Yamaha BT 1100 Bulldog http://www.yamaha-bulldog.sk/ |
|
Zvýšení - přepákování http://www.yamaha-bulldog.sk/viewtopic.php?f=4&t=596 |
Stránka 1 z 4 |
Autor: | miki [ 09 Jún 2009, 23:25 ] |
Predmet príspevku: | Přepákování centrálu |
Někdo se na sraze zmínil že snížil Bulďu pomocí přepákování,je možné zjistit rozměry přepákování(rozteč čepů)? |
Autor: | OZZY [ 10 Jún 2009, 21:45 ] |
Predmet príspevku: | |
Noo nevym že by to někdo měl ale ja o tom s někym mluvyl(ACH TEN CHLAST ![]() ![]() |
Autor: | miki [ 10 Jún 2009, 22:07 ] |
Predmet príspevku: | |
No právě,vyrobit by to byla brnkačka-jen mít rozměry. Neříkal to náhodou Plyšák? ![]() |
Autor: | plyšoun [ 16 Jún 2009, 10:37 ] |
Predmet príspevku: | |
miki píše: No právě,vyrobit by to byla brnkačka-jen mít rozměry. Neříkal to náhodou Plyšák?
![]() nenene ani o tom neslyšel ![]() |
Autor: | Simir [ 16 Jún 2009, 18:52 ] |
Predmet príspevku: | |
Orginál rozteče jsou 125 mm na středy děr díry 12mm síla materiálu 6mm,šíře 30mm.Prodlužoval jsem o 10mm - 135mm od středu na střed. |
Autor: | miki [ 16 Jún 2009, 20:38 ] |
Predmet príspevku: | |
Díky za info,po víkendu budu vědět zda to použiji....tedy pokud Makina a Buldík přežijí Tatry ![]() |
Autor: | Simir [ 20 Jún 2009, 21:09 ] |
Predmet príspevku: | |
Ještě jsem si vzpoměl že pokud půjde Miki do toho snižování musí počítat s tím že musí skrátit stojánek(policajta)a je to docela zajímavý.Dělal jsem to na třikrát,protože jsem se bál abych to nepřepísk. |
Autor: | Ouklend [ 24 Jún 2010, 09:05 ] |
Predmet príspevku: | Zvýšení - přepákování |
Protože jsem nikde nenašel samostatné vlákno na přepákování Bulíka, tak jsem udělal tohle. Informace o přepákovaní tu sice jsou, ale jsou roztroušený kde tu, tak kdyby se to někomu hodilo, tak ať jsou info na jednom místě ... Nějaké odkazy na "kosti" přepákování, které do fóra dali už nevím kdo ![]() http://cgi.ebay.de/ws/eBayISAPI.dll?Vie ... 0507890269 http://www.bikefarmmv.de/EN/ v záložce Tail Rises Jednoduchý postup: Je potřeba shodit levý výfuk, protože matky jsou vpravo. Ty se povolí a šrouby se vytáhnou směrem vlevo. Výfuk by proto zavazel. Žádná záludnost v tom není a je to jednoduchý ( zvládl jsem to i já sám ... ![]() ![]() Tady nějaké foto: ![]() ![]() ![]() ![]() Tak snad se to bude někomu hodit ... ![]() |
Autor: | sery [ 24 Jún 2010, 13:21 ] |
Predmet príspevku: | |
Jo,jo není to těžký,jde vyměnit i na bočním stojanu s použitím měkolika prkýnem na podložení motoru(naklonit motorku a podložit).Dělal jsem to takhle dvakrát a v pohodě. |
Autor: | stonemen [ 26 Jún 2010, 15:50 ] |
Predmet príspevku: | |
No pěkně zdokumentováno ![]() |
Autor: | Ouklend [ 27 Jún 2010, 11:39 ] |
Predmet príspevku: | |
Pocit ze zvýšení mám takovej, že mám větší problém na Bulíka vylézt. Nohu musím přehazovat hodně vysoko. V nějakých uplých hadrech to může být celkem problém. Když jsem se posadil, tak s oběma nohama na zemi stojím na špičkách, ale né nějak extrémně. Když by se Bulík zatížil nějakým baťůžkem, tak bych stál normálně. Co se týká jízdních vlastností, tak to bohužel nevím ... ![]() ![]() ![]() ![]() |
Autor: | Mirek1 [ 27 Jún 2010, 21:17 ] |
Predmet príspevku: | |
No nechci,abys to bral jako rýpání,ale nedá mi se nezeptat,proč jsi to zvyšoval,když teď se ti na to blbě leze a nedošáhneš pohodlně a jistě na zem? ![]() |
Autor: | Ouklend [ 27 Jún 2010, 21:44 ] |
Predmet príspevku: | |
OK. V poho... Blbě se mi na to lezlo i tak. Nejsem žádnej gymnasta , abych udělal provaz nebo vykopával nohu jako Van Damm. Určitě to ale není tak dramatické. Bezpečně na zem dosáhnu. Kdyby ne, tak to jasně vrátím zpátky. Dělal jsem to proto, protože díky novému sedlu se mi můj posez bohužel značně snížil, což jsem samozřejmě nechtěl. Na zem jsem dosáhl na celá chodidla a navíc s pokrčenými koleny. Hodně pokrčená kolena jsem měl i při jízdě, tak jsem si připadal hodně skrčeně a nepohodlně. Bulíka jsem byl projet a teď při zvýšení mám zase dobrej pocit, že mám pod sebou velkou motorku a ne jako na skútru. Je to prostě jen dobrý pocit. Při zvýšení se přenesla váha více na přední kolo. Sedím trochu v jiném úhlu, trochu do předu. Ostrý úhel v kolenou při posezu zmizel. Při zastavení, když nepřirozeně natáhnu nohy, čímž si trochu drtím rozkrok, tak dosáhnu na zem také celými chodidly. Jinak na jedné noze není nejmenší problém a na obou normálně sice nestojím na celých chodidlech, ale určitě to není na špičkách, jako baletka, což bych samozřejmě bral, jako nebezpečné. Paty mám cca 2 cm nad silnicí. To, že je Bulík trochu nakloněný do předu dokládá i to, že mi světlo začalo svítit tak 2 m před motorku. Musím ho zase natáhnout trochu do předu. Další nezvyk je ten, že Bulík se na bočním stojanu naklání o něco víc, což ve mě vzbuzuje obavu, jako by měl každou chvíli už spadnout. Je to ale o zvyku a taky hlavně o dobrém pocitu a jistotě. Nejsem moc velkej. 183 cm. Ale takto mi to prostě vyhovuje více. Na Transpublik můžeš klidně zkusit ... |
Autor: | Mirek1 [ 27 Jún 2010, 21:51 ] |
Predmet príspevku: | |
Raději ne,bo já mám problém dostat na zem i na originále ![]() ![]() |
Stránka 1 z 4 | Všetky časy sú v GMT + 1 hodina |
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group http://www.phpbb.com/ |