|
Autor |
Správa |
DUSAN
|
|
Registrovaný: 01 Jan 2009, 12:03 Príspevky: 133 Bydlisko: LEDEČ NAD SÁZAVOU
|
 Tak jsem založil nové téma,abych nehnojil diskusi Arachnitovi
Možná si tu pokecám nakonec sám se sebou,protože to asi moc srovnávat nejde,ale vyprovokovala mne ta myšlenka,jak si ten Introch drží cenu oproti Bulldovi...  nejspíš také nas..ru pár Introchářů a jestli někam pojedu na výlet,tak se radši nebudu představovat,když nějakého potkám...
Měl jsem před cca 3mi lety na Intruderovi 1400 jet kousek kolem komína  a rychle jsem to vrátil majiteli,než to rozstřelím už při rozjezdu...
Ani jsem nestihl zjistit jestli je to 4,nebo 5kvalt,tušim,že se to dělí na US verze(4kvalty) a Evropu(5kvalt),doufám,že jsem to neotočil
Viděl jsem i nějakou verzi před Introchem 800,bylo to 750 r.v. nějak 87-88´ s vyšším výkonem,než je ted 800.
S origo řidítky je to skoro neovladatelné,natož nějaká manipulace na místě,váha tady opravdu dělá své a řekl bych nízké těžiště s tím dinosauřím motorem.To na Bulldovi mi to zase připomíná spíš enduro posezem,když to přeženu...
Při pohledu ze zadu bych to přirovnal ke koloběžce s polstrovaným sedlem a opěrkou,je to užovka,jediný co vybočuje je ta slzovitá nádrž,na to že jsem ji kdysi chtěl,tak pomlouvám,protože jsem zkusil Bulldoka.
O předním kole a ovladatelnosti ani nemluvim.
Jeden čas jsem si už myslel,že se stavby motorek snad nedělají z něčeho jiného (mimo HD  ) a že tu ani není snad jiná vhodná mašina,protože co sraz,to buď Introch-Introch-HD,nebo Introch-Introch-Introch-HD
Možná se někoho dotknu,ale toť jen můj názor:roll:
Špatně jsem si mysle,že Bulldok pod 80.tiskč nepůjde... 
_________________ Jawka,Honda XL600,Fazer 600,SV 1000S,ted BULDOČEK...
|
|
|
|
|
Reklama
|
|
|
palo
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 12:32 |
|
Registrovaný: 31 Aug 2010, 19:35 Príspevky: 138 Bydlisko: Jižní Morava
|
můj nejčastější spolujezdec má Intoša 1400 a je nadšenej, on je teda nadšenej skoro ze všeho
posez nemůžu hodnotit(má předkopy a řidítka snad metr) ale až na to že mně to neoslovilo vzhledem, tak na chopera to jede a zatáčí slušně, pozor!!! vůbec to nebrzdí
myslím že ten 4kvalt byl do určitýho roku a pak 5kvalt, dost se měnil i krouťák a to směrem dolů 
|
|
|
|
|
Simir
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 18:08 |
|
Registrovaný: 25 Feb 2009, 20:13 Príspevky: 269 Bydlisko: Jižní Čechy
|
Měl to kolega,co má teď buldu a říkal že je to gumožrout s velkou spotřebou a malou nádrží.
|
|
|
|
|
cafe-racer
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 18:12 |
|

Registrovaný: 28 Sep 2008, 19:40 Príspevky: 880 Bydlisko: Hradec Králové
|
Možná ani nemusíme chodit daleko ze stáje - máme v rodině i DragStara1100; zkoušel jsem na tom jet a je to děs a běs. Zatáčení víceméně nemožný, posez všelijakej, vůbec jsem z toho neměl pocit že bych motorku řídil  Ale rovně a pobublávat si v nízkejch otáčkách to umí.
A cenově jsou úplně jinde než Bulldog.
|
|
|
|
|
stonemen
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 22:06 |
|

