Autor |
Správa |
MichalBulldog
|
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
Zdravím, jelikož mám od kamínků dost přímo opískovanej motor na BT , které má najeto přes 50 tis km, rozhodl jsem se při šlechtění stroje určitě motor nevynechat, jde mi hlavně o vzhled, nejsem žádný závodník. Nemáte zkušenosti s lakováním motoru- především válce a hlavy na klasickou černou klavírovou lesklou barvu ? existujou různé barvy na motory, a různé barvy které vydrží velkou teplotu problém je že jsou všechny matné a nejsem si jistý jestli klasická barva na motory vydrží i na válcích a hlavě. Máte stím zkušenosti ? Byl bych nerad kdyby se mi barva teplotou spálila, dále si také nejsem jistý zda by vydržel na svodech klasický pěkný chrom nebo zda je nutné mít tvrdochrom, co jsem dělal dřív veterány tak nebyl problém u 350 jawy s měkým chromem ale u 1100ccm nevim nevim. Díky za rady
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Feb 2013, 23:21 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Ja som to robil teraz cez zimu, ak môžem poradiť- na válec som použil farbu na krby, bola čierna lesklá vydrží to teploty a hlavne mal som ju doma. Potom som na nu streknul lak na vysoké teploty. Samozrejme boli nevyhnutné predchádzajúce úkony, brúsenie,čistenie. Chce to vela trpezlivosti ale výsledok je OK Môj bulldog vyzerá po zimnom liečení akoby práve zišiel z výroby. doložim fotky ked sa k tomu dostanem, len škoda že nemám ako to vyzeralo predtým. Pre porovnanie. 
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Feb 2013, 23:32 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Svody se leští,protože je to NEREZ ,snad bys to nechromoval,ještě by ti to zmodralo 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
jojobulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Feb 2013, 23:36 |
|
Registrovaný: 07 Júl 2012, 20:17 Príspevky: 194 Bydlisko: Zákamenné
|
Tak tak ak to chceš mať pekné, musíš leštiť. Ja osobne som pri tom skoro zahynul, ale výsledok stojí za to. Len je škoda že to po čase zmova zčierne.  :!
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Feb 2013, 23:46 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Tak já nevím proč ale mně to nečerná asi proto že jsem to po leštění odmastil a vždy 1 x za rok to lehce přejedu pastou od Louise ale i silichronem to šlo..Nejlíp je omotat svod dlouhou starou ponožkou a tahat to za konce  to je potom fofr  nejhůř se rozlešťuje asfalt,muchya připečený rifle 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 22 Feb 2013, 23:46 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
já jsem si už koupil lakovací pistoli + pískovací pistoli na extra jemný písek takže odstrojím co jde , oblepim motor a hlavy s válcema nejdřím pěkně celé opískuju, následně dovyčistím a odmastím a nalakuju, problém je jen stím že to nemám pořádně kde dělat, v tomhle mrazu to nejde a vytápěnou garáž má jen můj děda a ten tam má svoje auto rozebrané takže musím počkat než se bude dát dělat venku a vklidu
|
|
|
|
|
Peter BT
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 00:58 |
|

administrátor stránky
Registrovaný: 27 Sep 2008, 15:32 Príspevky: 1351 Bydlisko: Nové Zámky
|
chceš lesklú čiernu? origo je ale matná....
ale uvidíme, ako to bude vyzerať v lesku
veľa zdaru 
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 10:24 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
tak to bych nečekal že jsou svody leštěné, už jen podle toho že je mám lehce namodralé a taky nažloutlé, silichrom je klasika, zkoušel jsem to hned co jsem si stroj koupil ale nějak moc se to nevylepšilo, jo od boty to jde fakt děsně, motor chci nechat matný , schová to zepředu klín a válce s hlavou budu chtít do lesklého, jde mi hlavně o to že matné barvy co jsem vždy na válce používal jsou po nalakování mnohem matnější než origo lak. tak díky za rady, zkusím znovu leštit, pokud to majitel předemnou nenechal nachromovat, mělo by to jít
|
|
|
|
|
remote
|
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
MichalBulldog píše: Byl bych nerad kdyby se mi barva teplotou spálila, dále si také nejsem jistý zda by vydržel na svodech klasický pěkný chrom nebo zda je nutné mít tvrdochrom, co jsem dělal dřív veterány tak nebyl problém u 350 jawy s měkým chromem ale u 1100ccm nevim nevim. Díky za rady
Okrasnej chrom a tvrdochrom je něco úplně jinýho. Tvrdochrom se používá např.na vymačkaný hřídele pod ložiska - a hlavně, je matný a nikdy ho nevyleštíš do "bíla".
