Autor |
Správa |
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Mar 2010, 19:09 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Já nevim,ale plovákové komory mě osobně plní palivové čerpadlo si myslim. Když je tam benzínu málo,tak po sepnutí zapalování zavrčí a dotlačí benzín. Když je benzínu dost,tak nezavrčí před startem.
Motor mi v tom prvním i druhém případě chytne okamžitě,bez nějakého delšího točení. Když tak mě opravte,ale tak to mám já.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Mar 2010, 21:10 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Vzhľadom na to, že tu táto téma v poslednej dobe figuruje, viac som si začal všímať ten klepotavý zvuk. Dnes mi viackrát ,,zaklepal" pri vypnutiach motora. Pritom som si všimol, že ak tesne pred vypnutím pridám trochu plyn, tak to nerobí až v takej miere. Je to zaujímavé ale doteraz som si to ani tak moc nevšímal, považoval som to za prirodzený prejav tohto typu motora. snáď to nie je predzvesť nejakej závady...
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 25 Mar 2010, 22:14 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Mirku, myslím, že je to tak, ako hovoríš. keď som dlho odstavený, tlačí dlhšie, keď len kratko, len tak vrkne. Dlhšie my śtartuje len niekedy po umývaní, ale to sme už riešili inde
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Mar 2010, 12:29 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: Já nevim,ale plovákové komory mě osobně plní palivové čerpadlo si myslim. Když je tam benzínu málo,tak po sepnutí zapalování zavrčí a dotlačí benzín. Když je benzínu dost,tak nezavrčí před startem. Motor mi v tom prvním i druhém případě chytne okamžitě,bez nějakého delšího točení. Když tak mě opravte,ale tak to mám já.
No našel jsem to náhodou,
když jsem sundaval nádrž a teď jsem se díval ještě do manuálu a je tam na jednom jediném obrázku popsaný tento ventil jako "depression fuel cock",
ale jeho funkce není nikde rozvedena
Nicméně je připojen hadičkou na podtlak v sání a cesta benzínu je následovná:
na vývodu z nádrže je tento podtlakový ventil, pak je filtr a hned za ním čerpadlo, dále je již Y přívod paliva na jehlové ventily plovákovek obou kaburátorů.
Pokud jsou vyschlý plovákovky, tak po zapnutí čerpadlo krátce čerpá naprázdno a určitě první krátké starování je neúspěšné - nemá co hořet  .
Po prvním protočení běží čerpadlo zase chvíli a načerpá většinou zase jen část plovákovek.
Při třetím protočení pak motor chytne spolehlivě.
Mluvím o startování vždy cca 6sekund, né o nějakém dlouhém túrování..
V běžném provozu by to mělo naskočit prakticky hned !
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Mar 2010, 16:50 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Tak já sic laik ti poradím. Když nechceš trápit motor,tak třikrát či čtyřikrát zapni a vypni jenom zapalování a efekt budeš mít stejný a bez startu.  Když je tam benzínu dost,tak ti to čerpadlo už nesepne.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 11:43 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Mirek1 píše: Tak já sic laik ti poradím. Když nechceš trápit motor,tak třikrát či čtyřikrát zapni a vypni jenom zapalování a efekt budeš mít stejný a bez startu.  Když je tam benzínu dost,tak ti to čerpadlo už nesepne.
Pokud máš vše v originál stavu a funkční, tak vypnutím a zapnutím do plovákovek žádnej benzín nedostaneš - viz popis v předchozím příspěvku
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 11:53 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
U me to fuguji stejne jak u Mirka, po delsi odstavce (obycejne mesic) zapnu a vypnu klicek 3-4 x,dokud jede palivova pumpa - pak to chytne nasup, sytic naplno a zavreny plyn. Driv jsem po kazdem zapnuti zkusil nastartovat, ale zbytecne jsem trapil motor a baterku.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 12:00 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Zdeno,tak už si asi vymýšlíme dva
Virago má to samo odjakživa,tak Brejk to má asi nějaky přetuněny,že mu to tak nefunguje.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 12:25 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No přesně to jsem si myslel a tak jsem to i dělal dřív jak píšete, ale stejně mi to chytlo až na potřetí, no a pak jsem našel ten ventil .
