Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
AIRBOX tunning http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=671 |
Stránka 1 z 3 |
Autor: | Jirka78 [ 30 Jan 2011, 04:53 ] |
Predmet príspevku: | AIRBOX tunning |
co takhle celej airbox vyhodit a dát tam tohle, je to úprava na dragstára ![]() ![]() je to vyřešený i s odvětráním viz ty gumový hadice mezi filtrama. http://www.maxairengineering.com/mm5/me ... =VSTAR1100 pak místo airboxu dát nádrž a zmenšit těžiště Bulldoga PS: jak je plná nádrž, tak je to na místě hodně znát nebo další řešení je 1 společný karburátor = výkon asi půjde dolů, ale odpadá synchronizace ![]() ![]() http://www.kjsmotorcycleworks.com/ |
Autor: | stonemen [ 30 Jan 2011, 20:59 ] |
Predmet príspevku: | |
No on bude rozdíl dragstar nebo bullda, motory mají stejný základ, ale pokud by to neměly na bulldu odladěný, mám strach aby to karburátory bulldy pobraly... ![]() |
Autor: | break13 [ 31 Jan 2011, 10:28 ] |
Predmet príspevku: | |
Těmi dvěma filtry KN nic zkazit nejde, jen je potřeba zvětšit hlavní trysky aspoň na těch 130 - vyzkoušeno. Funkce airboxu není jen "držet" filtr, ale podílí se na naladění charakteristiky motoru. Aby se nezhoršil zátah motoru od spodu, bylo by vhodné prodloužit sací trubky mezi karburátorem a motorem. Dobře vytuněný sání má daleko větší vliv na motor než nějaký laďáky ![]() Myslím si, že ale bohatě stačí výměna papírové vložky za kvalitní bavlněný filtr (origo KN nebo i neznačkové, u těch je třeba trochu bastlení - jinak fungujou stejně - za zlomek ceny). Před koncem sezony jsem dočasně do Bulíka vrátil papírovou vložku (abych mohl vyčistit bavlněný fitr) a na výkonu v horním pásmu otáček to bylo cítit. R. |
Autor: | Jirka78 [ 03 Feb 2011, 21:15 ] |
Predmet príspevku: | |
měl jsem to přesně na mysli tu délku sání. koupit nějaký 2 filtry, vyrobit 3 různé délky trubek a porovnat to na stolici mezi sebou a origo. ono by to mělo být lepší i z toho důvodu, že každý bude mít svoji díru ono když se místo parohů dá dekl s dírou tak to víc jede ale i to pak jde slyšet jak to saje. |
Autor: | break13 [ 08 Mar 2011, 12:43 ] |
Predmet príspevku: | |
Jirka78 píše: měl jsem to přesně na mysli tu délku sání.
koupit nějaký 2 filtry, vyrobit 3 různé délky trubek a porovnat to na stolici mezi sebou a origo. ono by to mělo být lepší i z toho důvodu, že každý bude mít svoji díru ono když se místo parohů dá dekl s dírou tak to víc jede ale i to pak jde slyšet jak to saje. Když se tenistky snažej, tak taky hekaj nahlas ![]() R. |
Autor: | stonemen [ 08 Mar 2011, 20:39 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: Těmi dvěma filtry KN nic zkazit nejde, jen je potřeba zvětšit hlavní trysky aspoň na těch 130 - vyzkoušeno.
