Autor |
Správa |
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 28 Mar 2010, 13:45 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
GumaJ píše: No,já teda jako jezdil celej tejden po Praze....no ale nejsem si jistej jestli jsem votřejší než vloni,ale brzda plyn to jako jóóóó....  no tak v tom pripade je spotreba v poradku 
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 12 Apr 2010, 20:57 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Takže po anabázi s osazením Dynojetu a nastavením moto tady dávám k dispozici moje zkušenosti. Buldu (rok výr.2004) jsme osadily KN vzduch.filtrem, vyndali jsme restriktory ze šoupátek, odstranil jsem a.i.s. systém a nasadil frézovaný dekl na airbox s otvorem o průměru 7 cm. V doporučení Dynojetu jsme nasadily trysky DJ124, jehly DNO761A a pružinky jehly DSP77, e-klips jsme umístily na druhou zarážku (má jich 6 a originál jehla 5) jehly od vrchu, šroub bohatosti směsi na 3,5 otáčky z dorazu. Tohle doporučení bylo na verzi s originál výfuky, což mám. Čekal jsem zlepšení, ale žádná velká sláva se nekonala, motor se dusil i v nízkých otáčkách  ... Jako fatální chyba se ukázal nový dekl na airbox, nasadily jsme zpět originální dekl na airbox a bulda vstal z mrtvých  Od spodu táhne solidně a maximálku jsem zatím nezkoušel, až domluvím test na brzdě dodám grafy pro zajímavost. Jsem sám zvědav na křivky i na spotřebu benzínu, protože osazením trysek 124 jsme šli o hodnotu níž než s originál tryskami 125....
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Apr 2010, 00:05 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Obecně se doporučuje nedělat více zásadních neověřených změn najednou, to se pak nedá moc jednoduše najít chyba !
Zvětšení otvoru sání nemůže mít vliv na dušení motoru v nízkých otáčkách a vidím jako naprosto nelogické nasazení menší hlavní trysky při použití KN filtru a otevřeného sání.
R.
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Apr 2010, 15:42 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
S tou tryskou to vidím stejně jak Break 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 15 Apr 2010, 20:53 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Já mám trysku 132,5 v sání díru jak do pr...e a jede to jako z praku,teď ještě co spotřeba.O víkendu uvidíme 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Apr 2010, 09:21 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Přesně jak tvrdíte jsem k tomu přistupoval i já. Ale na druhou stranu v Dynojetu to museli zřejmě testovat a zkoušet a vypadlo jim z toho tohle doporučení, tryska 124 na originál výfuk s KN filtrem. Ona totiž i ta jehla od Dynojetu je širší než originál. Zkusím, pojezdím, dám na brzdu a uvidím. Větší sání tam určitě půjde, ale s větší tryskou současně...  Sám jsem zvědav na grafy z brzdy.
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
NaaR
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Apr 2010, 09:44 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 16:45 Príspevky: 760 Bydlisko: Skoro HK.
|
nj kn sice testuje ale pri zachovani ty diry do sani ..
a byt je kn propustnejsi tak proste endostane vic vzduchu nez projde airboxem...
_________________ R.I.P.Rest In Pain
|
|
|
|
|
MIRAS
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Apr 2010, 11:35 |
|

Registrovaný: 31 Okt 2008, 14:27 Príspevky: 622 Bydlisko: HUMPOLEC
|
Já mám Dynojet a KN (bez úpravy sání) + otevřené Creptusy 1 rok a trysky používám 124 jako Stonemen, protože na větší mi to dělalo bordel.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 16 Apr 2010, 22:31 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Ladění karburátorů má svoje obecná pravidla, která mám ověřená 35 lety tunění na svých motorkách a autech
a naprosto přesně mi to potvrzuje manuál k ladění karburátorů od Yamahy.
Víc vzduchu = větší tryska, výfuky jsou až sekundární záležitost.
I největší odborníci se občas seknou
Znovu radím -
zásadně dělat jenom jednu změnu v jeden okamžik a po vyzkoušení teprve další - princip platný v jakémkoli oboru
R.
|
|
|
|
|
Ouklend
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Apr 2010, 19:44 |
|

moderátor
Registrovaný: 22 Jún 2009, 20:05 Príspevky: 1957 Bydlisko: Olomouc a okolí
|
break13 píše: Znovu radím - zásadně dělat jenom jednu změnu v jeden okamžik a po vyzkoušení teprve další - princip platný v jakémkoli oboru R.
Mno nechci s tebou polemizovat, ale podle mě tohle platí pouze tehdy, že někdo dělá něco formou pokusu a omylu.
Já jsem dal Bulíka do servisu, kde mi jej kamarád celého rozdělal a ne v uvedeném pořadí:
odstranil AIS, seřídil ventily, odstranil dorazy šoupátek, zrušil omezovač, dal KNko, nasadil laďáky, vyměnil popraskaná hrdla sání, vyměnil všechny šroubky, které se mu nelíbily za nové, pročistil a seřídil karburátory, vyměnil všechny oleje a já nevím co ještě
a bulík jede jako kameň !!!! úplně jiná motorka !!!
nedovedu si představit při jeho pracovní vytíženosti a dodacím lhůtám (čekal jsem 1,5 měsíce), že bych mu tam motorku vozil na každý zákrok zvlášť, aby ji několikrát rozebíral a zase skládal
myslím, že pokud je někdo profík a ví co má dělat, tak vše udělá výhodněji a rychleji naráz, než na etapy - "princip platný v jakémkoli oboru  "
jako kdyby zedník postavil lešení, našpricoval zeď a lešení sundal, řekl že je to OK a znovu nasadil lešení, nahruboval zeď a zase lešení sundal a to celé asi tak 5x až do finálního nátěru barvou ... je to blbost že?
v pátek večer jsem bulíka dovezl domů a od té doby se ho nemůžu nabažit. do dnešního večera jsem najel asi 500 km. před úpravami jsem měl spotřebu 6,5 litrů a záviděl Mirkovi jeho 5,5 litrů a teď jsem měl strach, že když je to celý takhle otevřený a tahám to jako kočku za ocas, že bych věřil, že by se to chtělo i stavit na zadní, tak že spotřeba půjde rapidně nahoru.
a to je na tom nejlepší, protože po všech těchto úpravách a po těch kapkách, co jsem tomu dal, mám spotřebu 5,3 litrů, což už vůbec nechápu.
jsem maximálně spokojen ... 
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Apr 2010, 20:15 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
MIRAS píše: Já mám Dynojet a KN (bez úpravy sání) + otevřené Creptusy 1 rok a trysky používám 124 jako Stonemen, protože na větší mi to dělalo bordel.
Tak jsem rád, že v tom nejsem sám  (trysky 124). Mám to tak jak ty, akorát bez laďáků... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
break13
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 18 Apr 2010, 22:53 |
|
Registrovaný: 11 Aug 2009, 12:50 Príspevky: 822 Bydlisko: Praha 4
|
Není co dodat, jen pogratulovat, výsledek je nejdůležitější !
Pokud je člověk spokojenej, tak cesta k úspěchu není důležitá
R.
PS: neodpustím si ale jednu poznámku, odstranit AIS je asi tak stejné jako dát si na komín kohouta a myslet si, že kamna budou víc topit ......
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Apr 2010, 03:41 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
break13 píše: ...a naprosto přesně mi to potvrzuje manuál k ladění karburátorů od Yamahy.
Manuál k ladění karburátorů od Yamahy??? Myslíš, že by jsi ho mohl dát na forum?
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Apr 2010, 20:31 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Brejku máš pravdu s tím AIS ale ten pocit že tam není kilo zbytečnýho železa a plno trubek ten mi za to stojí 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 19 Apr 2010, 20:46 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Za sebe musím odstranění AIS jenom doporučit, je to na chování motoru poznat.  Ta věc nemá na motoru co dělat.
|
|
|
|
|
|