Mluvíme o mašině odstavené dýl než 6 týdnů - celou zimu ,
protože v sezóně mi to startuje hned a kolikrát ani čerpadlo nehlesne.
R.
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 12:28 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Mirek1 píše: Zdeno,tak už si asi vymýšlíme dva Virago má to samo odjakživa,tak Brejk to má asi nějaky přetuněny,že mu to tak nefunguje.
Me to taky pripada ze ruznyma slovama popisujeme zhruba stejnou vec  Ale hlavne,ze pak nastartujeme 
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 13:32 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Jsem na tom stejně jako Break - po delší odstávce mi prostě podávací čerpadlo nepřetlačí ventil a plovákovky musím plnit až protočením motoru. Rozhodně to ale takhle není v pořádku, až se mi jednou bude chtít tak rozdělám karbecy a celý to pročistím, ať mi to chodí jako u Mirka a Zdenka...
Martin
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
Zdenek Marciniszyn
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 14:04 |
|
Registrovaný: 27 Sep 2008, 21:14 Príspevky: 628
|
Ja jsem pred 2 roky cely rozvod paliva cistil,nez jsem prisel na tu ucpanou trysku. Takze asi proto mi to zatim slape OK 
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 29 Mar 2010, 05:52 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Pokud to nechám dýl jak měsíc/dva, můžu s čerpadlem točit jak chci, k ničemu. Řekl bych, že se někde mezi čerpadlem a karbcema vytvoří vzduchové kapsy, se kterýma si čerpadlo neporadí. Kdysi jsem nad tím špekuloval a pomohlo čerpadlo a hadice zalít benzínem. Méně pracné je však protočit motor  .
Nevím, neřeším, startuju. Celý zbytek sezony jde na první cvaknutí.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 29 Mar 2010, 11:01 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Já v tom taky nevidím nějakej problém, jen mě to napadlo teď na začátku sezony trochu popsat jak to tam teče.
První nastartování po zimě je vždycky trochu víc točení a taky tu někdo někde jinde řešil vypadlou hadičku od toho ventilu - nevěděl kam patří
R.
|
|
|
|
|
Landar
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 29 Mar 2010, 22:15 |
|

Registrovaný: 06 Okt 2008, 20:55 Príspevky: 119 Bydlisko: Skoro HK (CZ)
|
Zdravím.
To s volnoběžkou, tak to mám tak nějak taky. V podstatě to "cinklo" vždy u startu a občas u chcípnutí už od koupě. Nechal jsem pak vyčistit startér, na se volnoběžku podívali, ale řekli že je v podstatě ještě docela dobrá a nemá cenu dávat novou. Neduha Virádžek.....
Po tom seřízení se to utišilo a teď je to jednou ano pak ne, ne ne a ano. Takže jsem to zatím odložil a po této sezóně uvidím jak to bude a jestli půjde nová nebo ještě ne. Pro jezdce sedlající Ducati by to byl jen ševel mezi ranní kavou jak říkal jeden kamarád
Jinak jsem bulldočka minulý týden probouzel. Měl zimní spánek od začátku listopadu. Nabitá baterka + plný sytič jinak žádná věda další. Chytil na třetí zmáčknutí startéru, žádné podezřelé zvuky nic, ani volnoběžka se neprojevila. Vše OK. Tak jsem dojel pro nový čerstvý benzín a dofouknout gumy, pak dal asi 30km projížďku a domů
Příští týden bych ho rád začal připravovat na novou sezonu (seřídit karbce, podltaky, brzdovka, destičky......). Tož tak nějak 
|
|
|
|
|
|