Registrovaný: 09 Mar 2009, 12:09 Príspevky: 991 Bydlisko: Lipí - Náchod
|
Chopper je hlavně na rovinky a těch u nás moc není...  proto se Amerika ubírala úplně jiným směrem ve stavbách motorek než Evropa. Ale každý podle svého gusta. Bullda má italskou školu a to je znát... 
_________________ A.C.A.B.
|
|
|
|
|
DUSAN
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 22:31 |
|
Registrovaný: 01 Jan 2009, 12:03 Príspevky: 133 Bydlisko: LEDEČ NAD SÁZAVOU
|
stonemen píše: Chopper je hlavně na rovinky a těch u nás moc není...  proto se Amerika ubírala úplně jiným směrem ve stavbách motorek než Evropa. Ale každý podle svého gusta. Bullda má italskou školu a to je znát... 
 na tom asi něco bude,kámoš přesedlal ze "silnice" na choppera a pomalu v každý zatáčce lítaly jiskry od předkopů... 
_________________ Jawka,Honda XL600,Fazer 600,SV 1000S,ted BULDOČEK...
|
|
|
|
|
Arachnid25
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 22:32 |
|

Registrovaný: 03 Feb 2012, 10:50 Príspevky: 190 Bydlisko: Markvartice (okr. Děčín), ČR
|
No přidám i svoji trošku do mlýna - kamarád (zarytej chopperista) má vs 1400. No jak bylo již napsáno výše - vysoký vlašťovky, kde se ti po 10-ti km odkrvujou ruce, přední žiletka co klouže při větší rychlosti do zatáček, malá nádrž (=malej dojezd), zadní široká rychle ubývající guma, atd.. Ale když se ho zeptám, jestli ho to nesere, hádejte jaká je odpověď..  Za nic na světě by neměnil!
Mě zase spíš lákal Dragstar 1100, ale když si představím, že motorku koupenou za min. 120 tis. a více rozřežu flexou k obrazu svýmu, páč ta zadní část se mi fákt nelíbí (nechtěl bych se někoho dotknout), a přitom to pořád bude vcelku neohrabaná a hlavně těžká motorka, která sice bude jitřit emoce, ale která na našich kvalitních silnicích bude příšerně trpět, jsem rád, že se mi nakonec dostal do hledáčku právě Bullda, kterej splňuje všechny moje představy o pohodový a krásný motorce (i když mi to spousta známých hodně dlouho vymlouvala..)
Proto mě netrápí ani tak otázka, proč si tyto choppery - cruisery drží svojí vysokou cenu, ale spíš řeším to, proč tyto dvě motorky (vs1400 a xvs 1100), kterých je na světě mraky, každej tak uctívá.. No nechám to plavat, páč pro mě je Bullda daleko cenější svojí exkluzivitou a ojedinělostí, páč ho fakt nepotkám na každým rohu. Proto má pro mě osobně daleko větší hodnotu  ..a hlavně mě baví, že za zvukem laďáků se ohlídne každej kolemjdoucí..
Tak a dost keců a dobrou! 
|
|
|
|
|
DUSAN
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 22:36 |
|
Registrovaný: 01 Jan 2009, 12:03 Príspevky: 133 Bydlisko: LEDEČ NAD SÁZAVOU
|
palo píše: můj nejčastější spolujezdec má Intoša 1400 a je nadšenej, on je teda nadšenej skoro ze všeho posez nemůžu hodnotit(má předkopy a řidítka snad metr) ale až na to že mně to neoslovilo vzhledem, tak na chopera to jede a zatáčí slušně, pozor!!! vůbec to nebrzdí myslím že ten 4kvalt byl do určitýho roku a pak 5kvalt, dost se měnil i krouťák a to směrem dolů 
To je právě ono,aspoň metrové řidítka,aby se nechalo zatočit,ty origo na tu váhu jsou moc stažené k sobě do vlaštovky  jako SOBI 20 (kdo pamatuje  ).Co si vzpomínám,tak kotouče nemají ani chlazení jako JAWA 639,alespoň starší typy Introcha,ale nechci kecat 
_________________ Jawka,Honda XL600,Fazer 600,SV 1000S,ted BULDOČEK...
|
|
|
|
|
DUSAN
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 03 Mar 2012, 22:50 |
|
Registrovaný: 01 Jan 2009, 12:03 Príspevky: 133 Bydlisko: LEDEČ NAD SÁZAVOU
|
 Já už to radši pomlouvat nebudu  nebo nebudu už nikam smět přijet,aby si mne nějaký Introch nepodal
Ono je víc motorek,co si držej cenu,převážně choppery a z endur třeba Yamaha Tenere,jestli kvůli tomu,že byla prověřená Dakarem,nevim...atd.atd.
Jinak,jak se tu někdo zmiňoval,že lidi nevědí kam mají Bulldoka zařadit,ne bo vůbec neví,co to je,tak mám tu samou zkušenost  už několikrát se mi stalo,že když jsem řekl Bulldog,tak si dotyčný myslel,že mám Buella  atd.
_________________ Jawka,Honda XL600,Fazer 600,SV 1000S,ted BULDOČEK...
|
|
|
|
|
remote
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Mar 2012, 12:25 |
|