K tomu lakování : měl bys to celý rozebrat a dát nalakovat profikovi. Já jsem si takhle nechal stříknout spojkový dekl. Mám obavy, že použiješ barvu která se bude teplem vytvrzovat, až to bude stejně něco jinýho co chceš. Lakýra ti to nechá vysušit pěkně v peci...
remote
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 12:57 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
nemyslel jsem tvrdochrom klasickej matnej, tvrdší typ chromu neni tak zrcadlovej a pěknej jako klasika, nabízeli mi to v Praze před cca třemi lety že mám možnost si zvolit druh chromu mezi tím měkkým a tvrzeným který vydrží mnohem vyšší teploty a je odolnější. Viděl jsem to párkrát i u jiných veteránů na srazech. Každopádně tato starost odpadá pokud jsou svody jak píšete leštěné. S lakováním nějaké zkušenosti už mám, na dvou autech jsem už lakoval lemy, 2 blatníky, páté dveře, prahy atd.. s technikou lakování problém nemám, pec je u tak malých dílů zbytečná, je pravda že nejlepší varianta bude to celé rozebrat, toho se ale sám bojím, vůbec jsem takové motory nikdy nerozebíral, chtěl jsem to nechat udělat přímo v servisu Yamaha, ovšem cena bude asi šílená, nevim jak dlouho jim může trvat sundat válec a pak ho zpět nasadit. Vím jen že za garančku chtěj cca 4500
|
|
|
|
|
miki
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 13:35 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 20:00 Príspevky: 1058 Bydlisko: Uničov
|
Kašlu na nějaký přelakovávání-hlavně jezdit  udržování v čistotě to je ale něco jinýho 
_________________ Se stářím by měl přijít rozum,někdy však přichází stáří samo...
|
|
|
|
|
Mirek1
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 13:44 |
|

Registrovaný: 27 Sep 2008, 20:52 Príspevky: 2366 Bydlisko: Haná
|
Asi tak nějak jako miki.....motorka čistá....to musi byt
.....nalakuješ a za chvilku to bude zase
...hlavně ji dám co si žádá po technické stránce...aby mě někde na cestě pokud možno nenechala a na vystavy s tim nejezdim
...duležité jsou pro mě nakroucené kilometry a spousta zážitků z cestování.
|
|
|
|
|
Mirec
|
 |
Predmet príspevku: Mirec | Napísal: 23 Feb 2013, 14:13 |
|
Registrovaný: 06 Sep 2010, 20:34 Príspevky: 637 Bydlisko: Šumperk
|
Víš co?Nejdřív se s Bulldogem sžij,nauč se jezdit,starat se o něj,pomalu se dostávej do jeho technických záležitostí a zákoutí,a až se něco přiučíš,pouštěj se do složitějších věcí
Nebo si chceš nechat sprasit motor od ,,odborníků " v servisu jenom kvůli vzhledu motoru???
radí přítel ...
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 14:16 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
v něčem máte pravdu, já byl vždy blázen a puntičkář na auta i ostatní věci, jak mám někde škrábanec tak mě to týrá, hlavně má najeto přes 50 tis km a ten motor a válce jsou opravdu už odně omlácené od kamínku a je to hrůza, taky se budu snažit udržet co nejlepší tech. stav, ale nevím na co se zaměřit víc než jen na seřízení a častou výměnu náplní  Jinak jsem se dneska dozvěděl že si můj strýc koupil před týdnem svou první motorku yamahu dragstar 1100 za 150 000kč , nějaká 2007 , fotky jsem zatim neviděl ale jsem rád že v motorkách nejedu v rodině sám 
|
|
|
|
|
MichalBulldog
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 23 Feb 2013, 14:20 |
|
Registrovaný: 03 Feb 2013, 19:51 Príspevky: 74 Bydlisko: Sádek u Příbrami
|
jojo !! sprasení motoru , toho se bojim nejvíc , jednou se to rozhodí a neni jistý jak to pojede po složení. nastříkat to přímo na motorce nebude nic moc a varianta se sundánim bude větší riskování.
|
|
|
|
|
|