Autor |
Správa |
GumaJ
|
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Zdar,
Nevíte někdo náhodou kde by se dalo toto schéma sehnat,a nebo jestli jsou mezi starším-novějším modelem zásadnější rozdíly než to zapínání světel,resp varovný blikače a imobilizér 
_________________ 
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Aug 2009, 07:59 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
pokud vim tak jedinej rozdil bude prave ten imob.
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
helmi
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Aug 2009, 21:55 |
|

Registrovaný: 01 Mar 2009, 19:01 Príspevky: 367 Bydlisko: Galanta
|
Varovné blikače? Iné zapínanie svetiel? To všetko novší model BT1100 má? O imob. som počul, no o tých ďalších vymoženostiach sa dozvedám prvý krát. Čo sa týka tej schémy, tak najskôr od niekoho z YAMAHA servisu, kto má prístup.
_________________ Ride Free
|
|
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 26 Jan 2010, 00:31 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Ahojte
vie mi niekto povedat na co je tento jeden nezapojeny konektor u modelu 05. Nachadza sa pri konektoroch, ktore spajaju kable od karburatora. Sorry za kvalitu foto.
Marek
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 10:55 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Myslím, že žádný podstatný rozdíl v zapojení mezi generacemi bulíka není,
mám kompletní dokumentaci, ale přímo rozdíly jsem neporovnával.
Pokud někdo schéma potřebuje, tak "pro vlastní potřebu" zapůjčím
R.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 11:25 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Rozdíl tam rozhodně je. Už třeba v imobilizeru. Manuál se zapojením je tady:
http://yamaha-bulldog.web4men.sk/viewtopic.php?t=93
Ale je to jen verze 2002. Peter, možná by se tam mohl přidat i manual 2005. Můžu ti ho poslat, nebo ho máš?
Náhled schémat je tu:
Ale pořád to není odpověď pro Marka
Napadá mě předehřev karburátoru. Nejsem si teď jistý, jestli tam nebyl napojený "Thermo switch" (obrázek dole), který v závislosti na teplotě 12/23 °C zapíná/vypíná předehřev. Od modelu 05 by měl být napojený i na senzor zařazení neutrálu. Otázka je, z jakého důvodu. Buď předehřev zapíná jen při zařazeném neutrálu, nebo ho naopak vypíná při malém průtoku na volnoběh. V tom případě by nám tam ale tento teplotní senzor chyběl.
Máme tam na 05 to teplotní čidlo? Pokud ne, dávalo by mi to smysl.
Má verze 02 taky plonkový konektor?
Další možností by mohla být příprava pro napojení alarmu.
Ale určitě jsou tu povolanější elektroexperti. Neřešil to někdo?

|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 18:47 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Obrázek dole,
to je senzor, který měří teplotu vzduchu a zapíná "ponoráky" v plovákovejch komorách.
Mám to namontovaný standardně ve 2002 a myslím, že to nezávisí na generaci,
protože by to potom nestartovalo v chladném počasí.
R.
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 19:30 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: Obrázek dole, to je senzor, který měří teplotu vzduchu a zapíná "ponoráky" v plovákovejch komorách. Mám to namontovaný standardně ve 2002 a myslím, že to nezávisí na generaci, protože by to potom nestartovalo v chladném počasí. R.
Jo, jo, to jsem popsal. Teď u sebe nemám motorku a tak mě zajímalo, jestli se ten senzor u nového modelu nevynechal a neřeší se zapínání předehřevu právě třeba v závislosti na zařazeném neutrálu. Tím pádem by onen volný drát mohl souviset s nepoužitým čidlem. Proro mě zajímalo, jestli má 02 tento volný konektor.
...jen moje úvahy!
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 20:16 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
Pjotre, manuál 2005 mám v knižnej forme, šlo by to nascanovať, alemám to len v nemčine. Ak by si to mal v češtine, ostatným by to asi viac pomohlo. Ak nie, nascanujem to a d=am sem v nemčine
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 20:40 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Peter BT píše: Pjotre, manuál 2005 mám v knižnej forme, šlo by to nascanovať, alemám to len v nemčine. Ak by si to mal v češtine, ostatným by to asi viac pomohlo. Ak nie, nascanujem to a d=am sem v nemčine
Mám anglickej, ale v práci. Pošlu to zítra.
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 22:21 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
TUSIM JEDEN ALEBO DVA VOLNE KONEKTORY SA NACHADZAJU ZA SEDLOM POD TYN MADLOM. TIE SU TUSIM NA ALARM. MODEL 05
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 27 Jan 2010, 22:39 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
durinkos píše: TUSIM JEDEN ALEBO DVA VOLNE KONEKTORY SA NACHADZAJU ZA SEDLOM POD TYN MADLOM. TIE SU TUSIM NA ALARM. MODEL 05
Dík za info. Tak už víme, že to alarm neni a kde případně hledat jeho zapojení.
Příprava na alarm je u obou modelů. Každá má ale, domnívám se, jiné konektory. Tak si to ověřte, kdyby jste pořizovali originální alarm.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 29 Jan 2010, 13:46 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Nejsem si teda jistej, ale ty konektory za sedlem jsou myslím paralelně ke světlům,
zatím jsem se o ně moc nezajímal, ale budu montovat LED koncové světlo, tak uvidím, ostatně v manuálu je nákres umístění konektorů .
R.
|
|
|
|
|
marek2001
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 29 Jan 2010, 14:52 |
|

Registrovaný: 30 Sep 2009, 08:25 Príspevky: 307 Bydlisko: Púchov
|
Dakujem za odpovede.
Zapajam 12V zasuvku, tak ma zaujimalo, ci nahodou ten konektor nebol na to. Nakoniec to ale spravim trosku inac, nebudem ho potrebovat.
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 31 Jan 2010, 00:35 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
ja som pripájal zásuvku priamo na baterku, samozrejme cez poistku - 10A. kábel som ťahal popod nádrž, źiadny problém
|
|
|
|
|
|