Registrovaný: 24 Sep 2009, 17:10 Príspevky: 399 Bydlisko: Semily
|
Vstoupím do diskuze se svou zkušeností.
Několikrát jsem jel na vyjížďku s kamarádem co má Drakouše 650. Jezdí ve dvou ( jako já ) a jak říká, nestíhá za mnou do kopců a všeobecně při zrychlování - ALE !- vodí motku do zatáček suveréně ( nalítá za rok přes 12 tis ), má ji dost dobře přečtenou. Kdybych nevěděl že má asi jen +- 30kW, nevěřil bych. Akorát tím, že má těžiště dost u silnice, nemůžu jezdit jeho stopu, páč Bulda se ohejbá do zatáček trochu jinak  .
Je to vo tom, že každýmu se líbí něco jinýho - někomu kruizry, někomu čopry, jinýmu plasťáky - každej si najde tu svojí parketu. Já bych si doved představit i Báwo Géeso, ale supersporty mě nelákaj vůbec.
Hlavně pohooda
remote
|
|
|
|
|
Felix
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 04 Mar 2012, 16:25 |
|

Registrovaný: 25 Sep 2009, 09:46 Príspevky: 337 Bydlisko: Krnov
|
Před Bulldogem jsem měl Drag Star 1100 Classic (hluboké blatníky, plotny místo stupaček a tlusté př. kolo menšího průměru). Odjezdil jsem na něm skoro 3 sezóny a dodnes na něj s láskou vzpomínám. Verze classic má oproti standardní verzi (viz. např. Intruder 1400) o hodně lepší jízdní vlastnosti, což platí všeobecně pro srovnání chopperů s cruissery. Je to tím, že menší a tlustší př. kolo lépe drží a nezavírá tolik řízení v pomalých zatáčkách. Svezl jsem se na většině u nás dostupných motorek této kategorie (Shadow, Vulkan, Wild Star, VTX, Sportster, Royal star, Valkyrie, všechny Intrudery, atd. ...) a můžu prohlásit, že Drag Star 1100 Classic z těch starších má nejlepší jízdní vlastnosti a nejlepší brzdy (3 kotouče). S motorem už je to horší, ale to známe všichni z našich Bulldogů.
U nejnovějších modelů je už situace podstatně lepší, hlavně u brzd. A taky samozřejmě nelze srovnávat choppery s naháčema. Je to i o zvyku.
Drakouše jsem pak měnil za Bulldu nejen proto, že se mi vždy líbil, ale hlavně z fin. důvodů. Kdybych se dnes vracel ke cruisserům, asi bych si vybral Midnight Star 1900, i když Intruder 1400 pro mě navždy zůstane nejkrásnější sériově vyráběný chopper. Ale znáte to : " Kdyby byly v řiti ryby ...."
|
|
|
|
|
Pjotr
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Mar 2012, 12:15 |
|

