Autor |
Správa |
stonemen
|
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Zajímal by mě názor na nějaké zařízení které by bylo schopno měřit teplotu oleje a tím pádem motoru, hlavně v letních měsících. A jestli je vůbec možný za normálního používání motor bulldoga teplem poškodit nebo zničit... Něco jako budík s teplotou oleje někde u palubky...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 20:28 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
na palubke neviem, ale videl som teplomer zabudovaný v skrutke na plnenie oleja - videl som ho v Louis -ovi vo Viedni
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 20:43 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
jj vím, myslím že ho má i Pitbulllibor na svým pesanovi... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
PitbullLibor74
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 20:56 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 19:02 Príspevky: 200 Bydlisko: Olomouc
|
Stone já ho mám a koupil jsem ho tenkrát na NOVELmoto od motodetailu.. 
_________________ Pitbulllibor74 - Doggenreiter
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 21:02 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Tenhle rádoby teploměr oleje (místo nalévacího šroubu) už jsem měl na motorce, když jsem ji koupil. Žádné závěry se z toho vyvodit nedají, je to přeci jenom hodně přibližné měřidlo. Nicméně pro zajímavost se hodí.
Při běžném ježdění se ručička pohybuje kolem 80-90°C, v letním horku v zácpě jsem zahlédl i >100°C. Pak jsem jel do Španělska  tam bylo běžné mít při cestovním tempu 130 km/h vidět ručičku teploměru i za 100°, a taky mi pašík spapal asi 0,75L oleje...
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 21:03 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Ještě přidám: vzduchem chlazenej motor o výkonu 47kW z principu nebude mít potíže s chlazením....
_________________ '03 - výfuky IXIL - odškrcení - AIS pryč - Dynojet stage1 - KN filtr - panceřové brzdové hadice
|
|
|
|
|
durinkos
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 11 Jan 2010, 23:06 |
|
Registrovaný: 29 Apr 2009, 20:12 Príspevky: 118 Bydlisko: Puchov
|
toto je dobra vec. dvojcidlovy teplomer. jedno cidlo medzi rebrovanie a druhe na riadenie. ukaze to hned teplotu motora aj ovzdusia! 
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 07:53 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Jednou jsem měl o Bulldu strach.
V neuvěřitelném vedru jsem se na rozpálené dálnici posouval kolem Benátek v koloně asi dvě hodiny (ve dvou a s plnou bagáží).
Uchladil se.
Myslím, že u nás a při běžném provozu není šance se k takové situaci ani přiblížit.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 11:09 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
No můj osobní názor je,
že ten náš ingot je dost odolnej na přehřátí, viz. výše a pokud tam člověk naleje olej s horní viskozitou SAE 50, tak je i dost velká rezerva.
No a konečně na co se nervovat nějakým ciferníkem, který ani neměří přesně
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 16:20 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
........a mezi žebrama už vubec ne 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 21:39 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Pokud je minimální šance že bych bulíka utavil,tak nemá cenu abych to řešil. Jen jsem byl zvědav, i z toho důvodu, že po modernizaci bulíka dal výrobce větší chladící nádechy na zadní válec...
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 22:27 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
zadni se smaozrejme hreje vic ale pokud nepoletis po dalnici v kuse tak te to nemusi trapit..
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 22:28 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
stonemen píše: Pokud je minimální šance že bych bulíka utavil,tak nemá cenu abych to řešil. Jen jsem byl zvědav, i z toho důvodu, že po modernizaci bulíka dal výrobce větší chladící nádechy na zadní válec...
Jo taky jsem si všiml, ale spíš to vypadá na designové vylepšení než až tak funkční
Zatím mi to nejvíc žhavilo při popojíždění po městě a to by pomohl spíš ventilátor a lá skůtr ....
Pokud se přesto bojíš, tak tam nalej 10W-60 Racing olej a můžeš na žebrech dělat steaky naprosto bez obav, že by se ti motor přidřel
R.
|
|
|
|
|
GumaJ
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Jan 2010, 23:00 |
|

Registrovaný: 27 Feb 2009, 10:47 Príspevky: 294 Bydlisko: Praha 8
|
Pravdou je to,že v létě jsem se v pařáku nějak zamotal v centru v kolonách a zadní válec topil tak,že jsem málem nemohl sedět...
Však pak jsem to trooochen prohnal,ochladil řiť i válec a vše OK
Dálnice bych se zas až tak nebál...
_________________ 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 13 Jan 2010, 19:57 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
break13 píše: Jo taky jsem si všiml, ale spíš to vypadá na designové vylepšení než až tak funkční Zatím mi to nejvíc žhavilo při popojíždění po městě a to by pomohl spíš ventilátor a lá skůtr .... Pokud se přesto bojíš, tak tam nalej 10W-60 Racing olej a můžeš na žebrech dělat steaky naprosto bez obav, že by se ti motor přidřel R.
No tak to je dobrá zpráva - steaky a buřty sebou a můžu kempovat s buldou kde chci... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
|