vosiel plochy sroubovak. Ja som na to pouzil mini brusku s takym rezacim nastavcom. Bolo to o hubu, lebo je tam malo miesta ale nejak sa mi to podarilo. Plochym sroubovakom podobnym postupom to uz nastastie islo odkrutit. Treba potom ale kupit nove sroby.
_________________ DRUM BUN!
|
|
|
|
|
alex227
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 16:23 |
|

Registrovaný: 10 Feb 2009, 14:20 Príspevky: 480 Bydlisko: Vysočina
|
Marek,
díky!!!
_________________ Kolik třešní, tolik višní...
|
|
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 16:50 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Inak tie sroby tam su uplne blato. Ja som ich mal asi zakrutene este od vyroby a casom tam pekne zatuhli.
_________________ DRUM BUN!
|
|
|
|
|
bikerman
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 18:39 |
|

Registrovaný: 12 Dec 2009, 14:53 Príspevky: 710 Bydlisko: USTI NAD LABEM-Chlumec
|
_________________ LÁSKA NA PRVNÍ POHLED - LÁSKA NA CELÝ ŽIVOT
|
|
|
|
|
Marian (Mana)
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 18:55 |
|
Registrovaný: 19 Okt 2009, 20:05 Príspevky: 60 Bydlisko: Kvášňovice (okr.Klatovy)
|
Čau,podobný problém s šroubky jsem měl na Viragu,když jsem je konečně vyšrouboval,dal jsem tam šroubky na klíč a nástrčákem už to šlo dobře.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Mar 2010, 21:21 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Loni když jsem měnil celou sestavu karburátorů, měl jsem podobný problém
a moje doporučení je na první odtrhnutí ty šroubky vzít do kleští s ostrými čelistmi
a pak už to jde šroubovákem lehce
Závity namáhané teplem nebo rozpouštědly je vhodné máznout molykovou vazelínou a rozdělat se to pak dá kdykoli.
R.
|
|
|
|
|
alex227
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 02 Apr 2010, 19:42 |
|

Registrovaný: 10 Feb 2009, 14:20 Príspevky: 480 Bydlisko: Vysočina
|
Pánové,
děkuji za rady. Vystříkano WD, poté povoleno kleštěmi, šrouby letěli do koše, místo nich mám luxusní imbusy. Jinak ucpané trysky, bordel (gumičky / broučci) v plovákové komoře. Zítra kompletuji - doufám, že každá hadička a kabel si najde své místo...
_________________ Kolik třešní, tolik višní...
|
|
|
|
|
alex227
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Apr 2010, 14:29 |
|

Registrovaný: 10 Feb 2009, 14:20 Príspevky: 480 Bydlisko: Vysočina
|
Vše funguje jak má!!! První vyjížďka do Žďáru n.S. na otevírání silnic proběhla naprosto bez problémů!
_________________ Kolik třešní, tolik višní...
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Apr 2010, 10:25 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
vcera som si umyval moto a znova mi zacala blbnut. na volnobehu zo siticom dochla bez sitica po pridani plynu tak isto. potom som sa akosi na sitici rozbehol ale akonahle som ho vypol a pridal plyn tak motor ako keby zhasol. potom som znovu zapol sitic a motor poriadne povytacal, vypol sitic a moto zacala slapat. mam model 05 s automatickym rozvecovanim. ked mi na volnobehu moto zdochla tak zhaslo aj svetlo a ostala svietit len parkovacka asi 3x po sebe.
|
|
|
|
|
|