Registrovaný: 25 Mar 2009, 18:40 Príspevky: 482 Bydlisko: podkrkonoší
|
Zajímavé srovnání. Chtěl jsem taky reagovat a Felix mi už napověděl. Loni jsem se svezl na XV1900A Midnight Star. Už jenom ten posaz mě dostal. Prostě jako král. Všechno mi sedlo do ruky a užasný pocit pořádný motorky mezi nohama. Motor...neskutečný. Vůbec netuším, proč tam je převodovka. S tím krouťákem by ji snad ani nepotřeboval. Na tu váhu jsem byl překvapený, jak pěkně brzdí. Ovládání na místě není jako s kroskou, ale bez problémů. Cestou zpět už jsem musel trochu tahat za heft a byl jsem překvapený, jak se ta motorka pěkně vodila do zatáček i ve vyšší rychlosti. Ale to může být subjektivní pocit v kontextu s velikostí stroje.
Před svezenim jsem nechápal, na co jsou choppery nebo cruisery dobré. Teď musím přiznat, že mají svoje kouzlo, mají něco do sebe...
Je to vždy otázka, s čím srovnáváme. Když jsem přesedl na Bulldu z V-maxe, nebo R6, tak ta motorka nejela, nebrzdila, nezatáčela... . Když jsem na něj sedl třeba ze Super Ténéré nebo FJR, tak jsem si říkal, jak můžu na takové motorce cestovat... .
Díky Bohu, že se každému líbí něco jiného.
|
|
|
|
|
Kordy
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Mar 2012, 19:52 |
|

Registrovaný: 10 Nov 2009, 16:00 Príspevky: 290 Bydlisko: Humpolec
|
Tak já třeba Itnroše bych i snesl, právě se mi líbí jak je úzký narozdíl od takového nového intrudera řady M. To mi připadá jako bych měl řídit tank.A ten velký zdvih motoru je taky super. Možná jsem poznamenaný traktorama, ale kdyby náhodou dovolili v EU enfield diesel tak jsem pro něj jdu:).
A jak říká Pjotr, ještě že má každý jiný vkus, protože si neumím představit, že by všichni jezdili na R6  .
|
|
|
|
|
svela
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 05 Mar 2012, 20:53 |
|

Registrovaný: 29 Sep 2010, 19:24 Príspevky: 109 Bydlisko: Považská Bystrica
|
Jinak,jak se tu někdo zmiňoval,že lidi nevědí kam mají Bulldoka zařadit,ne bo vůbec neví,co to je,tak mám tu samou zkušenost Crying or Very sad už několikrát se mi stalo,že když jsem řekl Bulldog,tak si dotyčný myslel,že mám Buella Embarassed Very Happy atd.
K tomu niet čo dodať, lebo taliani tvrdili, že Bulldog je odpoveď európy na Buella. Ja tvrdím, že sa in to podarilo. mám doma ja dva Buelly a síce jeden Cyclone 1200 z 2002 a druhý XB 1200 z 2006. Premňa ako motorkárskeho deda by ešte ten Cyclone ako tak dá sa na tom celkom pohodlne sedieť aj to trochu ide, ale akosi mi tam niečo nesedí. Bulldog mi ,,urval srdce" však nenadarmo jeho predchodca sa volal Mastino Napoletano, čiže neapolský mäsiarsky pes. To je ten čo mám v logu a je krásny prekrásny. Japončíci by to nikdy nedokázali...
_________________ Život letí ako rýchlik, len rozum za ním nestíha.
|
|
|
|
|
Jirka78
|
 |
Predmet príspevku: | Napísal: 06 Mar 2012, 20:26 |
|

Registrovaný: 18 Máj 2009, 14:27 Príspevky: 323 Bydlisko: Třebíč
|
souhlas s Arachnydem,
Bulldog je exkluzivita, málo se vidí, proto je doma
já měl doma 4 čopry a vždy jsem je koupil-prodal skoro bez ztráty
Bulda tento případ není. Na prvním Buldovi jsem tratil přes 60tis
jinak nejstarší Introš má dobrej (52kW 112Nm) motor, ale podvozek mu nestíhá
no kdyby měl Bulda motor z Intrudera vůbec bych se nezlobil, ale stačí (48kW 88Nm)
|
|
|
|
|
|
Užívatelia prezerajúci fórum: Žiadny registrovaný užívateľ nie je prítomný a 3 hostia |
Nemôžete zakladať nové témy v tomto fóre Nemôžete odpovedať na témy v tomto fóre Nemôžete upravovať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete mazať svoje príspevky v tomto fóre Nemôžete zasielať súbory v tomto fóre
|
|
|