R. No to by mě Breaku zajímalo jak ty trysky máš odzkoušený, že to s takovou jistotou tvrdíš ![]() |
Autor: | Mirec [ 09 Mar 2011, 10:38 ] |
Predmet príspevku: | Mirec |
Break má samozřejmě pravdu s tím airboxem,je to ale složitější,než se na první pohled zdá.Když píst nasaje a sací ventil se uzavře,sloupec čerstvé směsi se svojí energií odrazí od naráz uzavřeného ventilu a vrací se zpět do airboxu.A ten má za úkol svým tvarem a velikostí tuto rezonanci zklidnit,dorovnat podtlak po nasátí prvním pístem,a připravit ustálené množství nového vzduchu pro nasátí druhým pístem.Je to ale mnohem složitější,něco vyhovuje nízkým,něco zase vysokým otáčkám. Tohle bylo neštěstí našich JAW 350-tek,kdy píst,který sál,musel nejdřív překonat proud směsi pohybující se karburátorem opačným (odraženým) směrem.Řešením by byl jazýčkový ventil nebo dva karburátory. Pro Jirku 78 by bylo asi nejlepší vypustit filtr a airbox a dát hned před karburátor síťku s drátěnkou,jako to měly Péráci ... ![]() ![]() |
Autor: | break13 [ 09 Mar 2011, 20:25 ] |
Predmet príspevku: | |
stonemen píše: No to by mě Breaku zajímalo jak ty trysky máš odzkoušený, že to s takovou jistotou tvrdíš
![]() Na brzdě, zkus si to najít v jiném vláknu, ať se nemusím pořád opakovat ![]() R. |
Autor: | stonemen [ 09 Mar 2011, 21:10 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: Na brzdě,
zkus si to najít v jiném vláknu, ať se nemusím pořád opakovat ![]() R. Aha, takže ty máš na brzdě odzkoušenou výše uvedenou úpravu sání na dragstara. To máš asi víc buldoků v garáži ![]() ![]() |
Autor: | break13 [ 09 Mar 2011, 21:51 ] |
Predmet príspevku: | |
No myslel jsem na Bulldoga, ale technicky vzato pro nastavení směsi pro max výkon (plné otevření) je podstatné: objem motoru, typ motoru průměr difuzoru karburátoru hlavní tryska (jehla nesmí být nestandardně nízko) a max. provozní otáčky. Dál jsou to už jemné nuance. No a využití maximálního výkonu v běžném provozu je pak především diskuze na srazu u piva.............. Mě prostě stačí, že na svým otevřeným Bulíkovi ujedu např. Markovi, který má sériového (i když Marko je o 30AIS lehčí než já ) ![]() R. |
Autor: | stonemen [ 09 Mar 2011, 22:05 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: No myslel jsem na Bulldoga,
ale technicky vzato pro nastavení směsi pro max výkon (plné otevření) je podstatné: objem motoru, typ motoru průměr difuzoru karburátoru hlavní tryska (jehla nesmí být nestandardně nízko) a max. provozní otáčky. Dál jsou to už jemné nuance. No a využití maximálního výkonu v běžném provozu je pak především diskuze na srazu u piva.............. Mě prostě stačí, že na svým otevřeným Bulíkovi ujedu např. Markovi, který má sériového (i když Marko je o 30AIS lehčí než já ) ![]() R. Takže je to složitější, to jsem chtěl slyšet... A jen 130 trysky nestačí ![]() |
Autor: | break13 [ 09 Mar 2011, 22:10 ] |
Predmet príspevku: | |
Ve skutečnosti je to strašně jednoduchý, jde pouze a jen o zkušenosti a praxi ![]() R. |
Autor: | stonemen [ 09 Mar 2011, 22:13 ] |
Predmet príspevku: | |
break13 píše: Ve skutečnosti je to strašně jednoduchý,
jde pouze a jen o zkušenosti a praxi ![]() R. ![]() |
Autor: | Pjotr [ 10 Mar 2011, 06:53 ] |
Predmet príspevku: | |
Stonemen, to máš marný. Ani "odborníci v servisech", jak je Break tak rád haní, nemají takovou praxi a zkušenosti jako on (vždyť sedí celý den u počítače). Kam se teprve může na svazarmovce hrabat sprostý lid. |
Autor: | stonemen [ 10 Mar 2011, 17:02 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo jo jo, marný, marný, no alespoň se člověk nenudí a je pořád ve střehu... ![]() |
Stránka 1 z 3 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |